I TEMA GENERALA 4 1.1.DESCRIEREA GENERALA A NAVEI 4 1.2.DOCUMENTARE 6 1.3.DETERMINAREA SI VERIFICAREA DIMENSIUNILOR PRINCIPALE 21 1.4. FORMELE NAVEI 41 1.5.DETERMINAREA DEPLASAMENTULUI NAVEI 47 1.6.DETERMINAREA PRELIMINARA A REZISTENTEI LA INAINTARE 55 1.7.CALCULUL COEFICIENTILOR DE PROPULSIE 68 1.8.PROIECTAREA PRELIMINARA A ELICEI 71 1.9.CALCULUL PRELIMINAR AL PUTERII DE PROPULSIE 73 CAP.II.TEMA SPECIALA 78 2.1.GENERALITATI PRIVIND INSTALATIA DE STINS INCENDIU CU SPUMA 78 2.2.CALCULUL HIDRAULIC AL INSTALATIEI DE STINS INCENDIU CU SPUMA 93 CAP.III.CONFECTIONAREA SI MONTAREA INSTALATIEI DE STINS INCENDIU CU SPUMA 103 3.1.CONFECTIONAREA TUBULATURII INSTALATIEI DE STINS INCENDIU CU SPUMA 103 3.2.MONTAREA TUBULATURII SI A AGREGATELOR 108 POZE TEHNOLOGICE CU ELEMENTE ALE INSTALATIEI DE STINS INCENDIU CU SPUMA 111 CAP.IV. FUNCTIONAREA INSTALATIEI 115 4.1.FUNCTIONAREA INSTALATIEI DE STINS INCENDIU CU SPUMA 115 4.2.POBAREA INSTALATIEI DE STINS INCENDIU CU SPUMA 116 CAP.V.MANAGEMENTUL DE PROIECT 118 5.1.TRATAREA INSTALATIEI DE STINS INCENDIU CU SPUMA DIN PUNC DE VEDERE MANAGERIAL 118 5.2.PLANIFICAREA ACTIVITATILOR 121 5.3.COSTUL INSTALATIEI 123 CAP VI.CALITATEA CONFECTIONARII , MONTARII SI PROBARII INSTALATIEI DE STINS INCENDIU CU SPUMA 129 6.1. GENERALITATI PRIVIND CALITATEA INSTALATIEI DE STINS INCENDIU CU SPUMA 129 6.2.STANDERDE DE CALITATE 130 BIBLIOGRAFIE 136
CAP. I TEMA GENERALA NAVA 1.1.DESCRIEREA GENERALA A NAVEI Nava este un petrolier ce transporta diferite categorii de marfuri (titei, motorina,benzina,petrol,uleiuri grele) construita sub supraveghere si in conformitate cu regulile Germanischer Lloyd Nava este din otel, cu o singura linie de axe, cu bulb in prova.La prova este amplasat picul prova, diverse magazii si puturile de lant. Spatiul zonei marfa are sapte tancuri centrale si patrusprezece tancuri laterale, din care patru tancuri laterale de balast. Este prevazut de asemenea, dublu fund in zona tancurilor centrale, in care sunt prevazute tancuri de balast si tunelul pentru tubulaturi. In pupa zonei tancurilor de marfa sunt prevazute: compartimentul de pompe si compartimentul masini cu tancuri laterale si un dublu fund pentru balast, combustibil greu si motorina, tancuri de decantare si serviciu, tancuri pentru apa dulce, tancuri de ulei ,etc. In pupa peretelui presetupa sunt amplasate picul pupa, doua magazii de punte, compartimentul masinii de carma, compartimentul agregate hidraulice, compartimentul pompa incendiu de avarie, precum si tancurile de apa dulce. Suprastructura pentru amenajari este dispusa, de asemenea,la pupa navei. Sahtul masinii este separat de suprastructura destinata amenajarilor pentru echipaj. Carasteristicile navei : -Lungimea maxima 180,4 [m] -Lungimea intre perpendiculare 172,00 [m] -Latimea de calcul 27,600 [m] -Inaltimea de constructie 7,20 [m] -Pescajul 11,40 [m] Nava si echipamentele construite de santierul vor corespunde cu urmatoarele reguli si norme care sunt valabile la data efectiva a contractului. Norme: -Conventia Internationala pentru liniile de incarcare 1966 cu amendamentele din 1971 si 1975; -Conventia Internationala pentru masurare tonaj 1969; -Conventia Internationala pentru ocrotirea vietii umane pe mare 1974,inclusiv Protocolul din 1978 si 1981; -Conventia si regulile pentru prevenirea coliziunii pe mare 1972,inclusiv amendamentul din 1980; -Conventia Internationala pentru prevenirea poluarii de la nave 1973, TSPP 1978 si Protocolul 1981; -Normele administratiei si pazei coastei SUA pentru navele straine 1981; -Conventia Internationala pentru telecomunicatii 1979; -Reguli pentru navigatie pe Canalul de Suez, 1081; --Reguli pentru navigatie pe Canalul Panama, 1977; -Conventia Conferintei Internationale a muncii privind amenajarile pentru echipaj la bordul navelor, Geneva, 1949; -Reguli pentru navigatia pe Canalul Kiel. 1.2.DOCUMENTARE 1.CIELO DI SALERNO Dimensiuni principale: DWT= 36.023 tons LOA= 183,06 m LPP= 174,48 m B= 27,40 m D= 17,61 m T= 11,00 m V= 14,0 knots Caracteristicile motorului principal: Main engine power: 6800 KW; Main engine builder: HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES ULSAN - SOUTH KOREA Main engine cylinder bore: 460 mm; Main engine cylinders:6; Main engine model: 6S46MC-C; Main engine stroke: 1.932 mm fig.1.2.1 2.CIELO DI LONDRA Dimensiuni principale: DWT = 36.032 [tons] LOA = 183,05 [m] LPP = 174,5 [m] B = 27,40 [m] D = 17,60 [m] T = 9,65 [m] V = 14,0 [knots] Caracteristicile motorului principal: Main engine power: 6800 KW; Main engine builder: HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES ULSAN - SOUTH KOREA Main engine cylinder bore: 460 mm; Main engine cylinders:6; Main engine model: 6S46MC-C; Main engine stroke: 1.932 mm
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.