INTRODUCERE 4 CAP.1 AFACEREA 5 1.1 FIRMA 5 1.2 CAPITALUL SOCIAL 5 1.3 FORMA JURIDICĂ 5 1.4 ACTIVITATE VIZATA SI PRODUSUL-SERVICIU OFERIT 5 CAP.II: ACTIVITATEA 6 2.1 AMPLASARE 6 2.1.1 PERSPECTIVE 6 2.2 DISTANTA FATA DE CLIENTI SI FURNIZORI 7 2.3 SPATII, ECHIPAMENTE ŞI UTILAJE 8 CAP. III: PIATA SI STRATEGIA DE MARKETING 9 3.1 CLIENTI 9 3.2 PRODUSUL AFACERII 9 3.3 SEGMENTUL DE PIATĂ 10 3.4 CONCURENTA 10 3.5 STRATEGIA DE MARKETING 11 CAP IV.ORGANIZAREA SI MANAGEMENTUL 13 4.1 ORGANIZAREA 13 4.2 PROCESUL DE PRODUCłIE-DESERVIRE 14 4.3 PERSONALUL 14 ORGANIGRAMA 16 CAP.V: INFORMATII FINANCIARE 17 CAP. VI: ESTIMAREA RISCULUI 18
INTRODUCERE S.C Luxury Restaurant SRL. este o firmă a cărei principală afacere este în sectorul tertiar (servicii), respectiv un restaurant. Acesta se doreşte a fi deschis în oraşul Bucuresti si va oferi servicii de o calitate deosebită de cele ale restaurantelor concurente. La atmosfera restaurantului, unul din punctele de atractie, va concura designul interior distingându-se prin mobilerul deosebit şi modul de decorare. Meniul propus va fi variat, incluzând toate preparatele oferite de restaurantele direct concurente. Preturile practicate vor fi similare cu cele ale competitorilor. Ceea ce va distinge meniul vor fi “specialitătile casei, în general, specifice bucătăriei franceze. Ele vor contine ingrediente naturale şi de cea mai bună calitate. Clientii cu disponibilitate de a cheltui vor constitui piata tintă şi vor oferi o imagine de prestigiu restaurantului. O altă caracteristică proprie afacerii va fi personalul de deservire, acesta evidentiindu-se prin comportament, tinută şi“etichetă”. Toate acestea vor conduce la formarea unei imagini pozitive despre afacerea firmei, concretizându-se în câştigarea unei clientele fidele, dacă nu frecvente, dispusă să cheltuiască pentru a-şi oferi un serviciu diferentiat. Frecventarea acestui restaurant distinct prin atmosfera, meniul şi personalul său va da clientilor săi certitudinea unui serviciu deosebit. CAP.1 AFACEREA S.C. Luxury Restaurant S.R.L se doreşte a fi o firmă care prin serviciile pe care le va oferi să schimbe imaginea despre restaurantele din Bucuresti, prin aparitia unuia “mai altfel” decât celelalte. Principalul scop al afacerii este de a reuşi atragerea unei clientele fidele, şi mai ales deosebite, chiar dacă aceasta necesită timp şi investitii ridicate. 1.1 FIRMA Străinii, functionarul “cu dare de mână”, micii sau marii proprietari, întreprinzătorii de succes, intelectualii sau oamenii de cultură, toti aceştia trebuie să formeze în mare clientela restaurantului „Luxury Restaurant”. Acest restaurant ar trebui să fie un restaurant select prin el însuşi, select prin ceea ce oferă, prin atmosfera sa, prin clientii săi. 1.2 CAPITALUL SOCIAL Capitalul necesar initierii afacerii este evaluat la 1.250.000.000 ROL respectiv 125000 RON (cheltuieli de lansare,costul utilajelor, a echipamentelor, a mobilierului si mijlocului de transport si cheltuielile previzionate a fi facute in prima luna de desfasurare a activitatii. 1.3 FORMA JURIDICĂ Forma juridica- SRL- a fost considerata cea mai potrivita din urmatoarele motive: -raspundere limitata a asociatilor; -capitalul social al firmei este distinct de cel al asociatilor; -formulare simple la constituire; -capital social redus.
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.