Extras din proiect
1. Zona: Sectorul 2
- Prezentarea Sectorului 2 in date statistice
2. Sisteme de transport (in Bucuresti):
- transportul de suprafata
- metroul
- transportul privat
3. Cerinte impuse transporturilor
4. Propuneri de rezolvare a cerintelor impuse transporturilor
5. Performanta energetica a cladirilor actuale si propuneri de imbunatatire ale acestora
6. Deseurile menajere– o problema in curs de rezolvare
1. PREZENTAREA SECTORULUI 2
- în date statistice –
Suprafaţa
- 32 km2
Populaţia (la 1 iulie 2002) - 362.609 locuitori
Vârsta medie - 40 ani
Densitatea populaţiei - 11.389 locuitori/km2
Număr de pensionari - 102.562
Număr de locuinţe - 149.711
Număr de străzi - 861
lungime totală - 239.970 m.l.
suprafaţă carosabil - 1.719.454 m2
suprafaţă totală - 2.545.731 m2
Număr parcuri - 22
Suprafaţă parcuri - 899.952 m2
Pieţe - 7
Număr tarabe - peste 3.000
Unităţi sanitare - 19
Spitale - 9
Institute sanitare - 6
Policlinici - 4
Capacitate - 6.658 paturi
Personal - 5.267
Unităţi de învăţământ - 112
Personal - 5.818
Elevi - 34.586
Preşcolari şi elevi beneficiari ai Programului Social „Cornul şi laptele” - 17.352
Biserici - 58
Mânăstiri - 2
Centrul Cultural „Mihai Eminescu”
Apartamente sociale pentru tinerii care au împlinit 18 ani, proveniţi din centrele de plasament - 19
Centre de Informare şi Consiliere a Cetăţenilor - 3
Oficii de asistenţă socială - 5
Centre de asistenţă socială - 1
Centre de plasament - 7
Centre de zi - 2
Copii aflaţi în dificultate - 1.100
Număr copii aflaţi în îngrijirea asistenţilor maternali - 163
Persoane asistate social - peste 70.000
Magazine tip „Economat” - 14
Agenţi economici - 31.000
Mijloace de transport
(persoane şi marfă) - 3.782
2. Sisteme de transport (in Bucuresti):
-Transportul de suprafaţa
În anul 2007 erau funcţionale 33 linii de tramvai, 101 linii de autobuz şi 20 linii de troleibuz. Cu aceste mijloace de transport călătoresc zilnic aproximativ 1,7 milioane de călători. Un dezavantaj al acestor tipuri de transport este acela de aglomerare în special dimineaţa şi seara.
-Metroul
Reţeaua de metrou are o lungime de 62 de kilometri şi este alcătuită din patru linii denumite şi magistrale, prima dintre acestea magistrala M1 a fost inaugurată în anul 1979. Metroul devine un mod de transport din ce în ce mai solicitat deoarece asigură un transport rapid şi eficient dar şi datorita aglomeraţiei din ce în ce mai ridicate de la suprafaţă.
-Transportul privat
Există şi un transport bine dezvoltat cu microbuze care asigură legătura dintre oraş şi localitaţiile din jur, şi deasemenea sunt linii care operează în interiorul capitalei, ele fiind ca o alternativă la transportul public.
3. Cerinte impuse transporturilor
a. Siguranta circulatiei. Aceasta trebuie inteleasa in acceptiunea larga a cuvantului, adica in sensul functionarii neintrerupte si in perfecte conditii a tuturor mijloacelor, instalatiilor si a echipamentelor de transport, evitand in totalitate accidentarea calatorilor si personalului, distrugerea marfurilor transportate, avarierea sau distrugerea mijloacelor, instalatiilor si echipamentelor de transport.
b. Regularitatea circulatiei - se poate defini ca fiind masura in care este respectat un anumit grafic de circulatie. Graficul de circulatie este un instrument necesar pentru rezolvarea anumitor probleme legate de transport: utilizarea rationala a infrastructurii de transport, adaptarea ofertei de transport la cerere, stabilirea unei corespondente ferme intre caraus si beneficiarul transportului.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Prezentare Adiminstrativa a Sectorului II.doc