Extras din proiect
Sa se proiecteze un sistem urban de distributie de la un depozit central la opt clienti tinand cont de urmatoarele date:
a) cererea zilnica pentru fiecare client in parte
q1 = q2 = q7 = q8 = 4000 + 50*n = 4000 + 50*17 = 4850
q3 = q4 = q5 = q6 = 3000 + 50*n = 3000 + 50*17 = 3850
unde n = numarul de ordine = 17
b) capacitatea unui mijloc de transport rutier
qveh = 14000 + 200*n = 14000 + 200*17 = 17400
c) dimensiunile de incarcare ale mijlocului de transport rutier
- latimea de incarcare
linc = 2.44 [m]
- lungimea de incarcare
Linc = 13.6 [m]
- inaltimea de incarcare
hinc = 2.6 [m]
d) marfa va fi ambalata in europalete cu urmatoarele caracteristici:
- capacitatea de incarcare a unei europalete:
mpaleta = 265 [kg]
- latimea unei europalete:
lpaleta = 0.8[m]
- lungimea unei europalete:
Lpaleta = 1.2 [m]
- inaltimea unei europalete:
hpaleta = 1.2 [m]
In calcule tara europaletei se va neglija.
Prin urmare, masa europaletei se va considera egala cu masa incarcaturii acesteia.
e) depozitul si clientii sunt asezati in teritoriu conform hartii
f) viteza medie a mijloacelor de transport rutier este:
vveh = 16 [km/h]
g) timpul de incarcare sau de descarcare a unei europalete este:
t = 2 [min]
h) aprovizionarea depozitului se face zilnic; marfa soseste in europalete, in vagoane de cale ferata. Cantitatea zilnica de marfa care soseste in deposit este:
Q = 28000 + 400*n = 28000 + 400*17 = 31200 [kg/zi]
Se cer:
A. arondati cererile de transport ale clientilor pe mijloace de transport si pe itinerarii si determinati numarul necesar de mijloace de transport.
B. Intocmiti ciclograma circulatiei mijloacelor de transport (organizarea rutelor si itinerariilor se va face utilizand algoritmul comis-voiajorului). Punctele A si B vor fi rezolvate pentru urmatoarele 4 scenarii de distributie:
1. livrarile trebuie sa se efectueze in intervalul de timp 800 - 1600. Pentru acest scenariu se vor analiza doua metode de arondare a clientilor pe itinerarii si pe mijloace de transport, alegandu-se varianta optima din punct de vedere al parcursului total, respectandu-se intervalul de aprovizionare.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Logistici Urbane.doc