Campanie de Promovare a Serviciilor de Investiții Financiare în Republica Moldova

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Sociologie
Conține 2 fișiere: doc
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 2416
Mărime: 83.72KB (arhivat)
Publicat de: Angela Boca
Puncte necesare: 6
Universitatea Al. I. Cuza Facultatea de Filosofie

Extras din proiect

Introducere

Proiectul nostru consta într-o campanie de Promovare a Serviciilor de Investitii Financiare românesti în Republica Moldova. Si anume, serviciile oferite de S.S.I.F. BROKER S.A. (Societatea de Servicii de Investitii Financiare).

Odata cu integrarea în U.E., societatea are liber acord din partea CNVM-ului (Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare) sa autorizeze noi sucursale în afara tarii: Budapesta, Atena si Chisinau. Sucursala de la Chisinau este considerata sucursala de tip pilot. În functie de rezultatul obtinut se vor promova si restul sucursalelor mentionate mai sus.

Deoarece S.S.I.F. BROKER S.A. este prima societate româneasca ce intra pe piata de capital a Republicii Moldova, proiectul nostru are drept scop promovarea acesteia pe piata bursiera din Moldova.

De ce piata de capital din Moldova?

Un prim argument ar fi volumul redus al tranzactiilor pe piata de valori Chisinau datorat mai multor factori: factorul politic (interesul scazut din partea emitentelor privind atragerea capitalului prin intermediul bursei- politica de divident ar trebui sa urmareasca o remunerare mai mare reflectata în divident pentru investitori raportat la dobânzile practicate de banci);factorul economic( economia de tranzitie); cel social ( în rândul populatiei exista o slaba informare, mediatizare a acestui domeniu privind posibilitatile de plasare a investitiilor).

Pe lânga acesti factori interni, se evidentiaza si un factor extern - reticenta investitorilor straini de a intra pe piata din Moldova datorita riscurilor economice si politice.

În urma studierii serviciilor oferite de societatile de servicii de investitii financiare prezente pe piata de capital din Moldova am putut sesiza diferenta majora dintre acestea si serviciile oferite de S.S.I.F. BROKER S.A. Noutatea cu care vine aceasta societate consta în posibilitatea persoanelor fizice, alaturi de persoanele juridice, de a deveni investitori pe piata de capital având un portofoliu de minim 500 euro (1500 RON). Un alt avantaj de a deveni clientul S.S.I.F. BROKER S.A., este dat de faptul ca societatea faciliteaza investitiile pe bursa de valori Bucuresti.

Un exemplu concludent este indicele BET-C. Evolutia pietei în ansamblu poate fi urmarita sau apreciata datorita acestui indice care reflecta starea pietei. BET-C ne sugereaza sau ne foloseste la compararea rentabilitatilor în cazul în care un investitor are de ales plasarea banilor într-un depozit bancar si plasarea banilor la bursa. De exemplu, în România în ultimii 3 ani BVB a adus investitorilor câstiguri extrem de ridicate raportate la depozite bancare. În 2006 BET C a adus un randament de peste 50%.pe când depozitele bancare ofereau un randament mediu anualizat de 10%.

Preview document

Campanie de Promovare a Serviciilor de Investiții Financiare în Republica Moldova - Pagina 1
Campanie de Promovare a Serviciilor de Investiții Financiare în Republica Moldova - Pagina 2
Campanie de Promovare a Serviciilor de Investiții Financiare în Republica Moldova - Pagina 3
Campanie de Promovare a Serviciilor de Investiții Financiare în Republica Moldova - Pagina 4
Campanie de Promovare a Serviciilor de Investiții Financiare în Republica Moldova - Pagina 5
Campanie de Promovare a Serviciilor de Investiții Financiare în Republica Moldova - Pagina 6
Campanie de Promovare a Serviciilor de Investiții Financiare în Republica Moldova - Pagina 7
Campanie de Promovare a Serviciilor de Investiții Financiare în Republica Moldova - Pagina 8
Campanie de Promovare a Serviciilor de Investiții Financiare în Republica Moldova - Pagina 9
Campanie de Promovare a Serviciilor de Investiții Financiare în Republica Moldova - Pagina 10
Campanie de Promovare a Serviciilor de Investiții Financiare în Republica Moldova - Pagina 11
Campanie de Promovare a Serviciilor de Investiții Financiare în Republica Moldova - Pagina 12
Campanie de Promovare a Serviciilor de Investiții Financiare în Republica Moldova - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • proiekt_romeoDocument.doc
  • foaie_titlu_Document.doc

Te-ar putea interesa și

Mecanismele Economice de Atragere a Investițiilor Străine

INTRODUCERE Actualitatea cercetării. Constituirea unui stat de drept cu o economie prosperă de piaţăşi social orientată este de neconceput fără...

Metode și Tehnici de Promovare a Produselor

Introducere Actualitatea temei. Republica Moldova la începutul mileniului trei se distinge prin modificări calitative în toate ramurile economiei...

Perspectivele atragerii depozitelor la băncile din Republica Moldova

INTRODUCERE Actualitatea temei. Actualmente, situaţia economică a ţării, care se caracterizează şi printr-un deficit de resurse financiare...

Modernizarea capacității de producție SC Tipografia Creativ SRL Suceava

CAPITOLUL 1 INFORMATII GENERALE Titlul proiectului este: „MODERNIZAREA CAPACITATII DE PRODUCTIE LA SC TIPOGRAFIA CREATIV SRL, SUCEAVA” Datele...

Studierea influenței reclamei asupra atitudinii și comportamentului consumatorului

Introducere Trecerea de la sistemul totalitar de comanda la un sistem nou, bazat pe principiile democraţiei şi pieţei libere, valorificarea...

Mecanismul atragerii economiilor populației în procesul investițional

Introducere Investiţiile reprezintă variabilă economică care odată fiind realizate prolonghează ritmurile de creştere economică. Actualmente,...

Analiza Mediului de Marketing și a Mixului de Marketing la BC Mobiasbanca GSG

1.1. Informaţii generale şi rechizitele întreprinderii “Mobiasbancă” este printre primele bănci al Republicii Moldova. O bancă inovativă ce s-a...

Asigurarea aeronavelor

INTRODUCERE Aviația este un domeniu care presupune un nivel ridicat de risc și fie că este vorba de producători de aeronave, fie de companii...

Ai nevoie de altceva?