Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți

Proiect
9/10 (2 voturi)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 2063
Mărime: 15.00KB (arhivat)
Publicat de: Remus Ispas
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Lect. dr. Alunica Morariu
UNIVERSITATEA “STEFAN CEL MARE” DIN SUCEAVA FACULTATEA DE STIINTE ECONOMICE SI ADMINISTRATIE PUBLICA SPECIALIZAREA: ADMINISTRATIE PUBLICA

Extras din proiect

Institutia: Primaria Municipiului Radauti

Prezenatrea institutiei

Primaria municipiului Radauti functioneaza in temeiul Legii nr. 215/2001 privind administratia publica locala, aducand la indeplinire hotararile consiliului local si dispozitiile primarului si solutionand problemele curente ale colectivitatii locale. Isi desfasoara activitatea la sediul situat Piata Unirii, nr. 2, Radauti, care este adresa oficiala a institutiei.

Primarul este autoritatea executiva a administratiei publice locale care emite dispozitii cu caracter normativ sau individual in exercitarea atributiilor sale stabilite prin lege. El coordoneaza, supravegheaza si controleaza activitatea aparatului propriu, serviciilor subordonate Primariei si serviciilor publice locale subordonate Consiliului Local.

Structura organizatorica cuprinde urmatoarele compartimente de lucru:

a) directie, coordonata de un director executiv, cu un numar minim de 15 posturi de executie; in subordinea directiei pot functiona servicii, birouri, compartimente, sectoare.

b) serviciu, coordonat de un sef de serviciu cu un numar minim de 7 posturi de executie; in subordinea serviciului pot funciona birouri, compartimente, sectoare.

c) Birou, coordonat de un sef de birou, cu un numar minim de 5 posturi de executie; in subordinea biroului pot functiona compartimente sectoare.

Compartimentele de lucru alcatuite numai din posturi contractuale nu pot fi coordonate de un functionar public numit intr-o functie publica de conducere. Compartimentele de lucru care au in structura cel putin o functie publica nu pot fi conduse de un angajat numit intr-o functie de conducere contractuala.

Directiile, serviciile, birourile, compartimentele si sectoarele se subordoneaza primarului, viceprimarului si secretarului municipiului conform organigramei aprobate de consiliul local, in calitatea lor de reprezentanti legali ai Primariei. Collaborarea cu institutiile publice se face prin reprezentantii legali ai Primariei.

Directorii executivi transforma programele si strategiile stabilite de autoritatiile administratiei publice in sarcini de lucru si asigura ca acestea sa fie indeplinite, prin colaborarea cu celelalte compartimente. Colaborarea dintre compartimentele Primariei se face prin conducatorii acestora.

In functie de specificul activitatii si in scopul indeplinirii atributiilor ce le revin, compartimentele intocmesc referate si proiecte de dispoziteie pe care le prezinta Primarului in vederea emiterii acestora.

Conducatorii de compartiment pot stabili – prin dispozitia primarului – si alte sarcini pentru personalul din subordine. Aceste sarcini vor fi prezentate in scris si asumate sub semnatura de catre cei indreptatiti sa le aduca la indeplinire.

Structura organiztorica a aparatului propriu si serviciilor subordonate Primariei Municipiului Radauti

Primarul coordoneaza direct urmatoarea structura organizatorica:

1. Directia Economica:

1.1. Compartiment Buget, Contabilitate, Finante

1.2. Compartiment Spatiu Locativ

1.3. Compartiment Intretinere, Deservire,Gospodarire

1.4. Sector Piata, Obor

1.5. Sector Cantina de Ajutor Social

1.6. Sector Camin pentru Persoane Varstnice

1.7. Sector Cresa

2. Directia Impozite si Taxe:

1. Compartiment Impunere, Control

2. Compartiment Urmarire, Incasare

3. Compartiment Control Comercial

3. Compartiment Audit

4. Biblioteca municipala “Tudor Flondor”

5. Muzeul Etnografic “Tehnici Populare Bucovinene”

6. Galeriile de Arta

7. Sector Recrutare, Incorporare

Viceprimarul coordoneaza, indruma si controleaza, potrivit delegarii de competente, urmatoarea structura organizatorica:

1. Directia Tehnica

1.1 Serviciul Amenajarea Teritoriului, Urbanism, Cadastru, Mediu, Administrarea Cimitirelor, Protectie Civila

1.2 Sector Salubritate

1.3 Sector Spatii Verzi

1.4 Sector Mecanizare, Intretinere, Constructii

1.5 Sector Parc Zoologic

1.6 Sector Prestari Servicii

Secretarul coordoneaza, indruma si controleaza, in conformitate cu prevederile

art. 85 din Legea 205/2001, urmatoarea structura organizatorica:

1. Serviciul Administratie Publica Locala, Resurse Umane, Relatii cu Publicul

2. Compartiment Salarizare

3. Compartiment Juridic

4. Compartiment Stare Civila

5. Biroul Fond Funciar

Preview document

Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 1
Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 2
Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 3
Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 4
Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 5
Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 6
Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 7
Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 8
Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 9
Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 10
Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 11
Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 12
Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 13
Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 14
Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 15
Raport privind activitatea de practică desfășurată în cadrul Primăriei Municipiului Rădăuți - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Raport Privind Activitatea de Practica Desfasurata in Cadrul Primariei Municipiului Radauti.doc

Alții au mai descărcat și

Utilizarea sistemului informațional în administrația publică

UTILIZAREA SISTEMULUI INFORMATIONAL IN ADMINSTRATIA PUBLICA NOTIUNI GENERALE SISTEMUL INFORMATIONAL AL MANAGEMENTULUI PUBLIC SISTEMUL...

Sistemul informațional al unei primării

Date de identificare a organizatiei. Aspecte legale de constituire si functionare, prezentarea activitatii Institutia publica la care s-a...

Administrație Publică

Administratia publica 1. Sfera de cuprindere a notiunii de administratie publica. 2. Distinctia dintre administratia publica centrala si locala....

Subiecte Sisteme Administrative Comparate

Subiecte Sisteme Administrative Comparate ASE Administratie Publica 2011-01-24 Nr.1 1. Elaborati o analiza comparativa in ceea ce priveste...

Ai nevoie de altceva?