Proiecte pentru domeniul Transporturi

doc

Sisteme Geografice Informationale pentru Transporturi

Introducere In primul rand mentionam faptul ca sistemul de pozitionare globala prescurtat GPS, care provine din limba engleza din termenul de Global Positioning System, este un sistem global de navigatie prin satelit si unde radio. Principiul de functionare al GPS-ului este folosirea catorva sateliti din spatiu ca puncte de referinta pentru localizarea la sol. In acest fel cu ajutorul unor receptoare electronice putem determina usor si aproape corect pozitia geografica care este compusa dintr-o pozitie longitudinala, latitudinala si altitudinala. Asadar intarzierea semnalelor si calcularea... vezi detalii

doc

Sistemul de Directie

TIPURI DE MECANISME DE CUPLARE A MOTORULUI CU ARBORELE COTIT AL MOTORULUI Mecanismul de cuplare a demarorului serveste la cuplarea pinionului de pe axul rotorului cu coroana dintata fixata pe volantul motorului. Cuplarea trebuie realizata numai in momentul pornirii, iar decuplarea sa se face in mod automat imediat dupa pornire. Demaratorul poate primi curentul direct de la bateria de acumulatoare prin intermediul intrerupatorului de pornire sau indirect, prin intermediul unui releu. Mecanismul de cuplare a demaroarelor poate fi actionat: prin inertie, mecanic si electromacnetic. Mecan... vezi detalii

doc

Portul Maritim

1.1 Locul, rolul si importanta administrarii eficiente a activitatilor economice ale unitatii portuare Porturile au un rol important in desfasurarea comertului international. Ele trebuie construite, dotate si conduse astfel incat sa faciliteze transferul rapid al marfurilor prin port si sa asigure circulatia marfurilor dinspre sau spre interiorul tarii cu cea mai mare eficienta posibila. Cu cat este mai mare volumul comertului exterior transportat via mare, cu atat porturile devin mai importante, ele fiind o legatura esentiala in lantul de transport maritim. Porturile sunt foarte diversif... vezi detalii

docx

Sisteme integrate de management implementate la navele portcontainer

1.1Notiuni introductive Sistemul de management integrat (SMI) poate fi definit ca fiind un set de procese interconectate care folosesc aceleasi resurse - umane, materiale, infrastructura, financiare, informatii - pentru a indeplini un set de obiective relationate cu satisfacerea partilor interesate. Daca este corect construit, SMI combina toate componentele afacerii intr-un cadru coerent ce va permite indeplinirea misiunii organizatiei. Multe organizatii au adoptat sau adopta standarde si/sau specificatii ale sistemelor de management, precum ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 (OHSAS 18001), ISO... vezi detalii

docx

Strategii in Turism - Wizz Air

Capitolul I : Prezentarea si emisiunea firmei Wizz Air este o companie de transport aerian orientata catre valoare si concentrata asupra modernizarii permanente a deplasarii calatorilor. Proiectul de infiintare a companiei Wizz Air s-a conturat in iunie 2003, in momentul in care sase persoane cu o experienta vasta in domeniul transporturilor aeriene si cu rezultate de exceptie in alte domenii industriale au facut echipa cu Jozsef Varadi, Directorul General Executiv al companiei. In numai trei luni, Wizz Air era deja o companie inregistrata si gata de zbor. Sediul companiei este la aeropo... vezi detalii

doc

Transporturile Aeriene de Calatori

Introducere privind transporturile aeriene de calatori 1. Locul transporturilor aeriene in turism 2. Infrastructura 3. Navigatia aeriana si serviciile de control a traficului 4. Conventii si institutii internationale privind transportul aerian Fig 1 1. Locul transporturilor aeriene in turism Transporturile aeriene reprezinta cea mai dinamica forma de transport, evolutia acestora punandu-si putenic amprenta asupra dezvoltarii turismului, atat a celui de placere (leisure) cat si a celui de afaceri. Aceasta evolutie este rezultatul: - dezvoltarii extraordinare a tehnologiei aeronautic... vezi detalii

doc, xls

Tehnologii in Terminale de Transport

Cap. 1 PRELUCRAREA DATELOR INITIALE 1.1 Calculul capacitatilor orare - Capacitatea orara de prelucrare in grupa de primire: = [tr/h] = = 2,66 (1.1) unde: n - numarul de echipe care lucreaza simultan in grupa de primire (grupa A); - durata medie a procesului tehnologic de prelucrare a unui tren direct de marfa in grupa de sosire, cand se primesc anticipat informatii; - Capacitatea orara de triere(descompunere): [tr/h] = 3 (1.2) unde: t = t +t [min.], pentru statii de triaj t - timpul de impingere a garniturii la triere; t - durata trierii; - In statiile de triaj unde impingerea... vezi detalii

doc

Portul Amsterdam

I. GENERALITATI Complexul portuar Amsterdam ocupa locul 17 in lume si locul 5 in Europa, transportand aproximativ 60 milioane tone de marfuri anual (capacitatea totala a portului este mult mai mare). Are cca 40.000 de angajati. Multe dintre marfurile tranzitate de Amsterdam, din motive de reducere a costurilor de transport au ajuns sa fie produse chiar in incinta acestuia sau in vecinatate, fabricile aparute contribuind la dezvoltare economica locala. De asemenea, portul este renumit pentru vasele de croaziera. Doar daca ne referim numai la anul 2000, nu mai putin de 102 nave transportan... vezi detalii

doc

Procesul de Transport - Documente Necesare Realizarii Transportului de Marfuri Internationale

