Extras din proiect
Propunător:
Data: 17.05. 2018
Unitatea De Învățământ:
Clasa: a VII-a
Disciplina: Religie ortodoxă
Unitatea de învățare: Spiritualitate și viață creștină
Subiectul lecției: Modele de iubire față de semeni
Tipul lecției: predare-învățare/transmitere și însușire de noi cunoștințe
Durata: 50’
Scopul lecției: cultivarea iubirii față de semeni prin urmarea unor modele sfinte
Obiective operaționale:
La sfârșitul lecției, toți elevii vor fi capabili:
O1 - identifică modele ale iubirii față de semeni;
O2 - rezumă aspectele semnificative din viața Sfinților Trei Ierarhi;
O3 - realizează portretul fizic și moral al Sfinților Trei Ierarhi;
O4 - formulează învățăturile morale pornind de la modelele prezentate;
O5 - enumeră modalități de ajutorare a semenilor în viața comunității.
Strategia didactică:
1. Metode și procedee: conversația, problematizarea, explicația, expunerea, povestirea.
2. Mijloace de învățământ: laptop, videoproiector, prezentare power-point, fișe.
3. Forme de organizare a activității elevilor: activitate frontală, pe grupe.
Nr. crt. Etapele lecției Obiective
Oper. Timp
min’ Conținuturi ale învățării/ Activități de învățare Strategii didactice
Metode și procedee Mijloace de învățământ Forme de organizare Evaluare
1 2 3 4 5 6 7 8 9
1 Momentul organizatoric 2’ Salutul/Rugăciunea „Tatăl nostru” .
- notează absențele și realizează managementul clasei pentru începerea activității didactice care urmează să se desfășoare;
- elevii răspund la salut, spun rugăciunea și se pregătesc pentru începerea activității didactice; Conversația
Activitate
frontală
Bibliografie
- *** Biblia sau Sfânta Scriptură, Editura Institutului Biblic și de Misiune al Bisericii Ortodoxe Române, București, 2008;
- Manualul pentru clasa a VII-a, editura Sfântul Mina, Iași, 2013
- Metodica predării religiei, Editura Reîntregirea, Alba Iulia, 2000.
- ** Viețile Sfinților de peste tot anul după Mineie, Editura „Biserica Ortodoxă”, Alexandria, 2002
Preview document
Conținut arhivă zip
- anexe.docx
- Practica pedagogica - proiect de lectie.doc