Analiză hexadică semiotică

Proiect
7/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 1975
Mărime: 1.13MB (arhivat)
Publicat de: Pavel Mitroi
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

Prezentare generală

Mercedes-Benz a lansat un nou spot, foarte comercial, de altfel, pentru modelul E-Class, ce reprezintă o demonstrație a inovației, oferind publicului larg un nou sistem de asistenţă la frânare Plus (BAS +).

Sistemul funcționează interpretând impulsurile conducătorului auto şi totodată crescând forţa de frânare în caz de necesitate, pentru a evita un accident.

Reclama a fost creată de către agenția de publicitate Jung von Matt/ Neckar, din Germania, ideea clipului urmărind eleganța, eficacitatea și siguranța mașinii.

Spotul începe cu prezentarea cadrului îndepărtat, și mașina trecând ușor prin cadru, lăsându-te să-i observi frumusețea, strălucirea, forma, reprezentând elementul central al clipului.

Apoi , în scenă apare șoferul ,un bărbat foarte elegant, relaxat care îți induce ideea de plăcere a condusului.

Este adevărat că în trafic te întalnești cu situații de tot felul, care pot duce la o tragedie dacă nu ești atent, sau dacă nu ești la volanul unei mașini care să te poată ajuta în situații critice.

Reclama Mercedes-Benz redă partea amuzantă cu privire la conceptul de moarte care vine la apel. În acest caz, liniștea șoferului este perturbată de momentul apariției pe scaunul din dreapta a unei persoane misterioase- Moartea, sigură că nici mașina, nici șoferul nu vor mai putea face nimic pentru a preveni impactul cu utilajele aflate pe mijlocul drumului.

Sistemul de frânare se dovedește a fi foarte eficient, ceea ce îi aduce o mare dezamăgire persoanei cu „coasa”, pentru că nu și-a îndeplinit obiectivul.

Tema principală o reprezintă inovația adusă de inginerii companiei Mercedes noilor modele E-Class în ceea ce privește sistemul de frânare,“ Mercedes-Benz , simte pericolul și crește puterea de frânare a mașinii,”

Spotul este împărțit în 5 cadre și 18 secvențe, după cum urmează:

Cadrul 1 debutează cu prezentarea mașinii Mercedes E Class trecând pe drumul din pădure.

În secvența 1 este prezentată pădurea pentru 1-2 secunde.

În secvența 2 este prezentată mașina, din plan lateral dreapta, trecând pe drumul din pădure, pentru 1-2 secunde.

În secvența 3 este filmată mașina din plan apropiat 1-2 secunde, pentru a-i observa eleganța, frumusețea.

În secvența 4 se reia imaginea pădurii, de data aceasta pentru a pune accent pe anotimpul geros.

Cadrul 2 debutează cu prezentarea șoferului liniștit, elegant la volanul mașinii.

În secvența 5 ne este prezentat șoferul dintr-un cadru apropiat, lateral stânga, pentru 1 secundă.

În secvența 6 elementul central este indicatorul de pe partea dreaptă a drumului, element ce îi atrage atenția șoferului.

Cadrul 3 debutează cu prezentarea persoanei necunoscute apărute pe scaunul din dreapta mașinii, în mâna dreaptă ținând o coasă, simbolizând Moartea.

Preview document

Analiză hexadică semiotică - Pagina 1
Analiză hexadică semiotică - Pagina 2
Analiză hexadică semiotică - Pagina 3
Analiză hexadică semiotică - Pagina 4
Analiză hexadică semiotică - Pagina 5
Analiză hexadică semiotică - Pagina 6
Analiză hexadică semiotică - Pagina 7
Analiză hexadică semiotică - Pagina 8
Analiză hexadică semiotică - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Analiza Hexadica Semiotica.doc

Alții au mai descărcat și

Tehnici de Redactare a Textelor Jurnalistice

The Elements of Style, avându-i ca autori pe William Strunk Jr. si E.B White este manualul care, de la prima ediţie şi până astăzi, a format...

Lobby-ul realizat de către europerlamentarii români la Parlamentul European

Master Relatii Publice An 1 Prin lobbying se întelege activitatea unui grup care incearca sa determine puterea legislativa sau executiva sa adopte...

Comunicare noțiuni generale și interpersonală

Definirea comunicării COMUNICAREA: reprezintă un proces de transmitere de informații (fapte, idei, impresii) necesita cel puțin doi poli...

Cursuri MIA 1-9

Curs 1 Când avem de-a face cu afacerile internaționale? - cumpărăm un produs realizat de către o companie din străinătate, importat pe piața...

Anti Fumat

1 . Introducere Tutunul este original din Mexic, unde în secolul al VI – lea era folosit pentru anumite ritualuri religioase. Indienii numeau...

Dimensiunea socială a publicității

In societatea de astazi se poate remarca prezenta tot mai pregnanta a publicitatii. Strans legata de comunicarea de masa, aceasta isi trage...

Te-ar putea interesa și

Campanie de Relații Publice pentru Serviciul Public Robo

Inovația adusă serviciilor publice constă în folosirea unui robot atât pe timpul iernii, cât și în celelalte anotimpuri ale anului. Am ales un...

Ai nevoie de altceva?