Interpretarea unui Chestionar

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Statistică
Conține 2 fișiere: doc
Pagini : 19 în total
Cuvinte : 3281
Mărime: 70.17KB (arhivat)
Publicat de: Fiodor Tudor
Puncte necesare: 10
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Timiras Laura

Extras din proiect

Tipul societatii ; obiect de activitate ; scurt istoric

Societatea Smith&Smith S.R.L. este persoana juridica romana cu sediul in Bucuresti, Str George Georgescu Nr 10 (prin strada Justitiei Nr 54), et 2, sectorul 4, cod postal 040131 inmatriculata la Oficiul Registrul Comertului al Municipiului Bucuresti sub nr. J40/10054/ 1999 avand codul unic de inregistrare cu atribut fiscal R 12402419 si capital social in valoare de 400.000 RON (cca. 108.780 EUR la 31.12.2005) .

Smith&Smith, ca institutie intermediara participanta la efectuarea transferurilor de bani, a actionat in sensul prevederilor Ordonantei nr. 6/2004 privind transferurile transfrontaliere, emisa de BNR impreuna cu Ministerul Finantelor, act normativ care a armonizat legislatia romaneasca cu cerintele Uniunii Europene.

Strategia si modul in care Smith&Smith S.R.L functioneaza, ia in considerare piata specifica din Romania, restrictiile impuse de aceasta, comportamentul beneficiarilor serviciilor din strainatate si concluziile studiilor de marketing realizate asupra unui segment distinct, cel al cetatenilor romani aflati la munca in strainatate. Piata transferurilor valutare curente din strainatate catre Romania, ordonate de cetatenii romani care lucreaza in afara tarii a reprezentat in 2003 cca 1,5 miliarde EURO (3,08 la suta din PIB) fiind de asteptat ca aceasta sa reprezinte 3,3 la suta din PIB la sfarsitul anului 2004. Specificul activitatii Smith&Smith rezulta din faptul ca acesta actioneaza asemenea unui receptor de sume in Romania, primite de la partenerii sai din strainatate. Astfel firma intermediaza numai intrarile de valuta in Romania neputand intermedia si iesiri de valuta catre alte tari, deoarece compania nu este inca autorizata pentru acest tip de activitate .

Smith&Smith S.R.L este autorizata de catre Banca Nationala a Romaniei, in conformitate cu prevederile Regulamentului Valutar, sa efectueze plati in valuta pe teritoriul Romaniei, persoanelor fizice, prin intermediul bancilor comerciale si a birourilor proprii de plati.

De asemenea Smith&Smith S.R.L Romania este specializata in operatiuni de transfer valutar din strainatate in Romania, Republica Moldova si Bulgaria, a sumelor reprezentand veniturile, realizate de clientii partenerilor Smith&Smith, aflati temporar la munca in strainatate. Aceste sume sunt transmise prin intermediul bancilor autorizate, de catre Smith&Smith S.R.L, pentru beneficiarii din Romania, Republica Moldova si Bulgaria, beneficiari indicati de ordonatorii din tarile de unde se efectueaza transferul. Activitatea companiei se desfasoara in prezent pe relatiile: Israel, Grecia, Italia, Spania, Anglia, Irlanda, Belgia, Olanda, Tarile Arabe, S.U.A, Canada, prin intermediul partenerilor, fiind prezenti in peste 80 de tari in care desfasoara activitati lucrative 600- 700.000 de cetateni romani.

Organizare si conducere

Societatea organizeaza si conduce contabilitatea in conformitate cu reglementarile legale , intocmeste bilant contabil anual la sfarsitul fiecarui exercitiu financiar, cont de profit si pierdere, cu respectarea Normelor Metodologice elaborate de Ministerul Finantelor . Firma are 79 de birouri proprii in intreaga tara si peste 500 de sucursale in Romania .

Consecventa strategiei sale, urmarind cresterea calitatii serviciilor si diversificarea acestora pentru beneficiarii din Romania, in anul 2004 Smith&Smith a infiintat birouri proprii de plati in Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Radauti, Ramnicu-Valcea, Roman, Satu Mare, Sibiu, Slatina, Suceava, Targoviste, Targu Mures, Tulcea, Timisoara si Vaslui. urmand ca acestea sa fie infiintate si in alte orase importante ale tarii.

