Studiu Aplicativ privind Eficientizarea Activitatii unei Institutii Publice

Extras din proiect Cum descarc?

Partea I: Organizarea si functionlitatea Primariei Municipiului Iasi. Premise si factori de impact
Organizare si infiintare
Actualul sediu al primariei, fostul Palat Roznovanu, este situat in inima Iasului, in apropierea celor mai semnificative monumente ale orasului. Cladirea impresionanta prin somptuozitate si fastul interioarelor, a fost construita in deceniile 7-10 ale sec.18 si restaurata intre 1830-1833 de catre cunoscutul arhitect Johan Freywald, cel care a proiectat si Catedrala Mitropolitana. Pana in 1891, cand este vanduta statului, cladirea a fost resedinta familiei Rosetti - Roznovanu, cea mai puternica si mai influenta familie in arena politica moldava a urbei. Fiind una dintre cele mai importante case ale Iasului in epoca, a gazduit numeroase personalitati si a fost martora unor evenimente istorice semnificative. Se stabileste la Palat generalul rus Romanov si mai apoi intreaga diplomatie rusa aflata aici in perioada Regulamentului Organic (1829 - 1831). Spre sfarsitul sec.19, Palatul Roznovanu a fost folosit ca resedinta temporara a familiei regale, o parte din spatiu fiind alocat autoritatilor locale. Cladirea a jucat un rol deosebit pe scena istoriei mai ales in Primul Razboi Mondial, intre 1916 - 1918 cand a gazduit sediile ministerelor ale conducerii politice refugiate de la Bucuresti. In incaperea in care se afla acum Cabinetul Primarului isi avea biroul Regele Ferdinand, iar in actuala Sala de sedinte a Consiliului Local s-a intrunit in 1918 Consiliul de Razboi al Romaniei. In deceniile 2-4 ale secolului nostru, Palatul cunoaste din nou stralucirea vietii mondene de altadata, pentru ca, din 1944 sa devina sediul Comitetului Orasenesc de Partid si din 1970 sediul Primariei Orasului. Dupa 1990 s-au perindat prin Sala Mare cele mai semnificative personalitati ale vietii politice romanesti, membrii ai Casei Regale, ambasadori si reprezentanti ale statelor din toate colturile lumii.
Administratia publica la nivelul unitatilor administrativ-teritoriale se organizeaza si functioneaza pe baza principiilor autonomiei locale, al descentralizarii serviciilor publice, eligibilitatii autoritatilor administratiei publice locale si consultarii cetatenilor in probleme de interes local. Aparatul propriu al Primariei Municipiului Iasi este organizat in conformitate cu dispozitiile Legii nr.215/2001 privind administratia publica locala si este structurat astfel:
Primar
Viceprimar 1 
Directia Tehnica 
Serviciul Avize Mici Intreprinzatori 
Serviciul Administrare Urbana 
Biroul Reglementare Transporturi Urbane
Biroul Administrare Mediu Urban
Biroul Versanti si Monumente
Biroul Strazi Municipale
Biroul Inspectorat Protectie Civila
Serviciul Administrativ
Biroul Aprovizionare
Personal Deservire
Directia Investitii
Serviciul Investitii Proprii
Serviciul Investitii Invatamint
Birou Achizitii Publice
Secretar
Serviciul Secretariat CL - Arhiva
Biroul Registru Agricol
Serviciul Juridic
Compartiment aplicare Legea 10
Compartiment aplicare Legea 18
Viceprimar 2
Directia de Administrare a Patrimoniului Public si Privat
Serviciul Evidenta Patrimoniu
Birou Tehnic
Serviciu Administrare Patrimoniu Public si Privat
Serviciul Administrare Venituri si Executari Silite
Serviciul Administrare Spatii cu alta destinatie decit locuinta 
Serviciul Gestionare Fond Imobiliar
Serviciul Evidenta Solicitari Locuinte
Serviciul Vinzari Locuinte
Directia Dezvoltare Urbana 
Serviciul GIS
Serviciul Cadastru
Serviciul Urbanism
Compartiment Avize Acord Unic
Biroul Proiectare
Directia Piete
Serviciul Administrare Piete
Birou Tehnic Administrativ
Complex Hotelier Municipal
Hotel Municipal
Restaurant Municipal
Hotel Alexandru cel Bun
Directia Economica si Finante Publice Locale
Activitatea Economica
Serviciul Financiar
Compartiment Ajutor de Stat
Biroul Analiza Economica si Avizari Tarife
Serviciul Contabilitate
Serviciul Buget
Activitatea Finante Publice Locale
Serviciul Constatare, Impunere, Control Fiscal si Executare Creante Bugetare Persoane Juridice
Biroul Control Fiscal Pers. Juridice
Biroul Constatare, Impunere Pers. Jur. 1
Biroul Constatare, Impunere Pers. Jur. 2
Biroul Executare Creante Bugetare Pers. Jur. 1
Biroul Executare Creante Bugetare Pers. Jur. 2
Serviciul Constatare, Impunere, Control Fiscal si Executare Creante Bugetare Persoane Fizice
Biroul Control Fiscal Pers. Fizice
Biroul Constatare, Impunere Pers. Fiz. 1
Biroul Constatare, Impunere Pers. Fiz. 2
Biroul Executare Amenzi Pers. Fiz.
Biroul Executare Taxe si Impozite Pers. Fizice
Serviciul Incasare Numerar
Serviciul Contabilitatea Veniturilor
Serviciul Venituri din Contracte
Directia Control 
Serviciul Corp Control Primar
Serviciul Control Publicitate Exterioara
Serviciul Asociatii de Proprietari
Directia Comunicare 
Centrul de Informatii pentru Cetateni
Compartiment Relatii cu Publicul
Compartiment Audiente
Birou Democratie Participativa Locala
Biroul Organizare Evenimente Speciale
Serviciul Relatii Internationale si Integrare Europeana
Biroul Cultura, sport, ONG-uri
Biroul Comunicare si Documentare Administrativa
Biroul de Promovare Turistica
Serviciul Strategii si Managementul Proiectelor
Biroul Proiecte Externe
Servicii Direct Subordonate Primar
Serviciul Control Financiar Intern de Gestiune
Serviciul Asigurarea Calitatii
Serviciul Informatizare
Biroul Administrare Infrastructura si Echipamente IT
Biroul Administrare Baze de Date si Aplicatii Informatice
Compartiment Implementare si Dezvoltare Sisteme Informatice
Serviciul Resurse Umane
Compartiment Protectia Municii, Securitate si Sanatate in Munca
Serviciul Audit Public Intern
Cabinet Primar
Consilieri Primar
Misiune si obiect de activitate
Misiunea Primariei Municipiului Iasi include oferirea de servicii publice de calitate in domeniul administratiei publice locale.
Viziunea: Primaria Municipiului Iasi, ca membra a Asociatiei Municipalitatilor din Romania are ca viziune satisfactia permanenta a clientilor (persoane fizice si juridice), a angajatilor, apreciati ca si colaboratori, si a societatii civile, urmarind sa devina un lider regional si national.


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu Aplicativ privind Eficientizarea Activitatii unei Institutii Publice.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!