Proiecte pentru domeniul Statistică pagina 1 din 41

doc

Norvegia - analiză statistică internațională

I. Scurta prezentare a Norvegiei Am ales ca subiectul raportului nostru de tara sa fie Norvegia pentru ca ne-am întrebat adeseori ce situatie are de fapt aceasta tara, aleasa de 5 ani consecutivi de ONU ca având cel mai ridicat standard de viata, membra fondatoare a NATO fara baze militare pe teritoriul sau, tara ai carei cetateni au refuzat de doua ori prin referendum national aderarea la UE. Drapelul Norvegian si blazonul oficial al Norvegiei : Denumire oficiala : Kongeriket Norge Asezare geografica : Stat situat în Europa de Nord, în vestul Peninsulei Scandinave, între Oceanul Atlant... vezi detalii

doc

Indicatori Statistici

Anii Populatia pe medii Populatia scolara din invatamantul de toate gradele 1990 23206720 5066031 1991 23185084 4805367 1992 22788969 4664860 1993 22755260 4569285 1994 22730622 4594513 1995 22680951 4703277 1996 22607620 4688311 1997 22545925 4643351 1998 22502803 463164 1999 22458022 4578383 2000 22435205 4565279 2001 22408393 4554466 2002 21794793 4496786 Indicatori absoluti a)Pt populatia pe medii: 1. Sporul absolut-arata cu cat s-a modificat numarul de oameni in fiecare an ∆t/0=yt-y0; ∆t/t-1=yt- yt-1; ∆91/90=-21636; ∆91/90=-21636; ∆92/90=-417751; ∆92/91=-396115; ∆... vezi detalii

docx

Statistică

Cerințe: Înregistrați pentru cele 27 de tari membre UE (numite unitati), valorile specifice ale unei perechi de caracteristici (X si Y) intre care exista o legătura logica. Datele prezentate sub forma tabelara fac parte din lucrare, potrivit modelului de mai jos: Nr. crt. Caracteristica X (xi) Caracteristica Y (yi) 1 40 Pe baza datelor înregistrate se cer următoarele: Sa se calculeze valorile medii (x ̅) si (y ̅) ale celor 27 de variante; Sa se stabilească amplitudinea absoluta si relativa, dispersia, abaterea medie pătratica si coeficientul de variație pentru fiecare caracterist... vezi detalii

doc

Utilizarea Sondajului în Caracterizarea Fenomenelor Economico-sociale

1. TEMA PROIECTULUI Un agent economic dispune de o reţea de unităţi economice cu profilul alimentaţie publică în care sunt angajaţi 500 de vânzători. Pentru cei 500 de vânzători, consideraţi ca o colectivitate generală, s-a întocmit o bază de sondaj. Înscrierea în baza de sondaj a vânzătorilor s-a făcut în ordine alfabetică, ceea ce constituie un criteriu aleator şi li s-a dat un cod (nr. crt.). Considerând cei 500 de vânzători ca formând o colectivitate statistică se cere: 1. să se extragă printr-un procedeu de sondaj un eşantion de 60 de unităţi şi să se centralizeze nivelurile indivi... vezi detalii

doc

Proiect Statistică

Se va alege un eşantion format din 40 de persoane,pe baya unui pas d numărare din 2 în 2 sau din 3 în 3 sau pornind d la un anumit număr,din cei 420 de angajaţia ai fabricii,s-au înregistrat date privind coeficientul de inteligenţă si valoarea încasărilor. Datele au fost preluate de la Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A. Sucursala FCN,Mioveni,Arges. Cod operator Coeficientul de inteligenţa Valoare incasărilor (mii unitaţi monetare) 1 80 15 2 85 20 3 70 17 4 90 30 5 75 19 6 80 28 7 123 60 8 96 35 9 70 18 10 88 29 11 95 40 12 86 18 13 90 36 14 88 20 15 100 50 16 90 ... vezi detalii

doc

Proiect statistică

1. Sa se calculeze valorile medii, pentru fiecare variabila, ale celor 50 de inregistrari; 2. Pentru seria simpla de date, sa se stabileasca amplitudinea absoluta, amplitudinea relativa, dispersia, abaterea medie patratica si coeficientul de variatie (pt.fiecare variabila in parte); sa se precizeze in functie de care dintre cele doua caracteristici este mai omogena colectivitatea celor 50 de candidati; 3. Sa se grupeze cele 50 de unitati in functie de fiecare caracteristica pe 5 intervale egale si sa se prezinte repartitiile unidimensionale obtinute sub forma de tabele si grafice statisti... vezi detalii

doc

Anchetă statistică privind opiniile elevilor din anii terminali ai liceelor din orașul Suceava, asupra alegerii viitoarei profesii

1.Care este in opinia dumneavoastra, importanta stabilirii unor obiective clare si precise in realizarea cu success a unei cercetari statistice ? Cercetarea statisica. Cunoasterea fenomomenelor si proceselor economico – sociale se realizeaza prin lucrari complexe si de mare amploare, bazate pe un numar mare de operatii strict corelate, temeinic organizate, riguros programate care formeaza continutul activitatii de cercetare statistica. Astfel cercetarea statistica include totalitatea operatiilor de culegere si observare, sistematizare si prelucrare, stocare si regasire , analiza si inter... vezi detalii

doc

Output Viewer SPSS

Fereastra Output În momentul în care demaram o procedura, rezultatele sunt afisate într-o fereastra denumita VIEWER. În aceasta fereastra se poate usor naviga pe oricare parte a outputului vrem sa o vedem. Putem, de asemenea, sa lucram cu otuputul si sa creem un document care sa contina outputul pe care îl dorim, aranjat si format-alcatuit adecvat. VIEWER Rezultatele sunt expuse în VIEWER. Putem folosi Viewer pentru: " A rasfoi rezultate " A arata sau a ascunde tabele si grafice " A schimba ordinea de expunere a rezultatelor prin mutarea obiectului selectat " A muta subiectele din Vi... vezi detalii

