Infomercials

Proiect
8/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 15 în total
Mărime: 478.68KB (arhivat)
Publicat de: Ilarion Man
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

Industria reclamei a fost începuta în Statele Unite şi a condus la definiţiile specifice ale infomercials.

În general, utilizarea pe scară mondială a termenului “infomercials” se referă la un anumit tip de reclama de televiziune ,care oferă produsul consumatorului prin vanzare directa, prin intermediul răspunsului acestuia dat cu ajutorul internetului, telefonului, sau poştei.

Infomercials sunt reclamele lungi,(de cel putin 5 min)in format televizat

Acestea sunt cunoscute si sub numele de “programare platita” sau teleshopping(in Europa)

Există două tipuri de televiziune cu răspuns direct, sub formă de scurtă(DRTV) şi forma lungă.

Termenul de reclama este uneori folosit fortat, pentru a desemna reclamele directe de raspuns TV(DRTV)care ocupa intre 60 si 120 de sec,reclama desemnand (pana in 1988)programul publicitar de lungime

Orice reclama care dureaza maxim 2 min apartine DRTV-ului

“Forma lunga”insumeaza mai mult de 2 min,acest tip de reclama fiind utilizat pentru produsele care au nevoie de educarea consumatorilor si cresterea gradului acestora de constientizare

De obicei astfel de reclama necesita un buget mai mare

Din cauza pretului ridicat,5 min reprezinta timpul cel mai frecvent utilizat pentru “the long form”.

Conținut arhivă zip

  • Infomercials.ppt

Te-ar putea interesa și

Distribution system of a company

Marketing is the process of creating, distributing, promoting and pricing goods, services and ideas to facilitate satisfying exchange relationships...

Teleshopping-ul în România

Tema lucrarii este teleshopping-ul in Romania Ceea ce m-a determinat sa aleg un astfel de subiect pentru aceasta mini-cercetare, a fost faptul ca,...

Percepția

Pentru a atrage atentia la publicitatile sale, marketerii deseori utilizeaza modele atractive. Aceasta se observa atunci când publicitatea este...

Advertising

Advertising The techniques and practices used to bring products, services, opinions, or causes to public notice for the purpose of persuading the...

Advertising

What is advertising? Advertising is a form of communication that typically attempts to persuade potential customers to purchase or to consume more...

Marketing Communications - A European Perspective Summary

Chapter 1 Integrated Communication The integration of the various instruments of the marketing mix is one of the major principles of sound...

Curs de Limbi Moderne Aplicate în Domeniul Afacerilor

Forward The present material is a useful tool, both for class study and for individual study, for business students preparing for their second...

Ai nevoie de altceva?