Logistici Urbane

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Transporturi
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 63 în total
Cuvinte : 3738
Mărime: 518.94KB (arhivat)
Publicat de: Cristofor Bodea
Puncte necesare: 12
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Serban Raicu
UNIVERSITATEA POLITEHNICA BUCURESTI FACULTATEA TRANSPORTURI MASTER: TRANSPORT ŞI TRAFIC URBAN

Extras din proiect

Sa se proiecteze un sistem urban de distributie de la un depozit central la opt clienti tinand cont de urmatoarele date:

a) cererea zilnica pentru fiecare client in parte

q1 = q2 = q7 = q8 = 4000 + 50*n = 4000 + 50*17 = 4850

q3 = q4 = q5 = q6 = 3000 + 50*n = 3000 + 50*17 = 3850

unde n = numarul de ordine = 17

b) capacitatea unui mijloc de transport rutier

qveh = 14000 + 200*n = 14000 + 200*17 = 17400

c) dimensiunile de incarcare ale mijlocului de transport rutier

- latimea de incarcare

linc = 2.44 [m]

- lungimea de incarcare

Linc = 13.6 [m]

- inaltimea de incarcare

hinc = 2.6 [m]

d) marfa va fi ambalata in europalete cu urmatoarele caracteristici:

- capacitatea de incarcare a unei europalete:

mpaleta = 265 [kg]

- latimea unei europalete:

lpaleta = 0.8[m]

- lungimea unei europalete:

Lpaleta = 1.2 [m]

- inaltimea unei europalete:

hpaleta = 1.2 [m]

In calcule tara europaletei se va neglija.

Prin urmare, masa europaletei se va considera egala cu masa incarcaturii acesteia.

e) depozitul si clientii sunt asezati in teritoriu conform hartii

f) viteza medie a mijloacelor de transport rutier este:

vveh = 16 [km/h]

g) timpul de incarcare sau de descarcare a unei europalete este:

t = 2 [min]

h) aprovizionarea depozitului se face zilnic; marfa soseste in europalete, in vagoane de cale ferata. Cantitatea zilnica de marfa care soseste in deposit este:

Q = 28000 + 400*n = 28000 + 400*17 = 31200 [kg/zi]

Se cer:

A. arondati cererile de transport ale clientilor pe mijloace de transport si pe itinerarii si determinati numarul necesar de mijloace de transport.

B. Intocmiti ciclograma circulatiei mijloacelor de transport (organizarea rutelor si itinerariilor se va face utilizand algoritmul comis-voiajorului). Punctele A si B vor fi rezolvate pentru urmatoarele 4 scenarii de distributie:

1. livrarile trebuie sa se efectueze in intervalul de timp 800 - 1600. Pentru acest scenariu se vor analiza doua metode de arondare a clientilor pe itinerarii si pe mijloace de transport, alegandu-se varianta optima din punct de vedere al parcursului total, respectandu-se intervalul de aprovizionare.

Preview document

Logistici Urbane - Pagina 1
Logistici Urbane - Pagina 2
Logistici Urbane - Pagina 3
Logistici Urbane - Pagina 4
Logistici Urbane - Pagina 5
Logistici Urbane - Pagina 6
Logistici Urbane - Pagina 7
Logistici Urbane - Pagina 8
Logistici Urbane - Pagina 9
Logistici Urbane - Pagina 10
Logistici Urbane - Pagina 11
Logistici Urbane - Pagina 12
Logistici Urbane - Pagina 13
Logistici Urbane - Pagina 14
Logistici Urbane - Pagina 15
Logistici Urbane - Pagina 16
Logistici Urbane - Pagina 17
Logistici Urbane - Pagina 18
Logistici Urbane - Pagina 19
Logistici Urbane - Pagina 20
Logistici Urbane - Pagina 21
Logistici Urbane - Pagina 22
Logistici Urbane - Pagina 23
Logistici Urbane - Pagina 24
Logistici Urbane - Pagina 25
Logistici Urbane - Pagina 26
Logistici Urbane - Pagina 27
Logistici Urbane - Pagina 28
Logistici Urbane - Pagina 29
Logistici Urbane - Pagina 30
Logistici Urbane - Pagina 31
Logistici Urbane - Pagina 32
Logistici Urbane - Pagina 33
Logistici Urbane - Pagina 34
Logistici Urbane - Pagina 35
Logistici Urbane - Pagina 36
Logistici Urbane - Pagina 37
Logistici Urbane - Pagina 38
Logistici Urbane - Pagina 39
Logistici Urbane - Pagina 40
Logistici Urbane - Pagina 41
Logistici Urbane - Pagina 42
Logistici Urbane - Pagina 43
Logistici Urbane - Pagina 44
Logistici Urbane - Pagina 45
Logistici Urbane - Pagina 46
Logistici Urbane - Pagina 47
Logistici Urbane - Pagina 48
Logistici Urbane - Pagina 49
Logistici Urbane - Pagina 50
Logistici Urbane - Pagina 51
Logistici Urbane - Pagina 52
Logistici Urbane - Pagina 53
Logistici Urbane - Pagina 54
Logistici Urbane - Pagina 55
Logistici Urbane - Pagina 56
Logistici Urbane - Pagina 57
Logistici Urbane - Pagina 58
Logistici Urbane - Pagina 59
Logistici Urbane - Pagina 60
Logistici Urbane - Pagina 61
Logistici Urbane - Pagina 62
Logistici Urbane - Pagina 63

