Proiecte pentru domeniul Stiintele Comunicarii

doc

Sulina - Locul unde Diversitatea isi Atinge Limitele

I.CONTEXT. SITUATIE ACTUALA. 1. Evolutie istorica seminficativa a orasului 950- mentionat prima oara sub numele de "Selina" 1318- orasul devine port genovez iulie 1469- un document de la aceasta data mentioneaza faptul ca " flota turceasca se afla la Soline", inaintea atacului impotriva Chiliei si Cetatii Albe. In perioada razboaielor ruso - turce, sec. XVIII - XIX, Sulina era cunoscuta ca o localitate cu numai 1000 - 1200 de locuitori. 1840- Conventia ruso - austriaca incheiata la Sankt Petersburg este primul document de legislatie internationala, care nominalizeaz... vezi detalii

doc

Campanii Promotionale

1. Asimetria nevoie-dorinta Alegeti 4 reclame (postere) in care conceptul este transmis in urmatoarele variante: -nevoia ca nevoie -dorinta ca dorinta -nevoia ca dorinta -dorinta ca nevoie Argumentati (min 100 de cuvinte) fiecare alegere, mentionati motivul pentru care echipa de creatie a ales sa comunice in registrul respectiv. Analizati cum anume, pornind de la aceasta pozitionare pe axa nativ/dobandit, functia persuasiva a reclamei devine mai eficienta in opinia acestora. Porniti analiza de la piramida lui Maslow, identificati categoria de nevoi umane la care raspunde podusul in ... vezi detalii

doc

Comunicarea de Masa

Cap 1 Comunicarea de masa 1.1. Introducere Comunicarea de masa reprezinta un nivel, o dimensiune a procesului social de comunicare aparut ca urmare a inventarii unor mijloace noi de multiplicare si diseminare a mesajelor si a dezvoltarii unor institutii sociale bazate pe utilizarea acestor tehnici. Insa ceea ce modifica esential comunicarea de masa ,,nu sunt tehnicile in sine, ci modul specific in care sunt folosite noile tipuri de relatii sociale care devin posibile si sunt institutionalizate, formele de organizare sociala si productie care se dezvolta." In termeni uzuali comunic... vezi detalii

doc

Intertextualitatea Textelor Literare

Mitul sacrificiului suprem, pe care-l presupune creatia operei de arta, a ispitit, in istoria litarara, pana multor scriitori, realizandu-se un adevarat repertoriu pe tema Mesterului Manole. Am avut un Mester Manole plicticos, intr-o atmosfera istorica, a lui N. Iorga. Un alt Mester Manole idealizat, aureolat, a lui Adrian Maniu. Altul a fost un Mester Manole zidar, erou dilematic, obligat sa consimta la un sacrificiu tot atat de mare ca si forta inzestrarii lui spirituale, din legenda Manastirii Argesului. Iar ultimul, in fine, a fost un Mester Manole in frac, pe deasupra hainelor, un hala... vezi detalii

ppt

Eveniment Sensiblu

Este necesar sa avem o zi in care sa sarbatorim cea mai frumoasa etapa din viata unui om: COPILARIA . Ziua Copilului este sarbatorita in lume la date diferite, in functie de istoria fiecarei tari. In Romania este sarbatorita pe data de 1 iunie. Valorile Sensiblu: Responsabilitate Performanta Calitate Creativitate Implicare in comunitate "Salvati printesele!" Bal mascat organizat de Sensiblu cu ocazia Zilei Copiilor Obiective: Socializarea copiilor Dezvoltarea spiritului de echipa Promovarea creativitatii copiilor Impunerea unor valori prin intermediul pesonajelor d... vezi detalii

docx

Leadership si Comunicare

1. NOTA DE FUNDAMENTARE privind necesitatea reparatiilor salii de sport la LICEUL TEHNOLOGIC CISNADIE 1. Localitatea - Cisnadie Unitatea scolara - Liceul Tehnologic 2. Mediu Urban 3. Domenii de activitate existente in anul scolar 2012-2013 dupa cum urmeaza : Nr. Crt Nivel Filiera Profil / Domeniu Specializare / Calificare profesionala Numar clase Numar elevi 2. Invatamant prescolar 5 130 3. Invatamant primar 4 90 4. Invatamant gimanazial 4 86 5. Liceal zi Tehnologica Tehnic Tehnician operator tehnica de calcul a-IX-a 2 48 Tehnic Tehnician designer vestimentar Tehnic Tehnician... vezi detalii

docx

Campanie de Promovare Starbucks

Romania Istoria Starbucks Starbucks este cel mai mare lant de cafenele din lume. In noiembrie 2008, Starbucks Coffee Company numara peste 16.000 de locatii in 44 de tari, fiind lider mondial in prajirea cafelei si vanzarea cu amanuntul. In plus fata de cafeaua macinata, si bauturile de tip espresso, localurile Starbucks servesc si ceai si bauturi imbuteliate, si produse de foietaj, si sandwich-uri deja preparate. Cateva localuri Starbucks sunt in interiorul spatiilor comerciale de alt gen, precum supermarket-uri sau librarii (cu toate ca aceste localuri nu sunt nici detinute si nici opera... vezi detalii

