Proiect Motoare

Extras din proiect Cum descarc?

1.Motorul model.Performante.
Consumul specific de motorina al
motorului la puterea nominala maxim 210 g/CPh
Marca UTB
Tipul motorului Diesel in 4 timpi cu antecamera si 
supraalimentare
Model D-105
Puterea nominala de exploatare 130 
Turatia arborelui cotit la puterea
nominala 1200 
Momentul cuplului motor la tura-
tia nominala 83,4 
Momentul cuplului motor maxim
la 900 88,9 
Asezarea cilindrilor verticala ,in linie
Numarul cilindrilor 4
Alezaj 146 
Cursa pistonului 204 
Cilindreea totala 13,66 
Raport de compresie 16
Ordinea de injectie in cilindrii 1-3-4-2
Sensul rotirii arborelui cotit in sensul acelor de ceasornic privind 
motorul dinspre ventilator 
Combustibil motorina tip -25 pt. iarna si tip -5 pt.
vara (STAS 240-66).Se poate folosi
si motorina tip +5 (STAS 240-66) in
perioada de timp cat temperatura 
atmosferica depaseste +10 
Blocul cilindrilor monobloc
Chiulasa comuna pt.cate 2 cilindrii
Cilindrii camasi demontabile, din fonta, calite 
prin curenti de inductie.
Tipul si numarul cuzinetilor
pentru arborele cotit 5 cuzineti interschimbabili din aliaj de
aluminiu pentru fusurile paliere ;4 
cuzineti interschimbabili din otel placat
cu aliaj de aluminiu pentru manetoanele
arborelui cotit
Numarul segmentilor
-de compresie 3(segmentul superior cromat)
-de ungere 1(cromat)
Bielele din otel forjat
Mecanismul de echilibrare cu contragreutati pentru echilibrarea 
fortelor de inertie de gradul 2
Pozitia si numarul supapelor in cap, cate o supapa de admisie si una
de evacuare pentru fiecare cilindru
Cursa supapelor 15,3 
Fazele distributiei
Deschiderea supapei de admisiune inainte PMS
Inchiderea supapei de admisiune dupa PMI
Deschiderea supapei de evacuare inainte PMI
Inchiderea supapei de evacuare dupa PMS
Jocul supapelor la motorul cald
-la supapa de admisie 0,40 
-la supapa de evacuare 0,45 
Jocul mecanismului de compresie
(la motorul cald) 
Pompa de injectie tip U28FS4-10x9
Regulatorul de turatie tip RV28600 centrifugal pentru toate
regimurile
Injectoarele tip IG-1x0,7, inchis
Presiunea de injectie a motorinei 45+5 
Avansul la injectia motorinei 
Filtrele de motorina
-de curatire grosolana 1 element metalic din sarma de cupru
-de curatire fina 2 elementi de filtrare din carton
Filtrul de aer uscat, cu curatire grosolana centrifugala
si curatire fina cu element filtrant din
carton.
Grupul de supraalimentare:
-destinat ridicarii gradului de umplere a cilindrilor cu aer, in special la turatii in regim de supracuplu , realizeaza in acest fel marirea cuplului motor la aceste turatii, reduce consumul specific de combustibil si ridica limita de fum a motorului.Se remarca faptul ca supraalimentarea nu a urmarit ridicarea puterii nominale ci ridicarea cuplului maxim, lucru normal pentru motoarele de tractoare pe senile, deoarece acestea avand o aderenta buna, lucreaza in majoritatea cazurilor in regim de supracuplu.
Grupul de supraalimentare al motorului este construit dintr-o turbosuflanta si e montat pe galeria de evacuare a motorului si anume pe partea stanga a tractorului.
Turbosuflanta se compune din:
-turbina cu gaze (motorul grupului), de tip radial, cu o treapta pusa in miscare de gazele de ardere ale motorului.
-compresorul de aer, de tip centrifugal, cu o treapta, plasat pe acelasi arbore cu turbina.
c


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiect Motoare.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!