1. Contextul organizarii evenimentului Summit-ul îsi propune sa gaseasca solutii pentru Afganistan, pentru proiectele de extindere a Aliantei, pentru securitatea statelor membre, pentru securitatea Marii Negre si pentru cea energetica. Ideea de baza a summit-ului este ca trebuie sa se înregistreze progrese fata de summit-ul de la Riga. Dincolo de extindere, summit-ul îsi propune sa aduca mai aproape de NATO state precum Serbia, Bosnia-Hertegovina si Muntenegru. NATO reprezinta legatura transatlantica prin intermediul careia securitatea Americii de Nord este în permanenta conexiune cu secu... vezi detalii
1. Ce este comunicarea? Comunicarea reprezinta schimbul de mesaje intre cel putin doua persoane, dintre care una emite o informatie, iar cealalta o receptioneaza, cu conditia ca partenerii sa cunoasca codul( sa cunoasca aceeasi limba). Instrumentul comunicarii este limba. Limbajul corpului( mesaje transmise prin tonalitatea vocii, expresia fetei, pozitia corpului, gesturi etc.) reprezinta, de asemenea, o parte importanta a comunicarii. O buna comunicare presupune combinarea armonioasa a limbajului in toate formele sale. Prin comunicare ne exprimam gandurile, sentimentele, dorintele, intenti... vezi detalii
Jurnalismul de spectacol-unul din episoadele cele mai dramatice in dezvoltarea presei SCURT ISTORIC -in 1880 ziarele fusesera adoptate pe scara larga de catre americani,iar cresteri astronomice in tirajul lor erau din ce in ce mai greu de stimulat, context in care au inceput sa apara competitii violente pentru atragerea cititorilor intre directorii marilor ziare concurente; -s-au incercat diferite formate,nascociri, stiluri, experimente,sirleticuri pentru a face ziarul mai captivant,ziarele de astazi continand multe dintre ideile care au fost de fapt rezultatele rivalitatilor anilor 189... vezi detalii
Introducere Politica este o luptă care aparent se desfășoară fără prea multe reguli și ne duce cu gândul la nevoia descoperirii unei științe care să ordoneze evenimentele și, ceea ce este mai important, să-i determine pe actorii politici să își respecte rolul. În țările cu o democrație consolidată, jocul politic și mai ales procesul electoral, se desfășoară după regulile marketingului politic. Structurat la începutul secolului, ca urmare a dezvoltării societății, marketingul politic își dovedește utilitatea pornind de la organizarea structurilor politice, continuă cu prestația pe piața po... vezi detalii
Introducere Această lucrare se doreşte a fi o prezentare generală a presei scrise, de la începuturile sale, de la inventarea tiparului şi apariţia primelor gazete, la evoluţia acesteia etapă cu etapă până în zilele noastre şi nu numai. Primul capitol oferă o imagine a apariţiei primelor ziare, progresul acestora, transformările petrecute pentru adaptarea la noile condiţii impuse de cititori. Capitolul doi este axat doar pe evoluţia presei scrise din România. Aici sunt prezentate începuturile presei de pe plaiurile mioritice, care are în frunte publicaţii de renume şi schimbarile acestora... vezi detalii
.Introducere Fiind o companie relativ nouă pe piaţa românească, Real- Hypermarket România SRL aparţine Grupului METRO, unul dintre cele mai importante grupuri de comerţ internaţional şi cu amănuntul, aflat pe locul trei în lume. La ora actuală METRO Group este prezent în 31 de tari, unde deţine peste 2.200 de magazine în care lucrează în jur de 280.000 de angajaţi. METRO AG este firma de management strategic al grupului care deţine mai multe divizii de vânzări, independente una de cealaltă fiecare răspunzând de funcţionarea propriilor afaceri: • Metro/Makro Cash & Carry • real,- • Medi... vezi detalii
-prezentarea pe scurt a situatiilor de criza analizate; -prezentarea publicurileor implicate, afectate; -prezentarea actorilor implicati si rolul fiecarui actor; - identificarea etapelor de evolutie dupa unul dintre modele prezentate in bibliografie; -existenta unui plan de comunicare de criza; -identificarea si prezentarea strategiilor de raspuns la criza tinand seama de modelele prezentate in bibliografie; - identificarea si prezentarea strategiilor de refacere a imaginii tinand seama de modelele prezentate in bibliografie; -prezentarea evaluarii finale a gestiunii celor 2 situatii... vezi detalii
În contextul actual al politicii lingvistice promovate de guvernul de la Chişinău, cartea Lidiei Colesnic-Codreanca este extrem de binevenită. Pe de o parte, oferă date revelatorii şi inedite cu privire la evoluţia limbii române din Basarabia sub ocupaţia ţaristă, pe de altă parte, demonstrează explicit că teoria celor două limbi - româna şi "moldoveneasca" - a fost prefigurată deja în perioada 1812-1918. Anticipînd concluziile autoarei, menţionez din capul locului că cei peste 100 de ani de ocupaţie ţaristă şi-au lăsat amprenta asupra dezvoltării culturale din regiune şi, în special, asupr... vezi detalii
