Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Psihopedagogie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 1216
Mărime: 20.44KB (arhivat)
Publicat de: Ianis Gradinaru
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: CARMEN OLGUTA BREZULEANU
UNIVERSITATEA DE ŞTIINŢE AGRICOLE ŞI MEDICINĂ VETERINARĂ „ION IONESCU DE LA BRAD” IAŞI

Extras din proiect

A. REPERE GENERALE

Disciplina : Studiul calităţii produselor şi serviciilor

Clasa : a XII-a

Subiectul lecţiei : Calitatea serviciilor turistice

Data :

Durata : 50 minute

Tipul lecţiei :combinată (mixtă)

B. OBIECTIVE OPERAŢIONALE

La sfârşitul lecţiei elevii vor fi capabili să:

01. să definească calitatea produselor şi serviciilor turistice, pe baza noţiunilor predate, consemnându-le în caiete, timp de 3 minute;

02. să explice modul de evaluare a calitatii serviciilor turistice de către client şi producătorul de servicii, pe baza noţiunilor predate, notând în caiete,timp de 3 minute

03. să enumere cele trei modele pentru evaluarea calităţii serviciilor turistice, determinând rolul lor în activitatea turistica, consemnându-le în caiete, timp de 5 minute;

C. ANALIZA RESURSELOR DIDACTICE

1. Material didactic(Md):

- Fişă de observaţie 1 (fo) -15 bucăţi

2. Mijloace tehnice (Mt):

- caiete (c)

- fişe de fixare(ff)

3. Forme de organizare a clasei (FOC):

- activitate frontală (Af)

- activitate individuală (Ai)

4. Metode de învaţământ (Mi):

- expunerea (exp.)

- conversaţia (cv.)

- explicaţia (expl.)

- observaţia (obs.)

D. DESFĂŞURAREA LECŢIEI PE SECVENŢE DE INSTRUIRE

Obiective

operaţionale Timp Conţinutul

Activităţii instructive-educative Mijloace de învăţare F

3’ I.Momentul organizatoric

- verificare prezenţei şi consemnarea absenţelor

- verificarea ţinutei clasei

- pregătirea materialului didactic pentru desfăşurarea lecţiei

10’ II. Verificarea cunoştinţelor din lecţia anterioară:

“Caracteristicile serviciilor turistice specifice”

1. Care sunt tipurile de servicii turistice?

Servicii turistice de bază:

- servicii de transport;

- servicii de alimentaţie (de restaurant);

- servicii hoteliere;

- servicii de cazare.

Servicii complementare speciale:

- servicii de agrement;

- servicii balneo – medicale.

2. Enumeraţi câte 4 caracteristici ale serviciilor de transport şi de cazare:

Servicii de transport:

- posibilitatea rezervarii de locuri;

- numarul de staţionări şi durata acestora pe parcursul traseului;

- seriozitatea în respectarea orarului călatoriei;

-posibilităţi de asigurare a securităţii pe perioada transportului.

Servicii de cazare:

- amabilitatea, politeţea, capacitatea de comunicare a personalului de contact cu clientul;

- gradul de confort;

- asigurarea securităţii obiectelor personale pe perioada staţionării;

- calitatea echipamentelor de asigurare a cazării.

3. Indicaţi 4 caracteristici după care aţi alege serviciile de agrement pentru petrecerea unei vacanţe la munte!

- aventura dirijată (excursii în rezervaţii, peşteri)

- asigură condiţii pentru odihnă într-o ambianţă plăcută, generatoare de bună dispoziţie;

- oferă o multitudine de variante oferite pentru distracţie şi divertisment prin participarea activă a clientului la realizarea unor activităţi sportive, folclorice, muzicale, activităţi în aer liber,etc.

- amabilitatea, politeţea, capacitatea de comunicare a personalului de contact cu clientul;

Preview document

Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice - Pagina 1
Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice - Pagina 2
Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice - Pagina 3
Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice - Pagina 4
Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice - Pagina 5
Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice - Pagina 6
Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice - Pagina 7
Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice - Pagina 8
Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice - Pagina 9
Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice - Pagina 10
Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice - Pagina 11
Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice - Pagina 12
Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice - Pagina 13
Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice - Pagina 14
Studiul calității produselor și serviciilor - calitatea serviciilor turistice - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Studiul Calitatii Produselor si Serviciilor - Calitatea Serviciilor Turistice.doc

Te-ar putea interesa și

Strategii și Politici de Marketing în Cadrul Agenției Marshal Turism

INTRODUCERE Tranziţia la economia de piaţă aduce schimbări substanţiale în modul de desfăşurare a activităţii agenţilor economici; agenţii...

Strategie ANT

România a reprezentat o destinatie turistica importanta pentru piata zonala, promovând, cu precadere, produsele turistice de litoral, statiunile...

Strategia de diversificare a ofertei de servicii a agenției de turism Prestige Tours

CAPITOLUL 1: CADRUL CONCEPTUAL AL MANAGEMENTULUI STRATEGIC 1.1. MANAGEMENTUL STRATEGIC În ultimul deceniu, managementul strategic a devenit...

Promovarea vânzărilor în turism - studiu de caz pentru agenția Micomis Travel Tour Brașov

Capitolul I Marketing-baza promovării 1.1. Conceptul şi mixul de marketing în domeniul turismului Termenul de marketing (de origine...

Studiu impactului calității asupra performanțelor economico-sociale ale Complexului Creangă din Targul-Ocna

Rolul, importanţa şi efectele multiple ale turismului intern sunt reflectate pe o multitudine de planuri: de la valorificarea superioară a...

Managementul în Turism

CAPITOLUL I - MANAGEMENTUL FIRMEI DE TURISM 1.1 NOŢIUNI GENERALE DESPRE MANAGEMENT Unii autori prezintă izvoare de gândire managerial sistemică....

Turism Rural

INTRODUCERE Este necesar să se scoată în relief rolul revitalizator al turismului rural in zonele rurale, împiedicând depopularea şi creând...

Tendințe de dezvoltare a turismului în regiunea Emilia-Romagna, Italia

INTRODUCERE: Ofertarea şi prestarea de servicii cât mai complexe devin elemente esenţiale ale competitivităţii internaţionale şi îşi pun din ce în...

Ai nevoie de altceva?