Utilizarea Sistemelor Informatice in Managementul Operational Platforma CRM

Cuprins proiect Cum descarc?

Utilizarea sistemelor informatice in managementul operational 3
Introducere 4
Necesitatea unei strategii de implementare 5
Masurarea impactului CRM 5
Un nou mod de conectare: Wireless 5
Eficienta investitiei in CRM 6
PrimaNet CRM 6
Functionalitatile principale ale PrimaNet CRM 7 
Domenii de utilizare 8
Avantaje 8
Studiu de caz 9
Importul si exportul datelor 10
Structura aplicatiei PrimaNet CRM 13
Configurare si personalizare 14
Concluzii 15
Bibliografie: 16


Extras din proiect Cum descarc?

Utilizarea sistemelor informatice 
in managementul operational
Importanta informatiei si a sistemelor informatice a fost sintetizata de J. NAISBITT in urma unui calcul, incercand sa determine cate procente din forta de munca a Statelor Unite este direct implicata in crearea, utilizarea sau distribuirea de informatie. Rezultatele sunt impresionante, procentul de asa-numiti knowledge workers s-a dovedit a fi in jur de 70% ??din total. Dezvoltarea tehnologiei informationale a condus la includerea informatiei ca a sasea resursa organizationala, alaturi de resursele umane, masini, resursele financiare, materiale si management. chiar in conditiile intangibilitatii, informatia reprezinta o modalitate extrem de eficienta si economica de a reuni celelalte resurse ale firmei. 
In plus, informatia este utilizata atat pentru asistarea celelorlalte cinci resurse in coordonarea activitatilor organizationale, cat si pentru planificarea, directionarea si controlarea acestor activitati. In acest context, construirea de sisteme informatice competente pentru asistarea deciziilor apare ca o prioritate pentru noul val de manageri. Intr-o clasificare a importantei resurselor din punct de vedere managerial, pe locul doi dupa factorul uman se afla calitatea si periodicitatea informatiei de afaceri. In prezent, chiar daca informatia nu mai este subevaluata, subestimata si subutilizata ca in anii trecuti, exista totusi o serie de probleme legate de utilizarea ei in cadrul procesului decizional. In general, aceste probleme se refera la calitatea si valoarea informatiei, la volumul de informatii transmis managerilor si la periodicitatea lor. 
Introducere
Managementul relatiei cu clientii (Customer Relationship Management - CRM) este un instrument vital pentru o companie moderna. El a evoluat dintr-o tehnologie mai veche care unea un apel telefonic cu un ecran care oferea anumite informatii - CTI sau Computer Integrated Telephony. 
Clientului i se oferea o posibilitate de a se simti din nou important prin mesajul pe care il putea primi.
Evolutia spre CRM a constat in folosirea Internet si utilizarea potetialului bazelor de date.Abundenta de date personale, folosirea caracteriticilor specifice clientului indiferent de modul in care el contacteaza firma transforma marketingul clasic in marketingul personalizat 1 la 1.
Nu exista in prezent o definitie unica pentru CRM , in primul rand pentru ca exista o varietate foarte mare de CRM.
Important este ca un client constata ca este tratat cu consideratie , ca sunt cunoscute problemele lui si uneori este redirectat la acelasi operator , creandu-se o relatie aproape personala.Operator car va fi perceput ca o persoana apropiata daca el va avea pe ecran si va folosi in convorbire date ale clientului cum ar fi ziua nasterii si zodia , detalii despre familie , copii, fotografia.
Desigur CRM este un intrument si totul depinde de modul in care este folosit. 
Necesitatea unei strategii de implementare CRM
Piata de CRM este uriasa si potentialul in crestere.Totusi mult proiecte de CRM esueaza sau nu isi ating obiectivele, in primul rand din neintelegerea modului in care trebuie privita relatia cu clientul.Tehnologia ofera un CRM ideal , dar folosirea lui neadecvata nu conduce la rezultatele dorite.
La utilizarea unui CRM trebuie definita notiunea de relatie in contextul organizatiei respective si in continuare acordata atentia cuvenita catre:
- Protejarea intimitatii 
- Proprietatea informatiei
- Protectia consumatorului


Fisiere in arhiva (1):

  • Utilizarea Sistemelor Informatice in Managementul Operational Platforma CRM.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!