Materiale noi folosite în construcția de autovehicule

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Transporturi
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 22 în total
Cuvinte : 2741
Mărime: 1.19MB (arhivat)
Publicat de: Horea Iordache
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Stan Carmen

Cuprins

  1. 1. Cuprins pag. 2
  2. 2. Scurt istoric pag. 3-8
  3. 3. Caracteristicile bujiilor pag. 8-11
  4. 4. Arcurile pag. 11-12
  5. 5. Blocul motor pag. 12-13
  6. 6. Cilindrii pag. 14-15
  7. 7. Chiulasa pag. 15
  8. 8. Date Tehnice pag.16-18
  9. 9. Bibliografie pag.19

Extras din proiect

Scurt Istoric

August Horch (1868 - 1951) a infiintat la 14 noiembrie 1899 in Köln-Ehrenfeld firma A. Horch & Cie. Acolo si-a dezvoltat primul automobil, care a fost terminat la inceputul anului 1901. In martie 1902, a urmat mutarea la Reichenbach in Saxonia si doi ani mai tarziu transformarea intr-o societate pe actiuni, legata de o noua schimbare de sediu. La 10 mai 1904, a fost infiintata uzina de automobile A. Horch & Cie. din Zwickau.

1901 Primul automobil Horch

August Horch (1868 - 1951) a infiintat la 14 noiembrie 1899 in Köln-Ehrenfeld firma A. Horch & Cie. Acolo si-a dezvoltat primul automobil, care a fost terminat la inceputul anului 1901. In martie 1902, a urmat mutarea la Reichenbach in Saxonia si doi ani mai tarziu transformarea intr-o societate pe actiuni, legata de o noua schimbare de sediu. La 10 mai 1904, a fost infiintata uzina de automobile A. Horch & Cie. din Zwickau.

In anul 1901 a circulat primul automobil Horch: era dotat cu un motor orizontal in doi cilindri, cu o putere de circa 4-5 CP. Un piston mic suplimentar in motor urma sa amortizeze vibratiile arborelui cotit. August Horch l-a denumit motor fara socuri. O alta inovatie: carterul motorului din aliaj usor, un pionierat in constructia de automobile.

1904 Infiintarea unei societati pe actiuni

Dupa infiintarea in anul 1899 in Köln si mutarea in 1902 la Reichenbach in Saxonia, primele succese ale automobilelor Horch au demonstrat necesitatea extinderii fabricii. August Horch s-a decis, la recomandarea partenerilor de afaceri, sa infiinteze o societate pe actiuni. Un teren nou a fost gasit la Zwickau. In anul 1904 a inceput fabricatia, inceputul unei lungi traditii in constructia automobilelor la Zwickau.

1906 Neckarsulm: Traditie in constructia de automobile

In anul 1906 a aparut 'Sulmobil'-ul, un vehicul pe trei roti cu un motor de motocicleta de 3,5 CP. 'Sulmobil'-ul insa nu s-a putut impune, astfel ca inca din acelasi an a inceput productia primului 'automobil original din Neckarsulm' cu un motor de 1308 cmc cu patru cilindri si 10 CP.

1913 Primul automobil Wanderer

In anul 1912, a fost testat primul automobil Wanderer cu un motor in patru cilindri de 5/12 CP; in 1913 a inceput productia de serie. Abia aparut pe piata, micul automobil Wanderer a devenit vedeta operetei 'Papusica' de Jean Gilbert. Melodia principala a fost un hit: 'Papusica, tu esti lumina ochilor mei, papusica te iubesc asa de mult.' De atunci, micul Wanderer a fost denumit mereu 'Papusica' (Puppchen).

1914 August Horch castiga cursa Alpilor

Una din cursele cele mai cunoscute ale acelor ani a fost Cursa Internationala a Alpilor Austrieci. In anul 1911, August Horch a participat pentru prima data la aceasta cursa cu un Audi si a castigat locul intai. Acest lucru l-a incurajat si, intre anii 1912 si 1914, a concurat impreuna cu o echipa Audi in aceasta competitie. Rezultatele nu au intarziat sa apara: in toti cei trei ani, Audi a castigat premiul pe echipe. La 27 iunie 1914, pilotilor Audi le-a fost inmanata Cupa Alpilor, ca urmare a celor trei victorii consecutive.

