Proiecte pentru domeniul Transporturi pagina 4 din 38

doc

Transportul și distributia lichidelor prin conducte

Transportul petrolului brut si a produselor petroliere, precum si depozitarea acestora reprezinta o ramura foarte importanta a industriei deoarece asigura alimentarea cu materie prima a rafinariilor si diferitelor combinate petrochimice si influenteaza direct buna desfasurare a vietii economice. Trebuie precizata si activitatea de colectare ce are drept scop acumularea productiei de titei brut, un element foarte important din punct de vedere economic. In principiu procedeul de colectare se desfasoara prin intermediul conductelor de legatura dintre sondele productive si parcul de separatoare... vezi detalii

doc

Transportul Maritim

Transportul maritim reprezintă o ramură de bază în cadrul economiei, jucând un rol major în relaţia temporal-spaţială dintre diferitele zone geografice ale lumii. Acesta creează legături de valoare între regiuni şi grupări umane, în vederea derulării unor categorii complexe de activităţi comerciale şi economice. Activitatea de transport maritim reprezintă un cumul de servicii cu caracter multidimensional, care a impulsionat şi a influenţat diversele aspecte ale existenţei umane. Rolul determinant al transportului maritim poate fi analizat din următoarele puncte de vedere: - istoric - faci... vezi detalii

doc

Proiectarea unei autobaze destinată autocamioanelor

CAPITOLUL 1 MARKETINGUL UNEI STAŢII SERVICE PENTRU AUTOMOBILE - 1.1. Generalităţi În ultimii ani construcţia de automobile a cunoscut un salt important, în ciuda menţinerii crizei energetice, a creşterii preţurilor materiilor prime şi a costurilor pe produs. În ţara noastră sunt în circulaţie în jur de 2 milioane de automobile din producţie autohtonă, la care se adaugă aproximativ 250 000 de automobile provenite din import. De asemenea, intrarea ţării noastre în Uniunea Europeană a permis intrarea pe piaţa autohtonă a unui număr foarte mare de automobile second-hand acestea contribuind l... vezi detalii

doc

Instalația de transfer marfă

1.PROIECTAREA INSTALATIEI DE TRANSFER MARFA LA PETROLIERE 1.1Generalitati : Prin constructia lor navele petroliere sunt destinate sa transporte in tancuri produse petroliere atat in stare bruta (titei ) cat si prelucrata (ulei ,motorina , benzina etc.). Specificul marfii transportate impune existenta unor instalatii de bord adecvate pentru : incarcare-descarcare a marfii ,evacuarea din tanc a gazelor ,curatirea si spalarea tancurilor, incalzirea marfii ,masurarea nivelului din tancuri etc. Petrolierele sunt nave care stau un timp scurt in porturi , timpul de desarcare (ce se realizeaza... vezi detalii

docx

Proiectarea unui voiaj pe ape interioare

1. Introducere Importanta cresterii traficului fluvial in comertul exterior al Romaniei este legat de intensificarea legaturilor economice cu celelalte tari, mai ales cele dunarene. In prezent transporturile fluviale sunt efectuate cu mijloace din ce in ce mai perfectionate. Situatia geografica a tarii noastre permite utilizarea pe scara larga a transporturilor fluviale internationale, precum si a celor fluviale combinate cu alte cai (ferate sau maritime). Deocamdata insa transporturile fluviale nu sunt folosite pe masura posibilitatilor. La luarea unei decizii de folosire a caii fluviale d... vezi detalii

doc

Proiectarea unei rute multimodale Canada-Moldova prin două moduri

Introducere: Transporturile, in general, au devenit in lumea contemporana un lucru indispensabil; existenta vietii moderne fiind practic de neconceput in lipsa lor. Globalizarea lumii moderne in domeniul economic,in special, este de neconceput in lipsa transporturilor de orice tip.Astfel se reuseste in prezent ca intr-un timp scurt(alta data de neimaginat)ca produse ,marfuri persone sa ajunga dintr-un cot al lumii in altul.In tot acest context transporturile multimodale ocupa un rol central, facilitand rapiditatea (lucru primordial in sec.XXI) operatiunile comerciale. Astfel putem fi sigu... vezi detalii

docx

Trafic în Rețele cu Acces Reglementat

Pe o secție de circulație înzestrată cu linie dublă circulă următoarele categorii de trenuri: a) Trenuri de călători: • Exprese: 1 • Rapide: 1 • Accelerate: 1 • Trenuri de persoane tip I: 1 • Trenuri de persoane tip II: 1 b) Trenuri de marfă: • Directe de marfă (60% din capacitatea de circulație a graficului neparalel) • Transcontainere: 1 Să se determine: 1. Timpii de mers săgeată corespunzători tuturor categoriilor de trenuri; 2. Acceleraţia maximă la demarare şi frânare pentru trenurile de marfă; 3. Timpul suplimentar de demarare şi frânare pentru trenurile de marfă; 4. Int... vezi detalii

doc

Proiect Tehnici de Manipulare și Depozitare în Transporturi

MEMORIU TEHNIC In cadrul proiectului se vor studia doua variante de manipulare a incarcaturii: Varianta 1 – depozit acoperit cu rampe laterale pentru incarcare-descarcare in/din mijlocul de transport auto. Operatiile de manipulare din cadrul sistemului se vor executa cu electrostivuitor cu furca centrala. Varianta 2 – depozit dezvoltat pe vertiala, deservit de translatoare stivuitor si transpalete electrice. Pentru varianta 1, in urma calculelor, au rezultat: - spatii de depozitare: 2650 celule; - dimensiunea depozitului: 156 x 22 m; - amplasarea marfurilor: palete puse pe lungime, ... vezi detalii

