CAPITOLUL I. PREZENTAREA FIRMEI ...4 1.1 Istoric 4 1.2 Domeniul de activitate ..5 1.3 Obiectivul de activitate .7 1.4 Produsele/serviciile companiei .8 1.5 Clientii companiei 8 1.6 Furnizorii companiei 9 CAPITOLUL II. ELABORAREA UNEI STRATEGII .9 2.1 Prezentarea componentelor strategice ..9 2.2 Misiunea companiei ...10 2.3 Viziunea companiei ...10 2.4 Obiectivele strategice 10 2.5 Optiunile strategice ...11 2.6 Resursele companiei .12 2.7 Termenele de realizare ..13 2.8 Rezultatele proconizate 13 2.9 Avantajele competitive si modalitati de obtinere ..13 2.10 Strategii de reducere a cheltuielilor .14 CAPITOLUL III. IMPLEMENTAREA STRATEGIEI ..14 3.1 Pregatirea implementarii 14 3.2 Pregatirea climatului de munca ..15 3.3 Asigurarea permiselor materiale , umane, financiare, informationale etc., necesare 16 3.4 Formularea programului de activitate necesar implementarii 16 3.5 Etapele implementarii 17 CAPITOLUL IV. RESURSE UMANE ...17 4.1 Motivarea personalului ..17 4.2 Programe de instruire a personalului .17 CAPITOLUL V. ACTIUNI DE MODERNIZARE SI CONTROL 18 5.1 Control strategic .18 CONCLUZII 20 BIBLIOGRAFIE ..23
Introducere Intr-o economie in curs de dezvoltare, cum este economia Romaniei, sectorul intreprinderilor mici si mijlocii este considerat a fi o sursa a inovarii, flexibilitatii si dezvoltarii economice. Accelerarea globarizarii face ca relatiile competitive intre indivizi, afaceri, regiuni si natiuni sa fie tot mai complexe si corelate indifferent de dimensiunea si de stadiul de dezvoldare a afacerii sunt de parere ca planificarea strategica a devenit obligatorie pentru intreprinzatori in contexul concurentei globale, schimbarilor tehnologice si a dinamicii pietelor. Deciziile strategice sunt cruciale pentru asigurarea eterogenitatii comportamentului organizational si a procesului de creare a valorii, fiind in acelasi timp un mijloc importantpentru generarea de valoare noua. Prin intermediul unui studiu empiric, faptul ca planificarea sporeste sansele de supravietuire ale unei afaceri, imbunatateste procesul de dezvoltare al produsului si de asemenea modul de organizare a activitatilor in firmele nou create. Prezenta lucrare isi propune promovarea planificarii strategice ca buna practica pentru intreprinderea prezentata mai jos in vederea imbunatatirii sanselor de supravietuire si de a obtine performanta. PREZENTAREA COMPANIEI SC TOP FATADE SRL Fig 1.1 - Sigla Top Fatade " We take your idea into reality" CAPITOLUL I - Prezentarea generala a firmei SC TOP FATADE SRL 1.1 Istoric S.C. TOP FATADE S.R.L. reprezinta una din marile firme de constructii din Municipiul Bucuresti, si nu numai avand o activitate remarcabila, in intreg teritoriul tarii. Infiintata in 15.05.2013 cu un capital social constituit de 100.000 euro si cifra de afaceri de 2.000.000 EUR . Fig 1.2 - Punctul de lucru Top Fatade SC Top Fatade SRL este o companie tanara si dinamica, cu capital privat romanesc. Principalul obiect de activitate este proiectarea, executarea si montarea peretilor cortina, a tamplariei din aluminiu, anvelopari exterioare si interioare, a compartimentelor interioare, a fatadelor ventilate cu materiale compozite si naturale, a balustradelor din aluminiu si sticla. Serviciile oferite de firma se adreseaza in egala masura locuintelor, cladirilor industriale, comerciale sau publice, dar si constructiilor aflate in renovare sau noi. Calitatea lucrarilor este asigurata de colaborarea cu cei mai buni furnizori de sisteme de aluminiu si fatade: Schuco , Cortizo, Geplast, Creaton, Color Metal, Equitone si multi altii. Conducerea societatii este asigurata de catre CRISTINA ANCA HERAC in calitate de Director General si Administrator , Bogdan Herac in calitate de managing partener si Mutea Oliviu in calitate de Director Tehnic. Societatea are punctul de lucru in Copaceni, ILFOV, Str. MIRON CRISTEA , nr. 22, avand depozit de material si puncte de lucru (santiere) pe intreg Municipiul Bucuresti, cat si in Ilfov, Constanta, Brasov etc.
1. Borza A. - ,,Managementul strategic si planificarea firmei", Ed. Risoprint, Cluj-Napoca, 1997; 2. Isac C., Dura C. - ,,Strategii investitionale in afaceri", Ed. Universitas, Petrosani, 2005; 3. Johansson H. s.a. - ,,Bussiness Process Reengineering, Breakpoint Strategy for market Dominance", Chichester, 1993; 4. Nanes M. - ,, Managementul strategic al intreprinderilor si provocarile tranzitiei", Ed. All Beck, Bucuresti, 2000; 5. Nicolescu O., Plumb I. ( coord.) - ,,Abordari moderne in managementul si economia organizatiei", vol. I-IV, ED. Economica, Bucuresti, 2003; 6. Pantea I.M - ,,Analiza strategica - suport al deciziilor investitionale" , Ed. Mirton, Timisoara, 2003. - ** www.topfatade.ro - ** www.academia.edu/36815031/Strategii_de_afaceri
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.