Conținut arhivă zip

  • Logistici Urbane.doc

Alții au mai descărcat și

Logistici urbane

Numar stundent n = 4 Cantitatile necesare zilnic pentru fiecare destinatie sunt : Q1 = Q2 = Q7 = 4000 + 50*n [kg] => Q1 = Q2 = Q7 = 4200 [kg] Q3...

Proiectarea unui sistem de distribuție urban de la un depozit central la 8 clienți

Matricea distantelor Depozit Client 1 Client 2 Client 3 Client 4 Client 5 Client 6 Client 7 Client 8 Depozit ∞ 14,9 17,8 17,6 19,1 15,2 18,4 15,9...

Dezvoltarea Durabilă în Transporturi

INTRODUCERE "dezvoltarea durabilă este dezvoltarea care urmăreşte satisfacerea nevoilor rezentului, fără a compromite posibilităţile...

Proiect la transporturi interne și internaționale

Calculul indicatorilor de utilizare a materialului rulant aferent traficului feroviar de marfuri Problema Pe teritoriul unei regionale de cale...

Logistica Transporturilor de Mărfuri

Serviciile logistice cuprind un ansamblu de activitati diverse. Dintre acestea transportul detine o pondere semnificativa atât ca prezenta, cât mai...

Logistică

Logistica reprezintă un domeniu de activitate care a cunoscut o puternică evoluţie după cel de-al doilea Război mondial şi mai ales în ultimele...

Amplasarea Depozitelor

Amplasarea depozitelor Fiecare companie trebuie sa isi depoziteze produsele finite pana sunt vandute, deoarece rareori se intampla ca procesul de...

Te-ar putea interesa și

Istorie, luptă cu terorismul

CAPITOLUL I Istoricul şi definirea fenomenului I.1 Introducere Lucrarea de fata este o analiza a unui fenomen care, in ultimul timp, nu ne-a...

Politica în Domeniul Transporturilor

Itroducere Industria de transport reprezinta peste 6% din produsul intern brut (PIB) al Uniunii Europene (UE),peste 6% din forta de munca, 40%...

Manipularea mărfurilor

Capitolul I Introducere 1.1. Organizarea activitatilor si tehnologiilor de manipulare -depozitare - transport intern (M.D.T) Manipularea (M)...

Manipularea mărfurilor

Necesitatea unui sistem eficient de unităţi de încărcătură Din punct de vedere logistic, drumul pe care îl parcurg bunurile materiale, de la locul...

Logistică - depozitarea mărfurilor

În sistemul logistic al firmei, depozitarea mărfurilor include un ansamblu de activități de susținere, care ajută la îndeplinirea obiectivelor de...

Logistici urbane

Numar stundent n = 4 Cantitatile necesare zilnic pentru fiecare destinatie sunt : Q1 = Q2 = Q7 = 4000 + 50*n [kg] => Q1 = Q2 = Q7 = 4200 [kg] Q3...

Probleme Caracteristice în Logistica Transporturilor

Introducere – descrierea contextului decizional Transportarea produselor înseamnă practic deplasarea acestora din locul în care au fost produse în...

Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka

I. Istoric Ciocolata “Milka” își are originile într-un mic orășel din Elveția, numit Neuchâtel, unde cel care a dat viață acestei legende, și...

Ai nevoie de altceva?