I. Tema proiectului de cercetare Consumatorul din zilele noastre este nevoit sa aleaga dintr-o multitudine de game de produse foarte diversificate, care prezinta la randul lor o multitudine de preturi sub diferite forme de prezentare. Exista consumatori ce doresc sa achizitioneze produse de calitate, dar si consumatori ce isi doresc ca produsele cumparate sa prezinte un raport direct proportional calitate-pret. Astfel, unii consumatori aleg produsele cele mai ieftine, in timp ce alti consumatori aleg produsele cele mai scumpe. In ambele cazuri pretul este cel care influenteaza comportamentu... vezi detalii
CAPITOLUL I I. Televiziunea Trăim într-o lume în care volumul, diversitatea, viteza şi libertatea de circulaţie a informaţiei reprezintă indicatori de bază ai stadiului dezvoltării unei societăţi. Aceşti factori au ajuns să exprime, într-o relaţie de directă proporţionalitate, performanţele economice ale statelor, precum şi gradul lor real de democraţie. Deloc întâmplător, sociologii denumesc astăzi "societatea informatizată" ceea ce nu cu mulţi ani în urmă numeau "societatea post-industrială". În locul termenului vag, sugerând doar depăşirea unui stadiu, noua sintagmă defineşte exact at... vezi detalii
În prezent, datorita interventiei umane asupra habitatului ursului brun, care dateaza din perioada dictaturii comuniste, un numar din ce în ce mai mare de consilii locale din zona Carpatilor de Curbura se confrunta cu fenomenul „ursilor tomberonisti” sau al „ursilor cersetori”. Este vorba despre un comportament de procurare a hranei artificial, observat înca din anii ‘80 (dar cu precadere în ultimii 5-7 ani ) la multe exemplare de urs brun în zonele de liziera ale oraselor Brasov, Tusnad, Sinaia, Busteni si Predeal, comportament pe care turistii, dar mai ales localnicii îl încurajeaza prin ... vezi detalii
În societatea în care trăim astăzi şi în care sistemele organizaţionale sunt din ce în ce mai complicate, crizele devin situaţii aproape inevitabile. Organizaţiile sunt pe zi ce trece mai complexe în ceea ce priveşte scopul lor, iar această epocă a “responsabilităţii industriilor” face ca situaţiile de acest gen să fie considerate într-un sens, „evenimente normale” de către manageri. Cert e că nici o organizaţie nu e scutită de apariţia unei astfel de situaţii, fie ea insituţie publică sau privată. O organizaţie poate suferi atât la nivel fizic cât şi la nivel simbolic din cauza unei crize... vezi detalii
ARGUMENT Managementul modern a început să pună în centrul preocupărilor sale angajatul, ca principal factor al succesului organizaţiei şi astfel preocuparea pentru calitatea şi dezvoltarea resurselor umane a devenit prioritară pentru conducerea organizaţiei. Realizând faptul că succesul unei companii este dat de o bună desfăşurare a lucrurilor în interiorul organizaţiei, că o imagine pozitivă trebuie construită mai întâi în interiorul companiei şi abia apoi transmisă spre exterior, managerii au început să se concentreze din ce în ce mai mult asupra personalului, asupra comportamentului ş... vezi detalii
1.1 Notiuni generale Din 1987 când a fost comercializata prima masina de fabricare rapida a prototipurilor (RP),prin stereolitografiere (SLA), au fost dezvoltate foarte multe alte tipuri de masini RP folosind diferite tehnologii de fabricatie. Între acestea se pot aminti sinterizarea selectiva cu laser (SLS), solid ground curing (SGC), laminated object manufacturing (LOM), tiparirea tridimensionala (3DP), fused depozition modelling (FDM), solid creation system (SCS), solid object ultraviolet lasr plotter (SOUP), selective adhesive and hot press (SAHP), multi jet modelling system (MJM),... vezi detalii
CELE MAI INTALNITE 109 INTREBARI LA UN INTERVIU Aceste 109 intrebari le includ atat pe cele traditionale, cat si pe cele instantanee in cadrul interviului. 1. Cum te-ai descrie? 2. Care sunt telurile tale in viata, inclusiv cele legate de cariera ta? 3. In ce fel (Cum) te-a pregatit practica din liceu (facultate) pentru cariera pe care vrei sa o urmezi? 4. Te rog, descrie jobul ideal pentru tine, dupa ce vei absolvi. 5. Ce te-a influentat sa iti alegi cariera aceasta? 6. In ce moment din viata ti-ai ales aceasta cariera? 7. Care sunt scopurile pe care ti le-ai stabilit in cariera t... vezi detalii