Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Statistică
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 26 în total
Cuvinte : 3030
Mărime: 269.27KB (arhivat)
Publicat de: Zaharia Preda
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Iulian Condratov
A fost prezentat in cadrul Universitatii "Stefan cel Mare", Suceava, facultatea de Stiinte Economice si Administratie Publica.

Cuprins

  1. 1. Definirea temei de cercetare
  2. 2. Identificarea colectivităţii cercetate
  3. 3. Eşantionarea
  4. 4. Stabilirea chestionarului anchetei
  5. 5. Organizarea modului de desfăşurare a activităţii pe teren
  6. 6. Modul de prelucrare a informaţiilor
  7. 7. Tabele de frecvenţă şi prelucrarea grafică a datelor
  8. 8. Anexa - Chestionarul
  9. 9. Buget de timp şi cheltuieli
  10. 10. Concluzii privind canalele de promovare din Suceava
  11. 11. Propuneri şi sugestii privind canalele de promovare utilizate de unităţile turistice din zona Suceava
  12. 12. Bibliografie

Extras din proiect

1. Definirea temei de cercetare

Având în vedere că toate unităţile de cazare participă la promovarea valorilor naturale şi nu numai prin diferite metode de marketing, am recurs şi noi la o centralizare a datelor oferite de unităţile de cazare inclusiv şi din datele proprii.

Părerile clienţilor au fost atent analizate şi prelucrate, astfel încât pe baza chestionarului noastu să reflecte atent ceea ce se află pe teren, adică lucrurile reale fără a interveni sau influenţa în vreun fel opinia lor.

Aceste opinii au fost culese de către toţi operatorii de teren care au avut grijă ca la fiecare întrebare sa existe câte un răspuns concret.

Odata ce numărul pensiunilor si a motelurilor creşte foarte repede, încercăm şi noi să aflăm cum anume reuşesc unii dintre specilişti sa menţină standardul ridicat şi bineînţeles pensiunea plină.

Vom arăta în cele ce urmează ce procedee folosesc deţinătorii de unităţi de cazare ca să atragă clienţi,dar mai ales cum să-i determine să se întoarcă pe aceleaşi meleaguri şi ce beneficii oferă clienţilor fideli.

2. Identificarea colectivităţii cercetate

Colectivitatea statistică cercetată este constituită din majoritatea deţinătorilor de unităţi de cazare din Suceava.

Nu am putut apela la toţi deţinătorii de unităţi de cazare deaceea unele date statistice provin şi din chestionarele proprii unităţilor de cazare.

3. Eşantionarea

Modul de lucru cel mai des utilizat pentru realizarea unei anchete statistice este cel prin eşantionare, şi foarte rar prin consultarea directă a întregii populaţii.

A stabili un eşantion presupune căutarea în cadrul colectivităţii generale , printr-un anumit procedeu de eşantionare , un anumit număr de indivizi a căror grupare trebuie să întrunească anumite însuşiri , principala însuşire fiind reprezentativitatea.

Deci eşantionul trebuie astfel ales încât să poată reprezenta toată colectivitatea cercetată.

Concluziile obţinute în urma investigării eşantionului vor putea fi astfel extrapolate la nivelul întregii colectivităţi.

Gradul de reprezentativitate a eşantionului depinde de următoarele aspecte :

→ caracteristicile populaţiei ce urmează a fi studiate

→ mărimea eşantionului

→ procedura de eşantionare folosită

Se cunosc mai multe procedee de eşantionare : → aleatoare

→ nealeatoare

→ mixtă

În culegerea datelor din cercetarea statistică s-au urmărit stabilirea unor proporţii relevante pentru fiecare unitate de cazare în parte , ţinând seama de sex, vârstă şi remuneraţia fiecăruia.

4. Stabilirea chestionarului anchetei

Chestionarul reprezintă o succesiune logică de întrebări scrise sau de imagini grafice cu funcţie de stimuli , în raport cu ipotezele cercetării care , prin administrarea de către operatorii de anchetă sau prin autoadministrare , determină din partea celui anchetat un comportament verbal sau nonverbal ce urmează a fi înregistrat.

Pentru cercetarea statistică propusă am folosit un chestionar scris , cu o înşiruire de 14 întrebări , cele mai multe dintre ele deschise , dar şi câteva închise.

Chestionarul include o întrebare de identificare pentru a vedea dacă subiectul intervievat aparţine sau nu unităţii de referinţă.

Aceste tipuri de întrebări generează rezultate care nu sunt cuantificabile cu multă uşurinţă şi sunt adecvate analizei statistico-matematice.

În consecinţă am redactat trei tipuri de întrebări care să ne ajute mai mult în interpretarea datelor obţinute. Acestea au fost notate astfel :

• A – date informative despre unitatea de turism

• B – metode de promovare a unităţii de turism

• C – date despre persoana chestionată

Preview document

Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 1
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 2
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 3
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 4
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 5
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 6
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 7
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 8
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 9
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 10
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 11
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 12
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 13
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 14
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 15
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 16
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 17
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 18
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 19
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 20
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 21
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 22
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 23
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 24
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 25
Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitățile Turistice din Zona Sucevei - Pagina 26

Conținut arhivă zip

  • Studiu Privind Canalele de Promovare Utilizate de Unitatile Turistice din Zona Sucevei.doc

Alții au mai descărcat și

Statistică economică - Studiul de caz A

Gruparea magazinelor conform dimensiunii, efectivului salariaților și incasărilor Nr. crt. Dimensiune magazin SMCA/PMCA Efectivul salariaţilor...

Analiza statistică a seriilor cronologice

DEFINITIE: SERIA CRONOLOGICA este un sir ordonat de valori ale unei variabile aferente unor momente sau perioade de timp succesive. Exista...

Cercetare Asupra Vopselei Lavabile Superweiss

Düfa ROMÂNIA SRL este una dintre cele mai dinamice companii ce opereaza pe piata de lacuri si vopsele din România. Compania a fost fondata în anul...

Program de Reabilitare

Spitalul de Boli Infectioase „Sf.Cuvioasa Parascheva „ este situat in partea de nord a orasului Galati pe strada Traian nr.393 ,în cartierul numit...

Centralizarea și Analiza Datelor

Q1+Q2. La aceste intrebari filtru, nici unul dintre cei 1000 de respondenti nu a fost eliminat Valoarea modala (Mo – cea mai mare frecventa de...

Statistică Economică

Obiectul principal în evolutia repartitiei bidimensionale îl reprezinta determinarea legaturii statistice dintre aceste doua variabile. În orice...

Ai nevoie de altceva?