Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Definirea temei de cercetare
2. Identificarea colectivităţii cercetate
3. Eşantionarea
4. Stabilirea chestionarului anchetei
5. Organizarea modului de desfăşurare a activităţii pe teren
6. Modul de prelucrare a informaţiilor
7. Tabele de frecvenţă şi prelucrarea grafică a datelor
8. Anexa - Chestionarul
9. Buget de timp şi cheltuieli
10. Concluzii privind canalele de promovare din Suceava
11. Propuneri şi sugestii privind canalele de promovare utilizate de unităţile turistice din zona Suceava
12. Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

1. Definirea temei de cercetare
Având în vedere că toate unităţile de cazare participă la promovarea valorilor naturale şi nu numai prin diferite metode de marketing, am recurs şi noi la o centralizare a datelor oferite de unităţile de cazare inclusiv şi din datele proprii.
Părerile clienţilor au fost atent analizate şi prelucrate, astfel încât pe baza chestionarului noastu să reflecte atent ceea ce se află pe teren, adică lucrurile reale fără a interveni sau influenţa în vreun fel opinia lor.
Aceste opinii au fost culese de către toţi operatorii de teren care au avut grijă ca la fiecare întrebare sa existe câte un răspuns concret.
Odata ce numărul pensiunilor si a motelurilor creşte foarte repede, încercăm şi noi să aflăm cum anume reuşesc unii dintre specilişti sa menţină standardul ridicat şi bineînţeles pensiunea plină.
Vom arăta în cele ce urmează ce procedee folosesc deţinătorii de unităţi de cazare ca să atragă clienţi,dar mai ales cum să-i determine să se întoarcă pe aceleaşi meleaguri şi ce beneficii oferă clienţilor fideli. 
2. Identificarea colectivităţii cercetate
Colectivitatea statistică cercetată este constituită din majoritatea deţinătorilor de unităţi de cazare din Suceava. 
Nu am putut apela la toţi deţinătorii de unităţi de cazare deaceea unele date statistice provin şi din chestionarele proprii unităţilor de cazare.
3. Eşantionarea
Modul de lucru cel mai des utilizat pentru realizarea unei anchete statistice este cel prin eşantionare, şi foarte rar prin consultarea directă a întregii populaţii.
A stabili un eşantion presupune căutarea în cadrul colectivităţii generale , printr-un anumit procedeu de eşantionare , un anumit număr de indivizi a căror grupare trebuie să întrunească anumite însuşiri , principala însuşire fiind reprezentativitatea.
Deci eşantionul trebuie astfel ales încât să poată reprezenta toată colectivitatea cercetată.
Concluziile obţinute în urma investigării eşantionului vor putea fi astfel extrapolate la nivelul întregii colectivităţi.
Gradul de reprezentativitate a eşantionului depinde de următoarele aspecte : 
→ caracteristicile populaţiei ce urmează a fi studiate
→ mărimea eşantionului
→ procedura de eşantionare folosită 
Se cunosc mai multe procedee de eşantionare : → aleatoare
→ nealeatoare
→ mixtă
În culegerea datelor din cercetarea statistică s-au urmărit stabilirea unor proporţii relevante pentru fiecare unitate de cazare în parte , ţinând seama de sex, vârstă şi remuneraţia fiecăruia.
4. Stabilirea chestionarului anchetei
Chestionarul reprezintă o succesiune logică de întrebări scrise sau de imagini grafice cu funcţie de stimuli , în raport cu ipotezele cercetării care , prin administrarea de către operatorii de anchetă sau prin autoadministrare , determină din partea celui anchetat un comportament verbal sau nonverbal ce urmează a fi înregistrat.
Pentru cercetarea statistică propusă am folosit un chestionar scris , cu o înşiruire de 14 întrebări , cele mai multe dintre ele deschise , dar şi câteva închise.
Chestionarul include o întrebare de identificare pentru a vedea dacă subiectul intervievat aparţine sau nu unităţii de referinţă.
Aceste tipuri de întrebări generează rezultate care nu sunt cuantificabile cu multă uşurinţă şi sunt adecvate analizei statistico-matematice.
În consecinţă am redactat trei tipuri de întrebări care să ne ajute mai mult în interpretarea datelor obţinute. Acestea au fost notate astfel :
• A – date informative despre unitatea de turism
• B – metode de promovare a unităţii de turism
• C – date despre persoana chestionată


Fisiere în arhivă (1):

  • Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitatile Turistice din Zona Sucevei.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!