Analiza Sistemului Informational - Gestiunea Stocurilor

Cuprins proiect Cum descarc?

Cuprins
1. Firma studiata si identificarea principalelor sisteme informationale si aplicatiile informatice ce sprijina prelucrarea datelor 2
1.1 Descrierea organizatiei 2
1.2 Prezentarea arhitecturii sistemului informational al organizatiei 5
1.2.1 Identificarea arhitecturii sistemelor informationale economice si a aplicatiilor informatice 5
1.2.2 Resurse hardware 10
1.3 Proiecte informatice propuse sau in curs de implementare 10
1.4 Matricea sistemelor informationale - componente organizatorice 10
2. Delimitarea ariei de intindere pentru sistemul supus analizei 14
2.1 Identificarea tranzactiilor economice din sistemul analizat 14
2.2 Identificarea componentelor organizatorice cu responsabilitati in domeniul sistemului analizat 14
2.3 Entitati externe aflate in legatura cu sistemul si diagrama de context 16


Extras din proiect Cum descarc?

1. Firma studiata si identificarea principalelor sisteme informationale si aplicatiile informatice ce sprijina prelucrarea datelor
1.1 Descrierea organizatiei 
Nr. crt. Caracteristica Descriere
1. Obiect de activitate, forma de organizare juridica, tipul proprietatii Obiectul principal de activitate, conform statutului si al codului CAEN il reprezinta ,,productia altor tipuri de mobilier", cod 3109. Firma S.C. MOLDOMOBILA S.A este persoana juridica romana infiintata in anul 2002, avand numarul de ordine in Registrul Comertului J22-681-2002 si cod unic de inregistrare RO 14726969.
2. Piata in amonte si aval Clientii. Varietatea si calitatea mobilierului produs de Moldomobila Romania au atras cumparatorii din tara si strainatate sa viziteze magazinul propriu de prezentare si desfacere si sa lanseze comenzi ferme pentru pietele lor de desfacere caracterizate de culturi si trenduri variate. Astfel, clientii interni ai firmei sunt persoanele fizice si juridice din toate zonele geografice ale tarii, iar clientii externi sunt reprezentati de firmele din alte state europene si nu numai: Italia, Republica Moldova, Rusia, Germania, Marea Britanie, Japonia, Bulgaria, Austria, Grecia, Israel. Distributia este asigurata cu mijloace auto proprii si inchiriate. La solicitarea clientilor, societatea executa si mobilier la comanda cu material propriu sau materialul clientilor.
Furnizorii firmei sunt atat societatile din judetul Iasi, cat si cele din judetele limitrofe ale tarii. Acestia sunt producatorii de furnire estetice, placaje, cherestea, substante adezive, feronerie, ambalaje din carton si alte accesorii. Firma incheie contracte anual cu furnizorii. 
Concurenta este reprezentata de producatorii de mobila din regiune. Concurentii se afla la distante medii fata de acele zone ce vor beneficia de produse si servicii oferite.
3. Organizarea firmei si principalele activitati economice MOLDOMOBILA are o structura organizatorica de tip geografic-functionala, dupa cum se poate observa si in figura 1.1. Acest tip de structura permite centralizarea controlului strategic al rezultatelor, este bine adaptata problematicii firmei, permite realizarea unei legaturi stranse cu strategia prin desemnarea activitatilor ,,cheie" ca departamente functionale, permite dezvoltarea functionala bazata pe competente distincte, permite folosirea invatarii/experientei asociate cu specializarea functionala, simplifica procesul de recrutare, perfectionare si conducere a personalului din fiecare compartiment.
Firma este organizata ca o societate pe actiuni, condusa de Consiliul de Administratie, a carui componenta este hotarata de AGA si in subordinea caruia se afla directorul general.
Firma isi desfasoara activitatea de productie si de comercializare la sediul din localitatea Iasi, strada Bucium nr. 34. De noua ani activeaza ca o companie care stie cum sa gaseasca echilibrul perfect intre traditia trecutului, omul modern si mediul in care acesta traieste si se dezvolta.
Exercitiul economico-financiar incepe la 1 ianuarie si se termina la 31 decembrie al fiecarui an, primul exercitiu a inceput in momentul functionarii societatii. Activitatea de desfacere a produselor se desfasoara atat pe piata interna, cat si pe piata externa. Pentru piata interna, firma are deschis un magazin propriu de prezentare si desfacere, iar pentru export isi stabileste contracte direct cu clientii externi.
Cu o suprafata de cateva zeci de mii de metri patrati si cu 110 angajati cu o pregatire profesionala de calitate, societatea se bucura acum de un bun renume pe plan intern si international. 
Puncte tari: 
- asigurarea accesului la informatii, 
- campanii si reduceri in perioada sarbatorilor,
- comunicarea operativa a deciziilor, 
- amplificarea capacitatii de a percepe si interpreta fenomenele, de a aborda si solutiona eficent problemele, 
- furnizarea informatiilor menite sa consolideze interesul si parciparea angajatilor la realizarea sarcinilor, 
- asigurarea informatiilor necesare crearii de imagine personala si organizationala, 
- capacitatea mare de productie, 
- diversificarea de modele.
Puncte slabe: 
- orientarea preponderenta spre export, 
- cost ridicat al transportului, 
- comenzile pot intarzia sau sa nu se mai gaseasca pe stoc.
Serviciul Secretariat raspunde de:
o organizarea programului de lucru a managerului general;
o stabilirea intalnirilor cu partenerii de afaceri;
o organizarea sedintelor de lucru;
o primirea, sortarea, inregistrarea, distribuirea/expedierea corespondentei care intra/iese in/din unitate;
o asigurarea legaturilor telefonice in/din unitate.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Sistemului Informational - Gestiunea Stocurilor.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!