Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL

Proiect
5/10 (2 voturi)
Domeniu: Transporturi
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 2890
Mărime: 19.41KB (arhivat)
Publicat de: Corina Cazan
Puncte necesare: 10
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Ana Butnaru

Extras din proiect

A) DERULAREA CONTRACTULUI DE EXPORT-IMPORT PRIMUL CAZ

S.C. CONSULTING SRL cu sediul în Bucuresti Bulevardul Primaverii nr. 1 are de încarcat marfa pentru Germania (camionul a încarcat 457 colete mobila în greutate de 12.000 kg cu un volum de 80 mc.).

Pretul cursei este de 300.000 DM.

Camionul se prezinta la încarcat în data de 11.11.2000 ora 8.00 si pleaca în aceeasi zi la ora 14.

Documentele anexate transportului sunt:

- Aviz expeditie;

- Factura, specificatie, EUR 1.

Camionul urmeaza ruta de îndrumare:

- Bors-Artnd-Rayca-Rusovce-Furt in Wald

- Destinatarul marfii este: Henke Eobel gmbH Trendelburger WEG 26-D34305 Dortmund-Germnia;

În scrisoarea de transport international sunt trecute urmatoarele:

- Expeditorul;

- Destinatarul;

- Societate de transport;

- Documente anexate;

- Ruta de înmatriculare;

- Autovehiculul: marca, tone, numar, circulatie, echipaj;

- Numar de colete, mod de ambalare, greutate bruta, cubaj;

- Data plecarii si data sosirii la destinatie.

La plecarea în cursa conducatorul auto primeste în avans suma de 3.100 DM l cursul zilei din care trebuie sa achite:

- Taxe de drum în tarile pe care le tranziteaza: Ucraina 700 D.M, Polonia 800D.M;

- Sa cumpere motorina în cantitati mai mari din tarile unde pretul este mai scazut;

- Sa-si cumpere piese de schimb pentru camion daca este nevoie si daca are bani suficienti;

- Sa achite telefonul când vorbeste cu societatea de transport din tara în cazul când are probleme cu camionul si este redirijat pentru încarcare la întoarcere.

Diurna conducatorului auto este de 15DM/150 km. Tot timpul transportului conducatorul auto primeste o cota pentru descarcare de 18 DM si o cota pentru încarcare tot de 18 DM din pretul transportului.

La întoarcerea din cursa conducatorul auto trebuie sa justifice cu acte doveditoare, chitante si facturi, ce sume de bani a cheltuit în timpul transportului care sunt trecut într-un extras pentru justificarea sumelor avansate.

La plecarea camionului alimenteaza la Pitesti 600 l de motorina. Pâna la iesirea din tara camionul parcurge 500 km si consuma 190 l motorina. Iese din tara cu un rest în rezervor de 440 l.

În Ungaria camionul parcurge 470 km, consuma 178 l motorina si are rest în rezervoare de 232 l.

În Slovacia parcurge 80 km, consuma 30 l motorina si are rest în rezervor de 202 l.

Preview document

Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 1
Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 2
Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 3
Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 4
Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 5
Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 6
Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 7
Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 8
Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 9
Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 10
Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 11
Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 12
Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 13
Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 14
Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 15
Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL.doc

Ai nevoie de altceva?