Studiul Calitatii Produselor si Serviciilor - Calitatea Serviciilor Turistice

Extras din proiect Cum descarc?

A. REPERE GENERALE
Disciplina : Studiul calitatii produselor si serviciilor
Clasa : a XII-a 
Subiectul lectiei : Calitatea serviciilor turistice
Data : 
Durata : 50 minute
Tipul lectiei :combinata (mixta)
B. OBIECTIVE OPERATIONALE 
La sfarsitul lectiei elevii vor fi capabili sa:
01. sa defineasca calitatea produselor si serviciilor turistice, pe baza notiunilor predate, consemnandu-le in caiete, timp de 3 minute;
02. sa explice modul de evaluare a calitatii serviciilor turistice de catre client si producatorul de servicii, pe baza notiunilor predate, notand in caiete,timp de 3 minute 
03. sa enumere cele trei modele pentru evaluarea calitatii serviciilor turistice, determinand rolul lor in activitatea turistica, consemnandu-le in caiete, timp de 5 minute;
C. ANALIZA RESURSELOR DIDACTICE
1. Material didactic(Md):
- Fisa de observatie 1 (fo) -15 bucati
2. Mijloace tehnice (Mt): 
- caiete (c)
- fise de fixare(ff)
3. Forme de organizare a clasei (FOC):
- activitate frontala (Af)
- activitate individuala (Ai)
4. Metode de invatamant (Mi):
- expunerea (exp.)
- conversatia (cv.)
- explicatia (expl.)
- observatia (obs.)
D. DESFASURAREA LECTIEI PE SECVENTE DE INSTRUIRE
Obiective
operationale Timp Continutul
Activitatii instructive-educative Mijloace de invatare F
3' I.Momentul organizatoric
- verificare prezentei si consemnarea absentelor
- verificarea tinutei clasei
- pregatirea materialului didactic pentru desfasurarea lectiei 
10' II. Verificarea cunostintelor din lectia anterioara: 
"Caracteristicile serviciilor turistice specifice"
1. Care sunt tipurile de servicii turistice?
Servicii turistice de baza:
- servicii de transport;
- servicii de alimentatie (de restaurant);
- servicii hoteliere;
- servicii de cazare.
Servicii complementare speciale:
- servicii de agrement;
- servicii balneo - medicale.
2. Enumerati cate 4 caracteristici ale serviciilor de transport si de cazare:
Servicii de transport:
- posibilitatea rezervarii de locuri;
- numarul de stationari si durata acestora pe parcursul traseului;
- seriozitatea in respectarea orarului calatoriei;
-posibilitati de asigurare a securitatii pe perioada transportului.
Servicii de cazare:
- amabilitatea, politetea, capacitatea de comunicare a personalului de contact cu clientul;
- gradul de confort;
- asigurarea securitatii obiectelor personale pe perioada stationarii;
- calitatea echipamentelor de asigurare a cazarii.
3. Indicati 4 caracteristici dupa care ati alege serviciile de agrement pentru petrecerea unei vacante la munte!
- aventura dirijata (excursii in rezervatii, pesteri)
- asigura conditii pentru odihna intr-o ambianta placuta, generatoare de buna dispozitie;
- ofera o multitudine de variante oferite pentru distractie si divertisment prin participarea activa a clientului la realizarea unor activitati sportive, folclorice, muzicale, activitati in aer liber,etc.
- amabilitatea, politetea, capacitatea de comunicare a personalului de contact cu clientul;


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiul Calitatii Produselor si Serviciilor - Calitatea Serviciilor Turistice.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!