doc

Analiza Campanii Krax din Perspectiva Teoriei Comunicarii

Daca impartasiti, ca mine, pasiunea pentru limbi straine sau va place sa descoperiti noi modalitati de comunicare interumana nu se poate sa fi trecut cu vederea cele doua campanii lansate de agentia de publicitate Bridge Communication in perioada februarie - aprilie si octombrie - noiembrie 2005 si, respectiv, aprilie - mai si iunie- iulie 2006 - prima, menita sa repozitioneze snacksurile Krax ale firmei Star Foods si a doua sa anunte consumatorii fideli sau potentiali de introducerea pe piata gustarilor sarate a unui nou produs din aceeasi gama, Krax Loca Tapioca. O data cu aceste campan... vezi detalii

docx

Comunicarea Documentelor in Cadrul Structurilor Infodocumentare

CAPITOLUL I : STRUCTURI INFODOCUMENTARE 1.1 Structuri infodocumentare - biblioteca in societatea cunoasterii <<Implicarea in comunicare este implicarea in existenta societatii, in gradul ei de dezvoltare, in calitate. Stadiile comunicarii sunt stadiile societatii. Nu e de mirare ca cine abordeaza problemele comunicarii se plaseaza intr o metasfera care, bine patrunsa, deschide toate orizonturile.>> Ion Stoica Evolutia evenimentelor din ultimele decenii evidentiaza faptul ca stiinta este, in prezent, principalul factor de progres si prosperitate. Conform teoriilor despre soc... vezi detalii

doc

Violenta Scolara

INTRODUCERE Invatarea acopera aproape toate aspectele vietii noastre, intervenind nu numai in stapanirea unei noi abilitati sau a unor probleme stiintifice, ci si in dezvoltarea emotionala, relationarea sociala si chiar in dezvoltarea personalitatii. Conceptul de invatare scolara are o semnificatie ce il delimiteaza de conceptul general de invatare, desi activitatea elevului in scoala este proiectata sa reconstituie ,,in esenta ei, conoasterea savarsita de omenire in general, cunoastere condensata sui-generis in materiile de invatamant". Cercetatorii si practicienii accepta faptul ca... vezi detalii

doc

Implementarea unui Program de Relatii Publice

Introducere "Fumatul este periculos si provoaca dependenta." Fumatul provoaca dependenta. Poate fi extrem de dificil sa te lasi de fumat, daca esti fumator, dar aceasta nu ar trebui sa te impiedice sa incerci. Fumatul provoaca fumatorilor cancer pulmonar, boli de inima, emfizem si alte boli grave. Nu exista tigari "sigure". Fumatorii trebuie sa cunoasca pericolul pe care il reprezinta fumatul. Avertizam publicul in mod consecvent asupra bolilor si dependentei cauzate de fumat, peste tot unde ne comercializam produsele. De asemenea, sustinem legile care ii obliga pe pro... vezi detalii

doc

Plan Campanie de Relatii Publice eRomania

Organizatia-Scurt istoric CNRD (Centrul National Romania Digitala) Centrul National "Romania Digitala" este o institutie publica cu personalitate juridica, aflata in subordinea Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, si are drept principala atributie implementarea si operarea la nivel national a sistemelor informatice ce furnizeaza servicii destinate guvernarii electronice. Centrul National "Romania Digitala" a fost infiintat in baza Hotararii 1439/2009, preluand atributiile Agentiei pentru Serviciile Societatii Informationale in domeniul operarii sis... vezi detalii

doc

Construirea unei Probe de Abilitati Intelectuale

Tema de evaluare: Proiect de cercetare. Durata: de-a lungul semestrului II: 50% din punctajul notei finale. Tema proiectului: Construirea unei probe de abilitati intelectuale: Va puteti organiza intr-un grup de cercetare de 5 persoane maxim in care ar fi bine sa includeti si un coleg psiholog. Pasi ai cercetarii aplicative: 1. Alegeti o abilitate semnificativa pentru un o populatie tinta: ex. manager RU, manager de top; manager de unitate, etc. De exemplu: gandire abstracta, abilitatea verbala, abilitatea numerica, capacitatea de recunoastere, persistenta atentiei, capacitatea de a gene... vezi detalii

doc

Reabilitarea si Introducerea in Circuitul Turistic a Cetatii Carsium - Proiect de Investitie

I. Prezentarea organizatiei 1. Numele organizatiei : LIND Romania. 2. Domeniul de activitate Activitatea de baza a fundatiei noastre este legata de sapaturile arheologice, de descoperirea de noi situri, si de introducerea acestora in circuitul turistic. Domeniile de activitate in care activam sunt cel arheologic (scoaterea la lumina a siturilor arheologice) si domeniul cultural-turistic (introducerea acestor situri in circuit turistic). Organizatia se ocupa de supervizarea si executarea corecta a acestor activitati in zona de sud - est a Romaniei, mai exact, zona Dobrogei. Prin aceste d... vezi detalii

ppt

Infomercials

Industria reclamei a fost inceputa in Statele Unite si a condus la definitiile specifice ale infomercials. In general, utilizarea pe scara mondiala a termenului "infomercials" se refera la un anumit tip de reclama de televiziune ,care ofera produsul consumatorului prin vanzare directa, prin intermediul raspunsului acestuia dat cu ajutorul internetului, telefonului, sau postei. Infomercials sunt reclamele lungi,(de cel putin 5 min)in format televizat Acestea sunt cunoscute si sub numele de "programare platita" sau teleshopping(in Europa) Exista doua tipuri de televizi... vezi detalii

Hopa sus!