Studiu de Caz - Recrutarea si Selectia intr-o Primarie - Recrutarea si Selectia Personalului din Cadrul Primariei Comunei Doicesti Judetul Dambovita

Extras din proiect Cum descarc?

1.Tema studiului 3
2.Prezentarea institutiei 3
3.procedura de recrutare pentru functia de inspector principal 4
4.Identificarea si explicarea principalelor aspecte pozitive si negative 10
5.Propuneri concrete de imbunatatire a managementului public 11
Bibliografie 12
STUDIU DE CAZ
1.Tema studiului
RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI DIN CADRUL PRIMARIEI COMUNEI DOICESTI JUDETUL DAMBOVITA
2.Prezentarea institutiei/autoritati publice
Consiliul Local reprezinta autoritatea publica deliberativa din comuna Doicesti, ce rezolva treburile publice din localitate.Consiliul Local se compune din 13 consilieri, alesi prin vot universal, egal, direct, secret si liber exprimat, in conditiile legii, pe o perioada de 4 ani.
In subordinea Consiliului Local al comunei Doicesti, judetul Dambovita, functioneaza un aparat propriu de specialitate constituit din 10 functionari publici din care un functionar public cu functie de conducere,respectiv-secretarul Consiliului local care este si secretarul comunei Doicesti si 5 functionari publici de executie precum si 7 salariati cu contract de munca care indeplinesc activitatea de secretariat si de deservire.
Consiliile locale aproba organigrama si nr. de posturi din aparatul propriu, tinand seama de nr. locuitorilor comunei precum si de necesitatea cheltuirii eficiente a fondurilor publice si incadrarii cheltuielilor de personal in veniturile bugetelor locale.
Astfel, in luna decembrie a anului 2008, Consiliul Local a aprobat organigrama in statul de functii pentru anul 2009 al aparatului propriu de specialitate din subordinea Consiliului Local, tinand cont si de prevederile O.G.R. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile si institutiile publice, care arata ca la nivelul comunei Doicesti, comuna cu o populatie de 4726locuitori, numarul maxim de posturi din aparatul propriu este de 19 salariati.
Aparatul propriu de specialitate al Consiliului Local alaturi de primar, viceprimar si secretarul comunei, constituie o structura functionala cu activitate permanenta, denumita primaria comunei,care aduce la indeplinire hotararile Consiliului Local si dispozitiile primarului, solutionand problemele curente ale colectivitatii locale.
Personalul din aparatul propriu se bucura de stabilitate in functie. Numirea si eliberarea din functie a personalului se face de catre primar, in conditiile legii.
Consiliul Local poate recomanda motivat primarului eliberarea din functie a conducatorilor compartimentelor din aparatul propriu de specialitate al Consiliului Local.
3.Procedura de recrutare pentru functia de inspector principal
Avand in vedere ca functia publica s-a vacantat in cursul anului si nu a fost prevazuta ca functie publica vacanta in planul de ocupare a functionarilor publici al A.N.F.P., inainte de a se organiza concurs se va incerca mai intai promovarea, transferarea/redistribuirea functionarilor publici.


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu de Caz - Recrutarea si Selectia intr-o Primarie - Recrutarea si Selectia Personalului din Cadrul Primariei Comunei Doicesti Judetul Dambovita.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!