Extras din proiect
A. REPERE GENERALE
Disciplina : Studiul calităţii produselor şi serviciilor
Clasa : a XII-a
Subiectul lecţiei : Calitatea serviciilor turistice
Data :
Durata : 50 minute
Tipul lecţiei :combinată (mixtă)
B. OBIECTIVE OPERAŢIONALE
La sfârşitul lecţiei elevii vor fi capabili să:
01. să definească calitatea produselor şi serviciilor turistice, pe baza noţiunilor predate, consemnându-le în caiete, timp de 3 minute;
02. să explice modul de evaluare a calitatii serviciilor turistice de către client şi producătorul de servicii, pe baza noţiunilor predate, notând în caiete,timp de 3 minute
03. să enumere cele trei modele pentru evaluarea calităţii serviciilor turistice, determinând rolul lor în activitatea turistica, consemnându-le în caiete, timp de 5 minute;
C. ANALIZA RESURSELOR DIDACTICE
1. Material didactic(Md):
- Fişă de observaţie 1 (fo) -15 bucăţi
2. Mijloace tehnice (Mt):
- caiete (c)
- fişe de fixare(ff)
3. Forme de organizare a clasei (FOC):
- activitate frontală (Af)
- activitate individuală (Ai)
4. Metode de învaţământ (Mi):
- expunerea (exp.)
- conversaţia (cv.)
- explicaţia (expl.)
- observaţia (obs.)
D. DESFĂŞURAREA LECŢIEI PE SECVENŢE DE INSTRUIRE
Obiective
operaţionale Timp Conţinutul
Activităţii instructive-educative Mijloace de învăţare F
3’ I.Momentul organizatoric
- verificare prezenţei şi consemnarea absenţelor
- verificarea ţinutei clasei
- pregătirea materialului didactic pentru desfăşurarea lecţiei
10’ II. Verificarea cunoştinţelor din lecţia anterioară:
“Caracteristicile serviciilor turistice specifice”
1. Care sunt tipurile de servicii turistice?
Servicii turistice de bază:
- servicii de transport;
- servicii de alimentaţie (de restaurant);
- servicii hoteliere;
- servicii de cazare.
Servicii complementare speciale:
- servicii de agrement;
- servicii balneo – medicale.
2. Enumeraţi câte 4 caracteristici ale serviciilor de transport şi de cazare:
Servicii de transport:
- posibilitatea rezervarii de locuri;
- numarul de staţionări şi durata acestora pe parcursul traseului;
- seriozitatea în respectarea orarului călatoriei;
-posibilităţi de asigurare a securităţii pe perioada transportului.
Servicii de cazare:
- amabilitatea, politeţea, capacitatea de comunicare a personalului de contact cu clientul;
- gradul de confort;
- asigurarea securităţii obiectelor personale pe perioada staţionării;
- calitatea echipamentelor de asigurare a cazării.
3. Indicaţi 4 caracteristici după care aţi alege serviciile de agrement pentru petrecerea unei vacanţe la munte!
- aventura dirijată (excursii în rezervaţii, peşteri)
- asigură condiţii pentru odihnă într-o ambianţă plăcută, generatoare de bună dispoziţie;
- oferă o multitudine de variante oferite pentru distracţie şi divertisment prin participarea activă a clientului la realizarea unor activităţi sportive, folclorice, muzicale, activităţi în aer liber,etc.
- amabilitatea, politeţea, capacitatea de comunicare a personalului de contact cu clientul;
Preview document
Conținut arhivă zip
- Studiul Calitatii Produselor si Serviciilor - Calitatea Serviciilor Turistice.doc