1931 Primul automobil de serie mare cu tractiune pe fata

In august 1928, J. S. Rasmussen a preluat pachetul majoritar de actiuni al uzinelor Audi AG. Acolo, in Zwickau, a produs din 1931 in serie mare automobilul mic DKW cu tractiune pe fata. Si acest automobil poseda o caroserie din lemn imbracata in piele sintetica si motorul in doi timpi tipic DKW. Aceasta constructie a reprezentat baza pentru unul dintre cele mai de succes automobile mici germane din anii 30, din care s-au construit pana in anul 1942 la uzina din Zwickau peste un sfert de milion de exemplare

Preview document

Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 1
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 2
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 3
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 4
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 5
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 6
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 7
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 8
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 9
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 10
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 11
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 12
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 13
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 14
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 15
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 16
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 17
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 18
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 19
Materiale noi folosite în construcția de autovehicule - Pagina 20

Conținut arhivă zip

  • Materiale Noi Folosite in Constructia de Autovehicule.doc

Alții au mai descărcat și

Sistemul de direcție

1. Memoriu justificativ Automobilul pentru a se deplasa are nevoie de un sistem de directie, care dirijeaza automobilul pe traiectoriea dorita de...

Proiect la transporturi interne și internaționale

Calculul indicatorilor de utilizare a materialului rulant aferent traficului feroviar de marfuri Problema Pe teritoriul unei regionale de cale...

Laborator Fabricarea și Repararea Autovehiculelor

Laborator 1 Controlul starii tehnice a blocului motor si determinarea cotelor de reconditionare a camasilor de cilindri prin micrometrare statica...

Instalații de control și comandă a circulației

Pentru statia de cale ferata având configuratia dispozitivului de linii stabilita prin tema proiectului ( codul proiectului), se vor întocmi...

Te-ar putea interesa și

Dinamica autovehiculului - Autofurgon

Introducere Evoluţia progresivă a autovehiculului încă de la apariţia sa, a fost impusă de conştientizarea omului, că acest sistem, la început...

Studiul asupra motorului cu ardere internă - calculul coeficientului de umplere

INTRODUCERE Nikolaus August Otto (1832-1891) este un inventator german care (pe baza principiului care îi poartă numele) a realizat primul motor...

Cercetări Privind Siguranța Pasivă a Pietonilor

1.1 Generalităţi Explozia efectivă a traficului rutier din anul 1990, a condus, în România, la dublarea numărului şi a consecinţelor accidentelor...

Studii și cercetări privind tehnologiile de reducere a emisiilor poluante

1 Introducere Înainte de a analiza impactul asupra mediului a autovehiculelor trebuie prezentată istoria autovehiculelor, istoria motorului....

Bazele Proiectării Subansamblurilor Mecanice

OBIECTIVELE Proiectului Işi propune evidenţierea elementelor de bază ale proiectării subansamblurilor mecanice, utilizate la autovehicule rutiere....

Studiu de impact asupra mediului pe tronsonul de autostradă Mizil - Cornu din Județul Prahova

1. DATE GENERALE 1.1 Informatii despre titularul proiectului Titularul proiectului este Consiliul Judetean Prahova cu sediul in B-dul Republicii,...

Optimizarea Tehnologiei de Fabricare a Bielelor

Cap.1 Evoluţia tehnologiei de fabricare a produselor mecanice în etapa actuală Competivitatea economico-industrială a viitorului impune obţinerea...

Dinamica autovehiculelor 1 - BMW E36 Touring 1.6 Benzină 75 kw

CAPITOLUL 1 Studiul solutiilor similare si al tendintelor de dezvoltare Studiul soluţiilor similare Tipul si destinatia autovehicului sunt...

Ai nevoie de altceva?