Fundamente de Teoria Fluxurilor Rutiere

Proiect
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Transporturi
Conține 2 fișiere: doc, xls
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 770
Mărime: 150.60KB (arhivat)
Publicat de: Man C.
Puncte necesare: 8
datele sunt prelucrate in excel si apoi facut memoriu de trafic in word

Extras din proiect

Scopul lucrarii:

• Însuşirea metodicii culegerii datelor de trafic;

• Înţelegerea instrumentelor statistice în analiza datelor experimentale;

• Dobândirea de noi cunoştinţe în utilizarea programului Excel;

• Competenţe noi privind interpretarea datelor experimentale.

În scopul stabilirii dispozitivelor de control al traficului rutier se propune identificarea modelului matematic care descrie sosirea autovehiculelor într-un punct (sau într-o anumită locaţie) cu ajutorul instrumentelor teoriei probabilităţilor şi statisticii matematice, pe baza datelor experimentale colectate în traficul real. Se propune înregistrarea sosirii vehiculelor într-o secţiune a unui drum, pe o bandă de circulaţie, pentru o perioadă de o oră, la intervale de timp de Δt=10 secunde, Δt=20 secunde, respectiv Δt=30 secunde.

Pentru a se verifica modelul matematic, culegerea datelor

va fi repetată de trei ori. Propuneţi o metodologie de culegere a

datelor, justificând alegerea făcută.

Prelucrarea datelor primare

Stabilirea tipurilor de vehicule şi identificarea coeficienţilor de echivalare.

Fluxurile de trafic rutier sunt compuse din vehicule de toate categoriile ceea ce conduce la aspectul eterogen al acestora.

În analizele efectuate asupra traficului, este obligatoriu ca datele să fie colectate pe fişe speciale pentru diferitele categorii de vehicule, realizând echivalarea acestor vehicule cu vehiculul etalon sau unitar, care este autoturismul şi celelalte vehicule din aceasta clasă (vezi tabelul de mai jos) pentru care coeficientul de echivalare are valoarea 1,0.

Valoarea coeficienţilor de echivalare este prevăzută în STAS 7348-86, sau standardul nou SR 7348:2001 astfel:

Tipul de vehicul Coeficient de echivalare, Ce

Motociclete cu ataş şi fără ataş, scutere, motorete, motociclete, mototriciclete. 0,5

Autoturisme fără sau cu remorci, autoturisme de tip Combi, microbuze, autobuze de mică capacitate, autocamioane autofurgonete. 1,0

Autocamioane cu sarcină utilă sub 3 tone cu sau fără remorcă, autocamioane cu sarcina utilă peste 3 tone fără remorcă, autobuze fără remorcă, autocare, tractoare fără remorcă. 2,0

Autocamioane cu sarcina utilă peste 3 tone cu remorcă, autobuze cu o remorcă, autotractoare cu o remorcă sau semiremorcă. 3,5

În cazul în care autocamioanele, autotractoarele sau tractoarele au două sau mai multe remorci, pentru fiecare remorcă se adaugă: 1,5

Autobuz articulat 4,0

Troleibuz 3,0

Tramvai motor 4,0

Tramvai articulat 6,0

Pentru fiecare remorcă de tramvai 2,0

Tabelul .1: Tipurile de vehicule şi coeficienţii de echivalare

Prin gruparea valorilor înregistrate în coloana pentru intervalele de timp de Δt=10 secunde, se vor obţine valorile corespunzătoare lui xi pentru Δt=20 secunde, respectiv Δt=30 secunde

Preview document

Fundamente de Teoria Fluxurilor Rutiere - Pagina 1
Fundamente de Teoria Fluxurilor Rutiere - Pagina 2
Fundamente de Teoria Fluxurilor Rutiere - Pagina 3
Fundamente de Teoria Fluxurilor Rutiere - Pagina 4
Fundamente de Teoria Fluxurilor Rutiere - Pagina 5
Fundamente de Teoria Fluxurilor Rutiere - Pagina 6
Fundamente de Teoria Fluxurilor Rutiere - Pagina 7
Fundamente de Teoria Fluxurilor Rutiere - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Fundamente de Teoria Fluxurilor Rutiere.doc
  • Fundamente de Teoria Fluxurilor Rutiere.xls

Alții au mai descărcat și

Proiect la transporturi interne și internaționale

Calculul indicatorilor de utilizare a materialului rulant aferent traficului feroviar de marfuri Problema Pe teritoriul unei regionale de cale...

Pompa de Injecție în Linie

Aparitia primelor automobile este strâns legata de descoperirea si perfectionarea masinii cu abur si a motorului cu ardere interna primele...

Instalații de control și comandă a circulației

Pentru statia de cale ferata având configuratia dispozitivului de linii stabilita prin tema proiectului ( codul proiectului), se vor întocmi...

Ai nevoie de altceva?