Gestiunea Financiara a Primariei Municipiului Onesti

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul 1. Organizarea si functionarea Primariei Municipiului Onesti 3
1.1 Scurt istoric 3
1.2 Obiectul de activitate 4
1.3. Organizarea interna si structura de personal 5
1.3.1. Organizarea interna pe compartimente de specialitate 5
1.3.1 Structura de personal 7
1.4 Functionalitate 9
1.4.1. Consiliul local 9
1.4.2. Primarul 9
1.4.3 Viceprimarul 10
1.4.4. Secretarul 10
1.4.5.Directia Economico - Financiara 10
1.4.6. Biroul Juridic 11
1.4.7. Serviciul Resurse Umane 12
1.4.8. Serviciul Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor 13
1.5 Relatiile Primariei Municipiului Onesti cu exteriorul 14
1.5.1. Relatiile cu Trezoreria 15
1.5.2. Relatiile cu Administratia Financiara si Directia Generala a Finantelor Publice 16
1.5.3. Relatiile cu Bancile 16
1.5.4. Relatiile cu Prefectura 17
1.5.5. Relatiile cu Consiliul Judetean Bacau 17
1.5.6. Relatiile cu institutiile publice locale 17
1.5.7. Relatiile cu furnizorii 17
1.5.8. Relatiile cu beneficiarii 17
1.5.9. Relatiile cu contribuabilii 18
1.6. Structura si evolutia principalelor venituri/ cheltuieli realizate la Primaria Municipiului Onesti in perioada 2009 - 2011 19
Capitolul 2. Fundamentarea indicatorilor finaciari la Primaria Municipiului Onesti 36
2.1 Cadrul juridic utilizat in fundamentarea indicatorilor reprezentativi 36
2.3 Fundamentarea cheltuielilor bugetare 40
2.3.1.Fundamentarea cheltuielilor de personal 42
2.3.2.Fundamentarea cheltuielilor cu salariile 43
2.3.3.Fundamentarea cheltuielilor materiale si de servicii 46
2.3.4.Subventii 51
2.4 Fluxuri informationale generate de fundamentarea cheltuielilor 52
Capitolul 3. Finantarea cheltuielilor bugetare la Primaria Municipiului Onesti 56
3.1. Surse de finantare a institutiilor publice 56
3.2. Modalitati tehnice utilizate in finantarea cheltuielilor bugetare 59
3.2.2. Deschiderea si repartizarea de credite bugetare - pentru bugetul de stat 59
3.2.2. Alimentarea cu fonduri - pentru bugetele locale 62
3.3. Utilizarea efectiva a creditelor bugetare si a fondurilor alocate. Plati pentru cheltuieli 65
3.4. Fluxuri informationale generate de finantarea cheltuielilor bugetare 68
BIBLIOGRAFIE 73


Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1. Organizarea si functionarea Primariei Municipiului Onesti 
1.1 Scurt istoric
Satul Onesti a fost fondat pe 14 decembrie 1458. Numele sau se trage de la ,,Selistea lui Oana la Trotus". Orasul modern a luat nastere pe vatra vechiului sat in 1952, atunci cand, prin decizia Consiliului de Ministri, a fost dispusa construirea Grupului Industrial Borzesti si a orasului muncitoresc aferent Onesti. Ca urmare a acestei decizii, s-au infiintat primele colonii si a inceput constructia primelor blocuri.
In 1956 comuna Onesti, prin decretul nr. 12 din 17 ianuarie primeste statutul de oras, iar in 1968 orasul Onesti este declarat municipiu.
Orasul Onesti este impartit in mai multe cartiere. Cele doua bulevarde din Onesti sunt Republicii (aprox. 2 km) si Oituz (aprox. 1,7 km). De cativa ani exista un transport public local de persoane prin curse regulate, pe 2 trasee, ambele avand ca punct de pornire autogara orasului. Primarul municipiului este Emil Lemnaru, membru PSD, primar din 1994 si aflat la al 4-lea mandat. Consiliul local este constituit din 21 de consilieri.
In prezent, Onestiul este municipiu de rang II, avand o populatie de peste 50.000 locuitori, asa cum rezulta din datele statistice obtinute la recensamantul populatiei din anul 2002. 
Pana in anul 2006 Primaria Municipiului Onesti a avut sediul in bulevardul Republicii, cladirea avea patru etaje. In anul 1999, la sfarsitul lunii august, au inceput lucrarile de constructie a noului sediu al Primariei Municipiului Onesti, in anul 2006 a fost inaugurata primaria.
Constructia se intinde pe o suprafata de 4785 de m.p. si este situata pe b-dul Oituz intre biblioteca ,,Radu Rosetti" si magazinul Victoria Shoping Center. Ea este formata din cinci corpuri care domina zona datorita unui turn dispus pe noua nivele, cu o inaltime de 39 de metri. Subsolul gazduieste Comandamentul de Protectie Civila si este prevazut cu un adapost si cateva spatii tehnice. La parter este construita o sala cu 40 de locuri destinata sedintelor Consiliului Local.
In conformitate cu prevederile Legii administratiei publice locale nr.215/23.04.2001, republicata, autoritatile administratiei publice locale prin care se realizeaza autonomia locala in municipiul Onesti sunt Consiliul local, ca autoritate deliberativa si Primarul, ca autoritate executiva. Consiliul local si primarul functioneaza ca autoritati administrative autonome si rezolva treburile publice din municipiu, in conditiile prevazute de lege. 
In subordinea Consiliului Local functioneaza serviciile publice de interes local prin care se realizeaza legatura intre cetatean si autoritate. 
Misiunea Primariei Onesti este de a fi permanent in slujba nevoilor comunitatii locale pentru a le rezolva intr-o maniera legala, transparenta, echitabila, competenta si eficienta, asigurand astfel prosperitatea locuitorilor Municipiului Onesti, prin furnizarea de servicii la un inalt standard de calitate in context national si international.
1.2 Obiectul de activitate
Primarul, viceprimarul, secretarul municipiului impreuna cu aparatul propriu al Consiliului Local constituie PRIMARIA MUNICIPIULUI institutie publica cu activitate permanenta care duce la indeplinire prevederile constitutiei si ale legilor tarii, ale Decretelor Presedinielui Romaniei, ale hotararilor Guvernului, ale actelor emise de rninistere si alte autoritati ale administratiei publice centrale, hotararilor Consiliului Judetean, ale Consiliului Local si solutioneaza problemele curente ale colectivitatii. Asigura respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor.
Obiectul de activitate al administratiei publice locale il constituie administrarea patrimoniului local cu respectarea legilor, avand o competenta generala, dar si una teritoriala.
In acest sens poate adopta hotarari in toate domeniile de interes local, precum:
- organizarea elaborarii, administrarii si executiei bugetului local; 
- infiintarea de activitati eeonomice;
- de aparare a drepturilor omului; 
- efectuarea de investitii si executarea de lucrari publice.
O trasatura a institutiilor publice este cea legata de caracteristicile bunurilor produse de catre acestea si modul de valorificare sau, altfel spus, de modul de distribuire a acestora de catre beneficiari.
Din acest punct de vedere se poate spune ca institutiile publice produc bunuri publice care se distribuie, de regula, in mod gratuit (pretul este zero), urmarindu-se satisfacerea la un nivel maxim posibil a cerintelor consumatorilor, sau la preturi accesibile consumatorilor. 
Bunurile publice corespund in mod direct cerintelor starii de optim social.


Fisiere in arhiva (1):

  • Gestiunea Financiara a Primariei Municipiului Onesti.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!