doc

Analiza Conjoint

Introducere Analiza conjoint este o tehnică folosită pentru măsurarea, analizarea şi prezicerea răspunsului clienţilor la noi produse şi noi îmbunătăţiri ale produselor existente. Aceasta permite companiilor să descompună preferinţele clienţilor pentru produse şi servicii (de obicei sub forma de descrieri şi imagini) în grupe de valoare asociate cu fiecare nivel al fiecarui atribut al produsului. Grupele de valoare se pot recombina pentru a prezice preferinţele clienţilor pentru orice combinaţie de nivele de proprietăţi şi de asemenea cota de piaţă posibilă sau profitul pe care il poate ge... vezi detalii

doc

Interpretarea unui Chestionar

Tipul societatii ; obiect de activitate ; scurt istoric Societatea Smith&Smith S.R.L. este persoana juridica romana cu sediul in Bucuresti, Str George Georgescu Nr 10 (prin strada Justitiei Nr 54), et 2, sectorul 4, cod postal 040131 inmatriculata la Oficiul Registrul Comertului al Municipiului Bucuresti sub nr. J40/10054/ 1999 avand codul unic de inregistrare cu atribut fiscal R 12402419 si capital social in valoare de 400.000 RON (cca. 108.780 EUR la 31.12.2005) . Smith&Smith, ca institutie intermediara participanta la efectuarea transferurilor de bani, a actionat in sensul prevederilo... vezi detalii

doc

Scalarea Multidimensională

1. Introducere 1.1. Scurt istoric Scalarea multidimensională a fost dezvoltată de Shepard (1962) şi Kruscal (1964) şi este foarte folosită în marketing. Scopul său este de a deduce indirect dimensiunile pe care un respondent le foloseşte pentru a evalua alternative. Motivul de a utiliza metoda indirectă este acela că, în multe cazuri, atributele pot fi necunoscute si utilizatorul incapabil (ce atribute se folosesc de exemplu pentru a evalua picturile?) sau nu doreşte (de ce ţipi la copilul tău ?) să-şi reprezinte motivele potrivit. Scalarea multidimensională încearcă să găsească soluţia ... vezi detalii

doc

Proiect Individual

In prelucrare au fost incluse firmele de la 96 la 115 Firma Cifra de afaceri (mil. RON) Nr. Angajati (pers.) 96 1 650 11 97 2 1480 23 98 3 2410 36 99 4 560 12 100 5 1610 32 101 6 1490 30 102 7 1320 24 103 8 2170 35 104 9 2010 31 105 10 1930 29 106 11 720 11 107 12 1510 23 108 13 470 10 109 14 2170 31 110 15 1640 26 111 16 1010 16 112 17 1860 31 113 18 3150 40 114 19 810 17 115 20 1590 27 Total: 30560 495 a) grupati esantionul celor 20 de firme pe cinci grupe cu intervale egale si centralizati valorile fiecarei variabile pe fiecare grupa si pe total. Prezentati rezulta... vezi detalii

doc

Proiect statistică

S.C. “Helvetica Milk” a luat fiinta în anul 1994 prin asocierea S.C. “Helvetika” S.R.L. cu investitori autohtoni. Asociatii au convenit ca noua societate sa fie organizata sub forma de societate cu raspundere limitata, cu sediul în Arad, str. I. Maniu nr.10, Sc.B, Ap.13, Jud Arad, înscrisa în CF 23023 Arad. Societatea poate deschide puncte de lucru, puncte comerciale, filiale si reprezentante în toate localitatile din tara. Punctul initial de lucru a fost în comuna Pecica unde se gaseste fabrica pentru industrializarea laptelui. Societatea se constituie pe o durata de timp nelimitata. ... vezi detalii

docx

Analiza activității firmelor cotate la Bursa de Valori

1)Descrierea datelor 1.1 Datele supuse analizei În tabelul de mai jos sunt prezentate datele care vor fi supuse analizei: 1.2. Descrierea variabilelor În continuare voi face o descriere a variabilelor, explicând semnificația fiecăreia: Active circulante(AC)= acele valori economice sub forma stocurilor, inclusiv a producției în curs de execuție, a creanțelor, investițiilor financiare pe termen scurt și a disponibilităților bănești. Active imobilizate(AI)= totalitatea bunurilor care au o durată de utilizare mai mare de un an, participă la mai multe faze de exploatare. Capitalul subscr... vezi detalii

doc

Analiza Datelor

I. DATE PRELUCRATE DEN REG NRMSAL CSALMNL POPS NRMPOP NRMS NRMPAC RATAMS BACAU 140273 1512192 752761 243,5 34 277,5 12,3 BOTOSANI 68783 1183216 463808 176,6 35,4 212 16,7 IASI 170785 1344062 836751 310,5 41,4 351,9 11,8 NEAMT 101432 1273006 586229 221 45,2 266,2 17 SUCEAVA 118661 1227379 717224 274,1 42,9 317 13,5 VASLUI 69885 1256359 466719 168,1 36,1 204,2 17,7 BRAILA 77824 1289941 385749 132,3 28 160,3 17,5 BUZAU 92992 1355663 504540 197,8 29,2 227 12,9 CONSTANTA 178033 1725228 746041 281,1 30,8 311,9 9,9 GALATI 150967 1595022 644077 239 40,8 279,8 14,6 TULCEA 50357 1311891 2... vezi detalii

Hopa sus!