Campanii promoționale

Proiect
8/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 2521
Mărime: 3.32MB (arhivat)
Publicat de: Adelin Baciu
Puncte necesare: 7
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA, BRAŞOV FACULTATEA DE SOCIOLOGIE ŞI COMUNICARE MASTER GESTIUNEA CAMPANIILOR DE IMAGINE

Extras din proiect

1. Asimetria nevoie-dorință

Alegeți 4 reclame (postere) în care conceptul este transmis în următoarele variante:

-nevoia ca nevoie

-dorința ca dorință

-nevoia ca dorință

-dorința ca nevoie

Argumentați (min 100 de cuvinte) fiecare alegere, menționați motivul pentru care echipa de creație a ales să comunice în registrul respectiv. Analizați cum anume, pornind de la această poziționare pe axa nativ/dobândit, funcția persuasivă a reclamei devine mai eficientă în opinia acestora.

Porniți analiza de la piramida lui Maslow, identificați categoria de nevoi umane la care răspunde podusul în mod real și argumentați calibrarea mesajului publicitar pe nivelul ales de anunciator.

• Nevoia ca nevoie

Sursa:http://www.google.ro/imgres?q=dorna+best+of&um=1&hl=ro&tbo=d&biw=1366&bih=640&tbm=isch&tbnid=WAZIivowm1wUM:&imgrefurl=http://www.iqads.ro/ad_15394&docid=sjuCQwDFR3F2zM&itg=1&imgurl=http://cdn.iqads.ro/mediapath/photo/13031_poza_mare.jpg&w=480&h=400&ei=aA35UMifDMir0AXJiYHwBg&zoom=1&iact=hc&vpx=249&vpy=123&dur=10957&hovh=205&hovw=246&tx=104&ty=83&sig=111672227168063531526&page=1&tbnh=143&tbnw=162&start=0&ndsp=28&ved=1t:429,r:2,s:0,i:82

Asimetria nevoie – nevoie (N-N) face referire asemeni piramidei lui Maslow la nevoile primare, de bază ale corpului uman. Prin acest print doresc să evidențiez nevoia de a bea apă.

Fiind vorba de o nevoie fiziologică este esențial de subliniat faptul că satisafacerea acesteia permite individului să urce ierarhic spre celelalte nevoi din piramida lui Maslow. Nevoile fiziologice sunt cele mai importante și țin de supraviețuirea noastră ca ființe umane, active în societate.

Echipa de creație ilustrează prin acest print o imagine pură, calmă a orașului modern din zilele noastre, aducând în prim plan femeia care bea apă Dorna. Felul în care personajul consumă apa (ochii închiși, capul puțin lăsat pe spate) face ca rolul produsului să fie unul de relaxare a corpului, creând impresia că în momentul potolirii setei ești numai tu, departe de agitație sau de alte nevoi.

• Dorința ca dorință

Sursa: http://www.google.ro/imgres?q=gucci+guilty&um=1&hl=ro&sa=N&tbo=d&biw=1366&bih=640&tbm=isch&tbnid=-ceOgNuJjnEjvM:&imgrefurl=https://www.myfdb.com/campaigns/14419/image/383553-gucci-guilty-ad-campaign-intense-shot-4&docid=8BSK0lR0DesiWM&imgurl=https://d1vysxeuvhmuuc.cloudfront.net/tear_sheets/image/383553/large_1024x_78460895a652c11061c746f796dab68dddc960a9_0047.jpg&w=1024&h=1451&ei=Mw75ULb1IueH0AWb64CIBA&zoom=1&iact=hc&vpx=4&vpy=248&dur=2145&hovh=267&hovw=189&tx=75&ty=152&sig=111672227168063531526&page=1&tbnh=153&tbnw=109&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:8,s:0,i:103

Am ales acest print pentru a exemplifica asimetria dorința ca dorință (D-D), pornind de la nevoile de dragoste și apartenență și cele de autorespect din piramida lui Maslow. Consider că acest print se încadrează în cele două categorii deoarece este înfățișată o imagine de dragoste, de apropiere între cele două personaje, dar și de autostimă, prin faptul că personajul masculin poartă un parfum scump, al unui brand cunoscut în toată lumea, Gucci. Faptul că folosește un parfum scump, de înaltă clasă, îl face să se simtă puternic, încrezător. De asemenea, analizând printul din perspectiva externă a nevoii de autorespect din piramida lui Maslow, se poate afirma că bărbatul Gucci este privit de către ceilalți ca fiind o persoană cu prestigiu, cu un anumit statut.

