Data: 30.05.2019 Aria curriculara: Matematica si stiinte Disciplina: Matematica Clasa: a VI-a A Scoala: Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva ,,Alexandru Rosca" Unitatea de invatare: Unitati de masura Subiectul lectiei: Utilizarea banilor Tipul lectiei: dobandire de noi cunostinte Scopul: Formarea priceperilor si deprinderilor de utilizare a banilor, dezvoltarea interesului pentru studiul matematicii OBIECTIVE CADRU: I.DEZVOLTAREA CAPACITATILOR DE EXPLORARE/ INVESTIGARE SI REZOLVARE DE PROBLEME II.FORMAREA SI DEZVOLTAREA CAPACITATII DE A COMUNICA UTILIZAND LIMBAJUL MATEMATIC III. FORMAREA UNOR DEPRINDERI DE APLICARE IN PRACTICA A CUNOSTINTELOR MATEMATICE OBIECTIVE DE REFERINTA: O.I.1. Sa continue modele repetitive reprezentate prin obiecte sau numere. O.I.2.Sa recunoasca si sa utilizeze in situatii de viata unitati de masura. O.I.3.Sa masoare si sa compare lungimea, capacitatea sau masa unor obiecte folosind unitati de masura nestandard si standard adecvate. O.I.4.Sa utilizeze unitati monetare in situatii practice. O.II.1. Sa verbalizeze modalitatile de calcul folosite in rezolvarea unor probleme practice si de calcul. O.III.1.Sa aplice cunostintele matematice insusite in rezolvarea unor probleme practice. O.III.2. Sa manifeste curiozitate pentru aflarea raspunsurilor la problemele propuse. Obiective operationale: a ) Cognitive: O1-sa recunoasca monedele si bancnotele utilizate in tara noastra O2-sa faca distinctie intre monede si bancnote O3-sa calculeze diverse sume de bani si sa rezolve probleme O4-sa compare diverse sume de bani/preturi O5-sa pregateasca sume de bani conform pretului indicat b) Psiho-motorii: OM.1: sa manuiasca materialele puse la dispozitie; OM.2: sa execute miscari sugerate de imagini, texte sau sarcini cerute de profesor. c)Afective: OA.1: sa prezinte interes pentru activitate si dorinta de afirmare; OA.2: sa participe activ la jocuri. RESURSE: a) Strategia didactica: activ - participativa, invatarea prin cooperare; b) Metode si procedee didactice: conversatia, explicatia, demonstratia, exercitiul; c) Materiale: : ilustratii, bancnote, monede, fise, ecusoane cu preturi, imagini cu jucarii d) Organizatorice: frontal, individual. Evaluare: - De continut: fise de lucru, caietele; - De utilizare a proceselor gandirii: observarea sistematica a rezolvarii sarcinilor,apreciere verbala. Managementul timpului : 45 minute Bibliografie: Programa scolara pentru clasa a VI-a, Manualul de matematica, EDP.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.