1.Motorul model.Performante. Consumul specific de motorina al motorului la puterea nominala maxim 210 g/CPh Marca UTB Tipul motorului Diesel in 4 timpi cu antecamera si supraalimentare Model D-105 Puterea nominala de exploatare 130 Turatia arborelui cotit la puterea nominala 1200 Momentul cuplului motor la tura- tia nominala 83,4 Momentul cuplului motor maxim la 900 88,9 Asezarea cilindrilor verticala ,in linie Numarul cilindrilor 4 Alezaj 146 Cursa pistonului 204 Cilindreea totala 13,66 Raport de compresie 16 Ordinea de injectie in cilindrii 1-3-4-2 Sensul rotirii arborelui cotit in sensul acelor de ceasornic privind motorul dinspre ventilator Combustibil motorina tip -25 pt. iarna si tip -5 pt. vara (STAS 240-66).Se poate folosi si motorina tip +5 (STAS 240-66) in perioada de timp cat temperatura atmosferica depaseste +10 Blocul cilindrilor monobloc Chiulasa comuna pt.cate 2 cilindrii Cilindrii camasi demontabile, din fonta, calite prin curenti de inductie. Tipul si numarul cuzinetilor pentru arborele cotit 5 cuzineti interschimbabili din aliaj de aluminiu pentru fusurile paliere ;4 cuzineti interschimbabili din otel placat cu aliaj de aluminiu pentru manetoanele arborelui cotit Numarul segmentilor -de compresie 3(segmentul superior cromat) -de ungere 1(cromat) Bielele din otel forjat Mecanismul de echilibrare cu contragreutati pentru echilibrarea fortelor de inertie de gradul 2 Pozitia si numarul supapelor in cap, cate o supapa de admisie si una de evacuare pentru fiecare cilindru Cursa supapelor 15,3 Fazele distributiei Deschiderea supapei de admisiune inainte PMS Inchiderea supapei de admisiune dupa PMI Deschiderea supapei de evacuare inainte PMI Inchiderea supapei de evacuare dupa PMS Jocul supapelor la motorul cald -la supapa de admisie 0,40 -la supapa de evacuare 0,45 Jocul mecanismului de compresie (la motorul cald) Pompa de injectie tip U28FS4-10x9 Regulatorul de turatie tip RV28600 centrifugal pentru toate regimurile Injectoarele tip IG-1x0,7, inchis Presiunea de injectie a motorinei 45+5 Avansul la injectia motorinei Filtrele de motorina -de curatire grosolana 1 element metalic din sarma de cupru -de curatire fina 2 elementi de filtrare din carton Filtrul de aer uscat, cu curatire grosolana centrifugala si curatire fina cu element filtrant din carton. Grupul de supraalimentare: -destinat ridicarii gradului de umplere a cilindrilor cu aer, in special la turatii in regim de supracuplu , realizeaza in acest fel marirea cuplului motor la aceste turatii, reduce consumul specific de combustibil si ridica limita de fum a motorului.Se remarca faptul ca supraalimentarea nu a urmarit ridicarea puterii nominale ci ridicarea cuplului maxim, lucru normal pentru motoarele de tractoare pe senile, deoarece acestea avand o aderenta buna, lucreaza in majoritatea cazurilor in regim de supracuplu. Grupul de supraalimentare al motorului este construit dintr-o turbosuflanta si e montat pe galeria de evacuare a motorului si anume pe partea stanga a tractorului. Turbosuflanta se compune din: -turbina cu gaze (motorul grupului), de tip radial, cu o treapta pusa in miscare de gazele de ardere ale motorului. -compresorul de aer, de tip centrifugal, cu o treapta, plasat pe acelasi arbore cu turbina. c
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.