Echipa de creație a ales să prezinte parfumul sub o tentă erotică, pentru a-l poziționa pe piață și a-l diferenția de celelalte parfumuri. În cazul de față, parfumul se adresează barbatului puternic, tânăr, cu venituri mari, dar și celui care dorește să fie apreciat, care vrea să fie în compania persoanelor de sex feminin.

Preview document

Campanii promoționale - Pagina 1
Campanii promoționale - Pagina 2
Campanii promoționale - Pagina 3
Campanii promoționale - Pagina 4
Campanii promoționale - Pagina 5
Campanii promoționale - Pagina 6
Campanii promoționale - Pagina 7
Campanii promoționale - Pagina 8
Campanii promoționale - Pagina 9
Campanii promoționale - Pagina 10
Campanii promoționale - Pagina 11
Campanii promoționale - Pagina 12
Campanii promoționale - Pagina 13
Campanii promoționale - Pagina 14
Campanii promoționale - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Campanii Promotionale.doc

Alții au mai descărcat și

Fotografia publicitară - aspecte și provocări ale perioadei contemporane

ABORDĂRI CONCEPTUALE CU PRIVIRE LA FOTOGRAFIA PUBLICITARĂ 1.1. Scurt istoric Una dintre primele tentative de a folosi fotografia în scop...

Tehnici de Redactare a Textelor Jurnalistice

The Elements of Style, avându-i ca autori pe William Strunk Jr. si E.B White este manualul care, de la prima ediţie şi până astăzi, a format...

Lobby-ul realizat de către europerlamentarii români la Parlamentul European

Master Relatii Publice An 1 Prin lobbying se întelege activitatea unui grup care incearca sa determine puterea legislativa sau executiva sa adopte...

Comunicare noțiuni generale și interpersonală

Definirea comunicării COMUNICAREA: reprezintă un proces de transmitere de informații (fapte, idei, impresii) necesita cel puțin doi poli...

Anti Fumat

1 . Introducere Tutunul este original din Mexic, unde în secolul al VI – lea era folosit pentru anumite ritualuri religioase. Indienii numeau...

Dimensiunea socială a publicității

In societatea de astazi se poate remarca prezenta tot mai pregnanta a publicitatii. Strans legata de comunicarea de masa, aceasta isi trage...

Te-ar putea interesa și

Raport practică - Raiffeisen

CAPITOLUL I SISTEMUL INFORMATIONAL BANCAR „ Bancile au facut mai mult rau religiei,moralitatii,linistii,prosperitatii si chiar sanatatii...

Campania promoțională la microcentrala Beretta Exclusive Green

CAP.I INTRODUCERE 1.Prezentarea firmei si a produselor Compania RIELLO a aniversat de curand 80 de ani de la infiintare.Prin dezvoltarea continua...

Etape campanie promoțională - Ikea România

I. Prezentarea companiei IKEA ROMÂNIA MOTTO: "Affordable Solutions for Better Living" 1.1. IKEA în lume Compania IKEA este o companie privată cu...

Organizarea campaniei promoționale pentru tipografia Real

1. Oraganizarea campaniei promoţionale la TIPOGRAFIA REAL s.a. Piata formularelor tipizate este o piata controlata de catre Ministerul Finantelor,...

Campania promotională, medii de comunicare în masă

Introducere Schimbările ample şi profunde ce au avut loc în cadrul economie în ultimii ani au condus la intensificarea luptei concurenţiale, iar...

Realizarea produsului turistic de către agenția de turism

CAPITOL 1. ASPECTE TEORETICE PRIVIND ELABORAREA UNUI PROGRAM TURISTIC Pentru a elabora un program turistic competitiv este necesară atenta...

Campanii de comunicație promoționala la SC Billa România SRL

INTRODUCERE În economia contemporană, supusă deopotrivă cerinţelor şi constrângerilor legilor pieţei, caracterizată de un pronunţat dinamism şi...

Realizarea unei campanii promoționale la SC Miruna Internațional Impex SRL

CAPITOLUL I INTRODUCERE – IMPORTANŢA ACTIVITĂŢILOR PROMOŢIONALE PENTRU ÎNTREPRINDEREA MODERNĂ Provenind din latinescul “promovere”, termenul de...

Ai nevoie de altceva?