Plan campanie de relații publice eRomania

Proiect
7/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1725
Mărime: 23.06KB (arhivat)
Publicat de: Liviu Soare
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Rosemarie Haines
Şcoala Națională de Studii politice şi administrative, Facultatea de Administrație publică datele folosite la intocmirea calendarului si bugetul, sunt fictive

Extras din proiect

Organizația-Scurt istoric CNRD (Centrul Național România Digitală)

Centrul Național “România Digitală” este o instituţie publică cu personalitate juridică, aflată în subordinea Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, şi are drept principală atribuţie implementarea şi operarea la nivel naţional a sistemelor informatice ce furnizează servicii destinate guvernării electronice.

Centrul Național “România Digitală” a fost înfiinţat în baza Hotărârii 1439/2009, preluând atribuţiile Agenţiei pentru Serviciile Societătii Informaţionale în domeniul operării sistemelor informatice ale administraţiei publice centrale.

Principalele activităţi desfăşurate de CNRD sunt următoarele:

• Asigurarea, administrarea şi operarea sistemelor informatice prin intermediul cărora sunt furnizate serviciile publice electronice din cadrul e-Romania.

• Implementarea şi operarea la nivel naţional a Punctului de Contact Unic Electronic (PCU).

• Reglementarea activităților specifice conform legislației în vigoare.

CNRD promovează şi gestionează proiecte pentru dezvoltarea serviciilor publice de guvernare electronică şi cooperarea interinstituţională în vederea eficientizării guvernării electronice. O altă sarcină importantă a Centrului Național “România Digitală” este implementarea şi operarea la nivel național a Punctului de Contact Unic electronic, urmărindu-se astfel eficientizarea administrației publice, prin crearea unei piețe integrate a serviciilor şi prin simplificarea procedurilor aplicabile prestatorilor de servicii în vederea realizării unei platforme interoperabile la nivel naţional şi european.

Proiectul e-România reprezintă un mijloc important de implementare a strategiei de guvernare. El este menit să asigure o interfaţă unitară, coerentă şi prietenoasă între administraţia publică şi cetăţean şi, deopotrivă, între administraţie şi comunitatea de afaceri.

Platforma pentru Integrarea Serviciilor de e-Guvernare în SEN reprezintă atât o interfaţă între cetăţean/mediul de afaceri şi instituţiile statului, cât şi un punct unic de acces pentru utilizarea serviciilor implementate prin mijloace electronice.

Prin intermediul PISEG, cetăţenii beneficiază de:

• Lista serviciilor electronice oferite de stat;

• Standardizarea structurilor de date;

• Posibilitatea de a identifica servicii pe care le consideră necesare pentru a fi furnizate.

Această campanie este concepută cu scopul de a oferi o mai mare încredere cetățenilor de a folosi mediul on-line în platforma PISEG-nou implementată de Centrul Național “România Digitală”, platformă ce ajută cetățenii interesați de înființarea unei societăți comerciale cu documentele ce le sunt necesare de la ONRC (Oficiul Național al Registrului Comerțului), PISEG scurtează drumul şi timpul cetățeanului.

1.Definirea problemei: Cu toate că trăim în era tehnologiei IT şi a mari rețele mondiale INTERNET-ul, oamenii în general nu acordă o prea mare credibilitate mediului on-line când se pun în discuție plățiile de impozite sau depunerea de anumite acte şi mai ales când vine vorba de platforma nou înființată de CNRD-cetățenii având orecare dubii, ca un sistem din acest mediu să îi ajute să treacă mai uşor peste documentația necesară unei firme, prin paşi virtuali.Aceste dubii se nasc odată cu existența în acest mediu virtual a persoanelor rău voitoare- ce-şi crează identități asemănătoare site-urilor unde se efectuează plățile on-line, astfel fraudând persoanele şi încasând banii.

Preview document

Plan campanie de relații publice eRomania - Pagina 1
Plan campanie de relații publice eRomania - Pagina 2
Plan campanie de relații publice eRomania - Pagina 3
Plan campanie de relații publice eRomania - Pagina 4
Plan campanie de relații publice eRomania - Pagina 5
Plan campanie de relații publice eRomania - Pagina 6
Plan campanie de relații publice eRomania - Pagina 7
Plan campanie de relații publice eRomania - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Plan Campanie de Relatii Publice eRomania.doc

Alții au mai descărcat și

Tehnici de Redactare a Textelor Jurnalistice

The Elements of Style, avându-i ca autori pe William Strunk Jr. si E.B White este manualul care, de la prima ediţie şi până astăzi, a format...

Lobby-ul realizat de către europerlamentarii români la Parlamentul European

Master Relatii Publice An 1 Prin lobbying se întelege activitatea unui grup care incearca sa determine puterea legislativa sau executiva sa adopte...

Comunicare noțiuni generale și interpersonală

Definirea comunicării COMUNICAREA: reprezintă un proces de transmitere de informații (fapte, idei, impresii) necesita cel puțin doi poli...

Cursuri MIA 1-9

Curs 1 Când avem de-a face cu afacerile internaționale? - cumpărăm un produs realizat de către o companie din străinătate, importat pe piața...

Anti Fumat

1 . Introducere Tutunul este original din Mexic, unde în secolul al VI – lea era folosit pentru anumite ritualuri religioase. Indienii numeau...

Dimensiunea socială a publicității

In societatea de astazi se poate remarca prezenta tot mai pregnanta a publicitatii. Strans legata de comunicarea de masa, aceasta isi trage...

Ai nevoie de altceva?