Oferta de servicii a companiei

Oferta de servicii a firmei se constituie din mai multe tipuri de servicii, care ocupa pozitii ce se interconditioneaza, dar cu grade de importanta diferita din perspectiva individuala a fiecarui client al firmei .

Motivul principal pentru care clientii se adreseaza firmei Smith&Smith, o reprezinta serviciul de baza, constituit din operatiunile de transfer valutar international si intern de fonduri . Oferta de servicii de baza a companiei se compune din urmatoarele servicii :

Preview document

Interpretarea unui Chestionar - Pagina 1
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 2
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 3
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 4
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 5
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 6
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 7
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 8
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 9
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 10
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 11
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 12
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 13
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 14
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 15
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 16
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 17
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 18
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 19
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 20
Interpretarea unui Chestionar - Pagina 21

Conținut arhivă zip

  • chestionar.doc
  • Interpretarea unui Chestionar.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza statistică a seriilor cronologice

DEFINITIE: SERIA CRONOLOGICA este un sir ordonat de valori ale unei variabile aferente unor momente sau perioade de timp succesive. Exista...

Cercetare Asupra Vopselei Lavabile Superweiss

Düfa ROMÂNIA SRL este una dintre cele mai dinamice companii ce opereaza pe piata de lacuri si vopsele din România. Compania a fost fondata în anul...

Program de Reabilitare

Spitalul de Boli Infectioase „Sf.Cuvioasa Parascheva „ este situat in partea de nord a orasului Galati pe strada Traian nr.393 ,în cartierul numit...

Centralizarea și Analiza Datelor

Q1+Q2. La aceste intrebari filtru, nici unul dintre cei 1000 de respondenti nu a fost eliminat Valoarea modala (Mo – cea mai mare frecventa de...

Statistică Economică

Obiectul principal în evolutia repartitiei bidimensionale îl reprezinta determinarea legaturii statistice dintre aceste doua variabile. În orice...

Te-ar putea interesa și

Atitudinea Consumatorului Față de Motivele pentru care Alege Litoralul Românesc

Introducere Argumentarea temei Tema lucrării mele de diplomă se intitulează „ Atitudinea consumatorului față de motivele pentru care alege...

Proiectarea produselor noi - înghețata cu iaurt și pere

1. DEFINIREA IDEII DE PRODUS NOU 1.1. Scurt istoric al firmei Secret Prod Activitatea firmei „Secret Prod” a început ca o afacere de familie...

Analiza Influentei Mediului de Marketing la Colegiul Economic Ion Ghica Bacău

MEMORIU JUSTIFICATIV In lucrarea de disertatie „Analiza influentei mediului de marketing la Colegiul Economic Bacau” am incercat sa surprind...

Comunicare și promovare. rolul out-door în publicitatea stradală. abordări ale publicității stradale în Municipiul Oradea

INTRODUCERE Această lucrare este structurată în patru capitole după cum urmează: - capitolul 1 Aspecte ale politicii de produs, - capitolul 2...

Influențele Prețului de Vânzare asupra Comportamentului Consumatorului

Introducere Consumatorul din zilele noastre este asaltat de o multitudine de preţuri sub diferite forme de prezentare. Acest lucru este determinat...

Consecințele epidemiei Covid-19 asupra comportamentului de achiziționare a produselor igienice în cadrul populației române

Rezumat Cercetarea de față a avut ca scop determinarea consecințelor epidemiei COVID-19 asupra comportamentului de achiziționare a produselor...

Competitivitatea Agenției de Turism în Mediul de Afaceri

1.Argument În perioada actuală, întreprinderea turistică îşi desfăşoară activitatea într-un mediu concurenţial intern si extern deosebit de...

Managementul resurselor umane

Abordată din diverse perspective, problema stresului ocupațional se dovedește a avea o importanță crescută în zilele noastre datorită introducerii...

Ai nevoie de altceva?