Procesul de transport.Documente necesare realizarii transportului de marfuri internationale I.Procesul de transport 1.TRANSPORTURI INTERNATIONALE Prin transport international de marfuri intelegem deplasarea unei incarcaturi care traverseaza cel putin o frontiera de stat, punctele de expeditie si de destinatie ale marfii fiind situate in tari diferite. Transportul international de marfuri se desfasoara dupa reguli si norme precise, prevazute si conventii internationale sau stabilite prin uzante internationale. Transporturile internationale reprezinta mijlocul material ce sta la baza rela... vezi detalii

doc

Componentele Procesului de Transport Rutier

ARGUMENT Obiectul activitatii de transport il constituie deplasarea in spatiu a calatorilor si marfurilor. Insa nu toate deplasarile in spatiu constituie obiectul activitatii de transport supuse contractului de transport. Astfel, transportul informational, transportul de lichide si gaze prin conducte si alte activitati asemanatoare nu pot forma obiectul contractului de transport. Aceste activitati se realizeaza prin instalatii proprii si nu necesita operatiunile specifice pe care le presupune activitatea de transport, cum ar fi: preluarea de catre transportator a marfurilor, obligatia de... vezi detalii

doc

Transportul Containerizat

Introducere Portul Constanta-perspectiva comerciala si de trafic Portul Constanta are o pozitie strategica, la intersectia rutelor dintre Europa si Asia, devenind astfel unul dintre cele mai mari si ocupate porturi industriale de la Marea Neagra. Aceasta pozitie particulara in raport cu Canalul Suez, faptul ca a devenit punct terminus al coridorului de navigatie Marea Nordului- Marea Neagra si posibilitatea de a primi nave de mare tonaj, confera Portului Constanta o reala perspectiva privind exploatarea activitatii comerciale si de trafic. Prin pozitia si dimensiunile sale, acest port ar... vezi detalii

doc, docx, ppt

Proiectarea Voiajului unei Nave Port-Container de 5400 Teu pe Ruta San Diego - Melbourne (Australia). Studiul Rentabilitatii Tehnico-Economice a Voiajului pentru Transportul a 5200 Containere

INTRODUCERE Dezvoltarea traficului containerizat In ceea ce priveste transportul marfurilor uscate in general, in perioada 2000-2004 acesta a crescut per total cu cca 3% constand in principal din marfuri uscate in vrac care au reprezentat cca 65% din totalul marfurilor transportate pe calea apei. Celelalte marfuri inclusiv cele transportate cu containere au reprezentat cca 35% din total. Fata de anul 1999 transportul marfurilor uscate non - vrac, inclusiv transportul marfurilor containerizate, a scazut cu 3,7 %. In perioada imediat urmatoare se asteapta o reducere cu inca 2% a transportu... vezi detalii

doc

Proiectarea unui Conveer cu Banda

Date initiale Productivitatea Q=120Mg/h Incarcatura:Piatra sparta Dimensiunea tipica a dimensiunilor a=70mm Indicele de calitate:sortat Unghiul de inclinare a conveerului:2=19E Tipul benzii: canelate,tesatura caucicata Metoda de descarcare:peste tambur Medeiul de functionare:uscat Schema conveiurului Conveierul cu banda consta din: 1. greutate pentru intinderea benz-+ii 2. cablu 3. rola de cablu 4. tambur condus 5. pilnie 6. banda(organul de lucru) 7. rola de sprijin de sus 8. rama conveiurului 9. tambur conducator 10. cuplaj 11. reductor 12. motor electric 13. rol... vezi detalii

doc

Derularea unui Export-Import la SC Consulting SRL

A) DERULAREA CONTRACTULUI DE EXPORT-IMPORT PRIMUL CAZ S.C. CONSULTING SRL cu sediul in Bucuresti Bulevardul Primaverii nr. 1 are de incarcat marfa pentru Germania (camionul a incarcat 457 colete mobila in greutate de 12.000 kg cu un volum de 80 mc.). Pretul cursei este de 300.000 DM. Camionul se prezinta la incarcat in data de 11.11.2000 ora 8.00 si pleaca in aceeasi zi la ora 14. Documentele anexate transportului sunt: - Aviz expeditie; - Factura, specificatie, EUR 1. Camionul urmeaza ruta de indrumare: - Bors-Artnd-Rayca-Rusovce-Furt in Wald - Destinatarul marfii este: Henke Eob... vezi detalii

docx

Influenta Infrastructurii de Transport asupra Turismului

I. Introducere Romania dispune de un bogat si complex potential turistic. El este alcatuit mai intai dintr-o varietate de forme de relief cum ar fi : izvoare de apa minerala si termala, lacuri folosite pentru agrement, natatie si pescuit sportiv, un valoros fond cinegetic concentrat in paduri de foioase si conifere, peisaje diverse de la cel al crestelor montane dezvoltate la peste 2.000 m la cele de campie, litoral si Delta Dunarii. Istoria poporului roman se reflecta in numeroase marturii materiale si spirituale ce pot fi vazute mai ales in localitati (muzee, monumente, biserici, manasti... vezi detalii

Hopa sus!