Unitatea de invatamant: Prof. inv.presc: Grupa: mare Tema anuala de studiu: ,,Cum este, a fost si va fi aici pe pamant?" Tema proiectului: ,,Calatorim prin lume" Tema saptamanii: ,,O calatorie pe ape" Tema activitatii integrate: ,,Calatorie pe Insula de Nicaieri" Tipul activitatii: verificare si consolidare de cunostinte, priceperi si deprinderi Forma de realizare: Activitate integrata ADP + ADE (DLC+ DS +DS1) + ALA1 +ALA2 ELEMENTE COMPONENTE ALE ACTIVITATII INTEGRATE: - ADP: Intalnirea de dimineata: povestea ,,Printul fara comoara"( teatru de umbre) - ADE: DLC + DS1- ,,Calatorie in insula de nicaieri"- joc didactic +DS2 (experiment) - ALA1: - Stiinta: ,,Ajuta-l pe print sa ajunga la comoara" /,,Ajuta-l pe print sa ajunga la printesa (labirint) - Joc de masa - "Corabia Piratilor" -puzzle - Arta: ,,Palaria piratului" - pictura - ALA2 - ,,Comoara piratilor"- joc cu text si cant Joc liber. Componenta activitatii: ? Activitati de dezvoltare personala - Intalnirea de dimineata ? Jocuri si activitati alese ? Activitati pe domenii experientiale: DLC(educarea limbajului)+DS( activitate matematica) DS1+ (cunoasterea mediului -activitate practica-experiment). Scopul ? Consolidarea, verificarea si evaluarea cunostintelor matematice si de educare a limbajului; ? Consolidarea cunostintelor despre mediul inconjurator prin stimularea curiozitatii si a interesului pentru experimentare si invatarea de lucruri noi in contexte ludice atractive si accesibile; Obiective operationale: Domeniul limba si comunicare ? sa denumeasca imaginile si sa alcatuiasca propozitii; ? sa desparta corect in silabe si sa spuna numarul silabelor; ? sa ,,alinte" corect cuvintele propuse si sa alcatuiasca propozitii cu noul cuvant; ? sa gaseasca raspunsul corect la ghicitorile propuse Domeniul Stiinta (activitate matematica) ? sa asocieze corect numarul la cantitate si invers; ? sa identifice corect vecinii numerelor date; ? sa alcatuiasca grupe de obiecte in limitele 1-10; Domeniul Stiinta (cunoasterea mediului) ? sa observe experimental combinarea unor substante si efectul actiunii asupra unor materiale; ? sa identifice materialele de lucru specifice activitatilor practice si sa verbalizeze actiunile specifice, ? sa manipuleze obiecte, instrumente simple de lucru in vederea realizarii unor experiente care sa le transmita informatii despre fenomene din lumea reala; Strategii didactice: Metode si tehnici: conversatia, observatia, descrierea, explicatia, exercitiul, dialogul, experimentul, invatarea prin descoperire, problematizarea, demonstratia, teatru de umbre, munca in echipa, munca independenta; Material didactic: palarii de pirat, vapor, veioza, siluete , palmier, nor din vata, apa, cerneala, pipete, pahare, spuma de ras, coli albe, jetoane cu imagini, laptop, cascada, saculeti, monezi, otet, sare, lingurite, undite cu magneti, servetele, cufar, carma din polistiren, jetoane, monezi din ciocolata; Forme de organizare: frontal, individual; Modalitati de evaluare: proba practica, proba orala, observarea directa a comportamentului, conversatia evaluativa, autoevaluare, analiza produselor activitatii, intarirea pozitiva;
MEN -Draft- Curriculum pentru educatie timpurie (copii de la nastere la 6 ani) - 2018; A. Wajnberg. Experimente pentru copii - Distractiv, rapid si usor, Editura Nomina; D. Gherghina (2007). Metodica activitatilor instructiv-educative in invatamantul preprimar, Editura Didactica Nova, Craiova; G. Toma &All (2009). Suport pentru aplicarea noului curriculum pentru invatamantul prescolar, Pitesti, Editura Delta Cart Educational; L. Culea&All (2008). Activitatea integrata din gradinita, Bucuresti, Editura Didactica Publishing House.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.