Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitatile Turistice din Zona Sucevei

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Definirea temei de cercetare
2. Identificarea colectivitatii cercetate
3. Esantionarea
4. Stabilirea chestionarului anchetei
5. Organizarea modului de desfasurare a activitatii pe teren
6. Modul de prelucrare a informatiilor
7. Tabele de frecventa si prelucrarea grafica a datelor
8. Anexa - Chestionarul
9. Buget de timp si cheltuieli
10. Concluzii privind canalele de promovare din Suceava
11. Propuneri si sugestii privind canalele de promovare utilizate de unitatile turistice din zona Suceava
12. Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

1. Definirea temei de cercetare
Avand in vedere ca toate unitatile de cazare participa la promovarea valorilor naturale si nu numai prin diferite metode de marketing, am recurs si noi la o centralizare a datelor oferite de unitatile de cazare inclusiv si din datele proprii.
Parerile clientilor au fost atent analizate si prelucrate, astfel incat pe baza chestionarului noastu sa reflecte atent ceea ce se afla pe teren, adica lucrurile reale fara a interveni sau influenta in vreun fel opinia lor.
Aceste opinii au fost culese de catre toti operatorii de teren care au avut grija ca la fiecare intrebare sa existe cate un raspuns concret.
Odata ce numarul pensiunilor si a motelurilor creste foarte repede, incercam si noi sa aflam cum anume reusesc unii dintre specilisti sa mentina standardul ridicat si bineinteles pensiunea plina.
Vom arata in cele ce urmeaza ce procedee folosesc detinatorii de unitati de cazare ca sa atraga clienti,dar mai ales cum sa-i determine sa se intoarca pe aceleasi meleaguri si ce beneficii ofera clientilor fideli. 
2. Identificarea colectivitatii cercetate
Colectivitatea statistica cercetata este constituita din majoritatea detinatorilor de unitati de cazare din Suceava. 
Nu am putut apela la toti detinatorii de unitati de cazare deaceea unele date statistice provin si din chestionarele proprii unitatilor de cazare.
3. Esantionarea
Modul de lucru cel mai des utilizat pentru realizarea unei anchete statistice este cel prin esantionare, si foarte rar prin consultarea directa a intregii populatii.
A stabili un esantion presupune cautarea in cadrul colectivitatii generale , printr-un anumit procedeu de esantionare , un anumit numar de indivizi a caror grupare trebuie sa intruneasca anumite insusiri , principala insusire fiind reprezentativitatea.
Deci esantionul trebuie astfel ales incat sa poata reprezenta toata colectivitatea cercetata.
Concluziile obtinute in urma investigarii esantionului vor putea fi astfel extrapolate la nivelul intregii colectivitati.
Gradul de reprezentativitate a esantionului depinde de urmatoarele aspecte : 
-> caracteristicile populatiei ce urmeaza a fi studiate
-> marimea esantionului
-> procedura de esantionare folosita 
Se cunosc mai multe procedee de esantionare : -> aleatoare
-> nealeatoare
-> mixta
In culegerea datelor din cercetarea statistica s-au urmarit stabilirea unor proportii relevante pentru fiecare unitate de cazare in parte , tinand seama de sex, varsta si remuneratia fiecaruia.
4. Stabilirea chestionarului anchetei
Chestionarul reprezinta o succesiune logica de intrebari scrise sau de imagini grafice cu functie de stimuli , in raport cu ipotezele cercetarii care , prin administrarea de catre operatorii de ancheta sau prin autoadministrare , determina din partea celui anchetat un comportament verbal sau nonverbal ce urmeaza a fi inregistrat.
Pentru cercetarea statistica propusa am folosit un chestionar scris , cu o insiruire de 14 intrebari , cele mai multe dintre ele deschise , dar si cateva inchise.
Chestionarul include o intrebare de identificare pentru a vedea daca subiectul intervievat apartine sau nu unitatii de referinta.
Aceste tipuri de intrebari genereaza rezultate care nu sunt cuantificabile cu multa usurinta si sunt adecvate analizei statistico-matematice.
In consecinta am redactat trei tipuri de intrebari care sa ne ajute mai mult in interpretarea datelor obtinute. Acestea au fost notate astfel :
o A - date informative despre unitatea de turism
o B - metode de promovare a unitatii de turism
o C - date despre persoana chestionata


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitatile Turistice din Zona Sucevei.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!