doc

Manipularea mărfurilor

Capitolul I Introducere 1.1. Organizarea activitatilor si tehnologiilor de manipulare -depozitare - transport intern (M.D.T) Manipularea (M) reprezinta deplasarea unitatii de incarcatura pe distante scurte in apropierea locului de lucru, necesitand preluari si depuneri efectuate de utilaje sau lucratori. Depozitarea (D) reprezinta stocarea marfurilor pe un interval: -mai scurt (depozitare temporala) -mai lung (depozitare efectiva) Depozitele se afla in diferite zone ale unitatii economice si pot fi: -acoperite -descoperite Transportul intern (T) reprezinta activitatea de deplasare... vezi detalii

doc

Trsnsporturile pe Cablu

Cap.I – Introducere Funicularele sunt instalatii de transport la care calea de circulatie este formata din cabluri suspendate aerian. Au avantajul de a se adapta foarte usor pe orice tip de teren sau relief. Funicularele permit unirea punctelor aflate la sute de metrii altitudine diferenta si zeci de kilometrii de lungime. Funicularele pot sa treaca usor peste vai la care distanta dintre punctele successive de sustinere este situata intre 1000-1500m, dar sunt intalnite cazuri in care aceasta distanta creste considerabil. Instalatiile de transport pe cablu nu se limiteaza doar la transport... vezi detalii

doc

Automatizarea Proceselor de Triere

A. TEMA PROIECTULUI: 1) In greupa A: a) N =5-linii de garare in grupa A dotate cu c.d.c.; b) M =6-electromecanisme de macaz pentru macazuri incluse in sectiuni izolate dotate cu c.d.c.; c) S=2-semnale principale de triere montate la varful cocoasei de triere; d) N =5-semanale repetitoare ale semnalului principal de triere montate pe liniile de garare; e) B=2-bariere luminoase montate la varful cocoasei de triere; f) P=2-pedale de varf montate la varful cocoasei de triere; g) K =4sectiuni izolate dotate cu c.d.c. pentru utilizari la varful cocoasei de triere; 2) In grupa B: a) N =2... vezi detalii

doc

Automatizarea Proceselor de Triere

Tema proiectului. Se dau urmatoarele - Numarul de linii de triere : n = 34 - Distanta dintre liniile unui fascicol: d1 = 4m+ 0.1*i - Distanta dintre liniile extreme a doua fascicole d2 = 6m + 0.1*i - Raza curbelor la liniile de triere : R = 160 + i - Numar individual : i = 5 I Sa se proiecteze o statie de triere tinand seama de urmatoarele cerinte 1 Statii de triere.Generalitati. 2 Calculul lungimii minime a zonei macazurilor 3 Calculul inaltimii cocoasei de triere plus desen 4 Profilul longitudinal al unei statii de triere II. Sa se proiecteze o schema cu porti logice echiv... vezi detalii

doc

Logistici Urbane

Sa se proiecteze un sistem urban de distributie de la un depozit central la opt clienti tinand cont de urmatoarele date: a) cererea zilnica pentru fiecare client in parte q1 = q2 = q7 = q8 = 4000 + 50*n = 4000 + 50*17 = 4850 q3 = q4 = q5 = q6 = 3000 + 50*n = 3000 + 50*17 = 3850 unde n = numarul de ordine = 17 b) capacitatea unui mijloc de transport rutier qveh = 14000 + 200*n = 14000 + 200*17 = 17400 c) dimensiunile de incarcare ale mijlocului de transport rutier - latimea de incarcare linc = 2.44 [m] - lungimea de incarcare Linc = 13.6 [m] - inaltimea de incarcare hinc = 2.6 ... vezi detalii

doc, xls

Proiect Economic - SC Loretano SA

CAP1.Statutul societatii Unicul asociat fondator al S.C. Loretano S.R.L. este firma Linclalor S.p.A., cu sediul în orasul Villanova Monferrato(AL), Italia, Strada Statale 31, km.18, Cod fiscal si I V.A.00 149790065, reprezentata prin domnul Ferraris Pierangelo, nascut în orasul Casale Monferrato Alessandria, la data de 9 septembrie 1940, domiciliat în orasul Casale Monferrato, Alessandria, strada Giovanni XXIII nr.29, Cod fiscal FRRPNGoPo9B885X, posesor al pasaportului nr. 161276 D, autorizat cu procura din 5 septembrie 1994 a notarului BARALIS Csale Monferrato. Din 2004 S.C. Loretano... vezi detalii

ppt

Transporturile din România

Reţeaua naţională a drumurilor publice existentă în România în 2004 este ilustrată de cifrele de mai jos şi sub formă de hartă în Anexa D.2.1. Lungimea totală a reţelei rutiere publice a României în 2004 era de 79.454 km. Aceasta reprezintă o creştere de aproximativ 9% din 1990, după cum se arată în tabelul urmator: Din totalul de 79.454 km, 15.712 km (19,8%) sunt drumuri naţionale şi 63.742 km drumuri judeţene şi locale. Exista doar 211 km de autostrada. Reţeaua este alcătuită din 20.880 km (26,3%) de drumuri pavate 2, 20.200 km (24,4%) de drumuri cu îmbrăcăminţi uşoare2 şi 38.374 km (48,... vezi detalii

Hopa sus!