Omologarea Vehiculelor de Transport

Extras din proiect Cum descarc?

Suspensia activa. Delphi MagneRide.
Suspensia activa este un tip de suspensie controlata extern de catre computerul de bord, care detecteaza miscarea automobilului prin senzori aflati in diferite puncte ale masinii. Acest control al suspensiei active este realizat de catre calculator printr-un mecanism servomotor hidraulic. Suspensia activa a fost initial folosita in Formula 1, fiind introdusa aici de catre Lotus. Oferind o comportare foarte buna, a fost folosita mai apoi si de alte companii, cum ar fi: Nissan, Porsche, Mercedes, Jaguar etc.
1.1 Descriere
Delphi MagneRide este un sistem de suspensie semi-activa de inalta performanta, ce raspunde in timp real conditiilor de drum si stilului de conducere, fiind bazat pe informatiile culese de catre senzori ce monitorizeaza miscarile trenului de rulare si ale caroseriei.
Delphi MagneRide este prima suspensie cu tehnologie semi-activa din industria auto fara supape electromecanice si componente mici aflate in miscare. Sistemul este compus din patru amortizoare magnetoreologice (MR) monotubulare cu fluid, un set de senzori, si o unitate electronica de comanda (ECU).
Fluidul magnetoreologic este compus din particule moi aflate in suspensie intr-o hidrocarbura ce constituie fluidul de baza. Cand prin bobina din pistonul amortizorului, prin care circula fluidul magnetoreologic, nu trece curent electric, fluidul nu este magnetizat. Particulele din fluid prezinta un tipar aleatoriu, si fluidul face amortizorul sa se comporte ca unul clasic. Cand prin bobina trece curentul electric, campul magnetic duce la o aliniere a particulelor in directia fluxului magnetic. Puterea legaturilor dintre particule este proportionala cu intensitatea campului magnetic. Rezultatul consta intr-o curgere de rezistenta variabila a fluidului in piston, ceea ce duce la o capacitate de amortizare variabila. Reglarea cu precizie a curentului electric indus in bobina permite generarea unei forte de amortizare variabile. Schimbarile fortei de amortizare au loc aproape instantaneu. Rezultatul este amortizarea continua in timp real.
Delphi MagneRide ofera performante ridicate in comparatie cu sistemele conventionale de suspensie. Posibilitatea de control si setare prin intermediul software-ului special ofera un control bun al stabilitatii indiferent de conditiile de rulare, si la viteze mari, cu un timp de raspuns cat mai scazut, si cu un consum mic de energie (maximum 20W per amortizor).
Caracteristica Beneficiile
Control continuu automat al caroseriei Forte maxime de amortizare cat mai mari pentru niveluri ridicate de control asupra caroseriei si trenului de rulare
Controlul automobilului in moduri presetate (confort/sport/normal) Forte minime de amortizare cat mai reduse pentru un confort ridicat si silentiozitate
Posibilitati multiple de amortizare Manevrabilitate sporita pentru mai multe tipuri de autovehicule
Configuratia standard a amortizorului:
- piston de 36mm
- piston de 46mm
- bobina pistonului
- decuplarea optionala a revenirii hidraulice
- posibilitatea configuratiei pneumatice
- minimizarea lungimii ,,moarte"
- separarea aer/ulei
- posibilitatea conexiunilor electrice Usurinta montarii pe automobil;
Compatibilitatea cu sistemele de control ale nivelului suspensiei;
Fiabilitate si durabilitate sporite, cu un design simplificat
Amortizarea independenta Creste capacitatea de amortizare a caroseriei si trenului de rulare;
Sporeste stabilitatea si manevrabilitatea automobilului
Capacitatea de diagnoza computerizata Ofera posibilitatea depistarii erorilor in functionare
1.2 Aplicatii
Delphi MagneRide este un sistem potrivit pentru o gama larga de autovehicule de pasageri, unde sunt intrunite caracteristici premium de manevrabilitate si tinuta de drum (automobile de lux, automobile sport, SUV-uri), dar si pentru autovehicule utilitare si de transport marfa.
1.3 Avantaje performante
Sistemul MagneRide ofera un control al miscarii exceptional, pentru a mentine stabilitatea si siguranta pe sosea. El izoleaza si controleaza miscarea fiecarei roti in parte. MagneRide poate fi integrat in programul de stabilitate al autovehiculului (ESP), pentru a spori stabilitatea in cazul conditiilor grele de drum (pietris, drum alunecos). De asemenea, MagneRide poate amplifica functionarea sistemului ABS al autovehiculului, ajutand la mentinerea echilibrului pentru o capacitate optima de franare.
1.4 Conditii de operare
Temperatura de lucru a amortizoarelor: -400 C - 1100 C.
Temperatura de lucru a senzorilor: -400 C - 1050 C.
Temperatura de lucru a unitatii electronice de control (ECU): -400 C - 850 C.
Specificatii
Recunoasterea pozitiei roata-caroserie Controlata de catre ECU
Semnal de iesire analog
Suporta sistemele de adaptare nivel ale suspensiei
Posibilitatea de montare inafara caroseriei
Unitatea electronica de control (ECU) Posibilitatea de montare inauntrul/inafara caroseriei
Posibilitatea de functionare individuala sau prin integrare in alte unitati de control
Amortizorul Alezaj: 46mm; rezervor: 50mm; controlat de catre ECU
Alezaj bara de torsiune: 36mm; rezervor: 54mm; controlat de catre ECU
Posibilitatea de montare a conectorilor electrici
Timpul de parcurgere al buclei de comanda Aproximativ 1ms


Fisiere in arhiva (1):

  • Omologarea Vehiculelor de Transport.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!