Cuprins
- CAPITOLUL I. PREZENTAREA FIRMEI ...4
- 1.1 Istoric 4
- 1.2 Domeniul de activitate ..5
- 1.3 Obiectivul de activitate .7
- 1.4 Produsele/serviciile companiei .8
- 1.5 Clientii companiei 8
- 1.6 Furnizorii companiei 9
- CAPITOLUL II. ELABORAREA UNEI STRATEGII .9
- 2.1 Prezentarea componentelor strategice ..9
- 2.2 Misiunea companiei ...10
- 2.3 Viziunea companiei ...10
- 2.4 Obiectivele strategice 10
- 2.5 Optiunile strategice ...11
- 2.6 Resursele companiei .12
- 2.7 Termenele de realizare ..13
- 2.8 Rezultatele proconizate 13
- 2.9 Avantajele competitive si modalitati de obtinere ..13
- 2.10 Strategii de reducere a cheltuielilor .14
- CAPITOLUL III. IMPLEMENTAREA STRATEGIEI ..14
- 3.1 Pregatirea implementarii 14
- 3.2 Pregatirea climatului de munca ..15
- 3.3 Asigurarea permiselor materiale , umane, financiare, informationale etc., necesare 16
- 3.4 Formularea programului de activitate necesar implementarii 16
- 3.5 Etapele implementarii 17
- CAPITOLUL IV. RESURSE UMANE ...17
- 4.1 Motivarea personalului ..17
- 4.2 Programe de instruire a personalului .17
- CAPITOLUL V. ACTIUNI DE MODERNIZARE SI CONTROL 18
- 5.1 Control strategic .18
- CONCLUZII 20
- BIBLIOGRAFIE ..23
Extras din proiect
Introducere
Intr-o economie in curs de dezvoltare, cum este economia Romaniei, sectorul intreprinderilor mici si mijlocii este considerat a fi o sursa a inovarii, flexibilitatii si dezvoltarii economice.
Accelerarea globarizarii face ca relatiile competitive intre indivizi, afaceri, regiuni si natiuni sa fie tot mai complexe si corelate indifferent de dimensiunea si de stadiul de dezvoldare a afacerii sunt de parere ca planificarea strategica a devenit obligatorie pentru intreprinzatori in contexul concurentei globale, schimbarilor tehnologice si a dinamicii pietelor.
Deciziile strategice sunt cruciale pentru asigurarea eterogenitatii comportamentului organizational si a procesului de creare a valorii, fiind in acelasi timp un mijloc importantpentru generarea de valoare noua. Prin intermediul unui studiu empiric, faptul ca planificarea sporeste sansele de supravietuire ale unei afaceri, imbunatateste procesul de dezvoltare al produsului si de asemenea modul de organizare a activitatilor in firmele nou create.
Prezenta lucrare isi propune promovarea planificarii strategice ca buna practica pentru intreprinderea prezentata mai jos in vederea imbunatatirii sanselor de supravietuire si de a obtine performanta.
PREZENTAREA COMPANIEI SC TOP FATADE SRL
Fig 1.1 - Sigla Top Fatade
“ We take your idea into reality”
CAPITOLUL I - Prezentarea generală a firmei SC TOP FATADE SRL
1.1 Istoric
S.C. TOP FATADE S.R.L. reprezintă una din marile firme de construcții din Municipiul Bucuresti, și nu numai având o activitate remarcabilă, în intreg teritoriul tarii. Înființată în 15.05.2013 cu un capital social constituit de 100.000 euro și cifra de afaceri de 2.000.000 € .
Fig 1.2 - Punctul de lucru Top Fatade
SC Top Fatade SRL este o companie tânăra și dinamică, cu capital privat românesc. Principalul obiect de activitate este proiectarea, executarea și montarea pereților cortină, a tâmplăriei din aluminiu, anvelopari exterioare si interioare, a compartimentelor interioare, a fațadelor ventilate cu materiale compozite si naturale, a balustradelor din aluminiu și sticlă.
Serviciile oferite de firmă se adresează în egala măsură locuințelor, clădirilor industriale, comerciale sau publice, dar și construcțiilor aflate în renovare sau noi.
Calitatea lucrărilor este asigurată de colaborarea cu cei mai buni furnizori de sisteme de aluminiu și fațade: Schuco , Cortizo, Geplast, Creaton, Color Metal, Equitone și mulți alții.
Conducerea societății este asigurată de catre CRISTINA ANCA HERAC în calitate de Director General si Administrator , Bogdan Herac în calitate de managing partener si Mutea Oliviu in calitate de Director Tehnic. Societatea are punctul de lucru în Copaceni, ILFOV, Str. MIRON CRISTEA , nr. 22, având depozit de material și puncte de lucru (șantiere) pe intreg Municipiul Bucuresti, cat si in Ilfov, Constanta, Brasov etc.
Bibliografie
1. Borza A. - „Managementul strategic si planificarea firmei”, Ed. Risoprint, Cluj-Napoca, 1997;
2. Isac C., Dura C. - „Strategii investitionale in afaceri”, Ed. Universitas, Petrosani, 2005;
3. Johansson H. s.a. - „Bussiness Process Reengineering, Breakpoint Strategy for market Dominance”, Chichester, 1993;
4. Nanes M. - „ Managementul strategic al intreprinderilor si provocarile tranzitiei”, Ed. All Beck, Bucuresti, 2000;
5. Nicolescu O., Plumb I. ( coord.) - „Abordari moderne in managementul si economia organizatiei”, vol. I-IV, ED. Economica, Bucuresti, 2003;
6. Pantea I.M - „Analiza strategica - suport al deciziilor investitionale” , Ed. Mirton, Timisoara, 2003.
- ** www.topfatade.ro
- ** www.academia.edu/36815031/Strategii_de_afaceri
Preview document
Conținut arhivă zip
- Elaborarea unei strategii manageriale in cadrul companiei SC Top Fatade SRL.docx