Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Transporturi
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 51 în total
Cuvinte : 11793
Mărime: 981.77KB (arhivat)
Publicat de: Faust Sava
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Aurica Grad

Extras din proiect

Să se efectueze proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil având următoarele caracteristici:

Tipul automobilului: SUV

Caroseria: -

Număr de persoane: 2+3

Masa utilă maximă constructiva: -

Viteza maximă in palier: 180 km/h

Panta maxima: 55%

Tracțiune: 4x4

Dispunere motor: transversal

CAP 1. ANALIZA MODELELOR SIMILARE DE AUTOVEHICULE. STABILIREA TIPULUI DE AUTOVEHICUL CE SE VA PROIECTA

1.1 Alegerea modelelor similare

Modelele similare au fost stabilite pe baza parametrilor dați în tema de proiectare, avându-se în vedere o eroare de 10% pentru viteza maximă în palier.

Tabel 1.1 Caracteristicile modelelor similare:

Autovehicul Tipul Nr. Locuri Viteza max. în palier Panta maximă Tracțiune Dispunere motor

2007 Volkswagen Tiguan 2.0 TDI SUV 2+3 186km/h 52% 4x4 transversal

2007 Peugeot 4007 2.2HDI SUV 2+3 200km/h 54% 4x4 transversal

2007 Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D SUV 2+3 187km/h 48% 4x4 transversal

2006 Honda CR-V 2.0 SUV 2+3 190km/h 60% 4x4 transversal

2002 Volvo XC90 D5 2.4 TD SUV 2+3 185km/h 45% 4x4 transversal

2008 Nissan Qashqai+2 2.0 4WD SUV 2+3 188km/h 56% 4x4 transversal

2006 Hyundai Tucson 2.0 SUV 2+3 180km/h 57% 4x4 transversal

Renault Koleos 2.0 dCi SUV 2+3 189km/h 60% 4x4 transversal

1.2 Analiza parametrilor dimensionali exteriori

Tabel 1.2 Parametri dimensionali exteriori

Autovehicul La[mm] la[mm] Ha[mm] L[mm] E1[mm] E2[mm] C1[mm] C2[mm]

2007 Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4427 1809 1683 2604 1570 1571 925 898

2007 Peugeot 4007 2.2HDI 4635 1805 1670 2670 1540 1540 960 1007

2007 Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D 4640 1800 1680 2670 1540 1540 965 1005

2006 Honda CR-V 2.0 4525 1820 1805 2630 1565 1565 970 1205

2002 Volvo XC90 D5 2.4 TD 4798 1898 1784 2857 1634 1624 970 1012

2008 Nissan Qashqai+2 2.0 4WD 4525 1780 1645 2765 1540 1550 930 900

2006 Hyundai Tucson 2.0 4325 1795 1730 2630 1550 1550 915 893

Renault Koleos 2.0 dCi 4520 1855 1695 2690 1545 1550 955 875

Grafic 1.1 Variația parametrilor dimensionali exteriori

Legendă:

La-lungime totală;la-lațime totală;Ha-înălțime totală;L-ampatament;E1-ecartament față;

E2-ecartament spate;C1-consola față;C2-consola spate; hs-garda la sol

Punând in grafic datele din tablelul 1.2 observăm că dimensiunile principale ale automobilelor alese sunt foarte apropiate, ele făcând parte toate din aceesi clasă, SUV, avand toate 5 uși și 5 locuri.

1.3 Analiza principalilor parametri masici

Tabel 1.3 Parametri masici

Autovehicul m0 [kg] m un[kg] ma [kg] ηu[-]

2007 Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 1546 624 2170 2.477564103

2007 Peugeot 4007 2.2HDI 1790 585 2410 3.05982906

2007 Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D 1810 600 2410 3.016666667

2006 Honda CR-V 2.0 1692 448 2140 3.776785714

2002 Volvo XC90 D5 2.4 TD 2180 500 2680 4.36

2008 Nissan Qashqai+2 2.0 4WD 1372 458 1830 2.995633188

2006 Hyundai Tucson 2.0 1760 500 2260 3.52

Renault Koleos 2.0 dCi 1730 570 2300 3.035087719

Grafic 1.2 Variația principalilor parametri masici

Preview document

Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 1
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 2
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 3
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 4
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 5
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 6
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 7
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 8
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 9
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 10
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 11
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 12
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 13
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 14
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 15
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 16
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 17
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 18
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 19
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 20
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 21
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 22
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 23
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 24
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 25
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 26
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 27
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 28
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 29
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 30
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 31
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 32
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 33
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 34
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 35
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 36
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 37
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 38
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 39
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 40
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 41
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 42
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 43
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 44
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 45
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 46
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 47
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 48
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 49
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 50
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 51
Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil - Pagina 52

Conținut arhivă zip

  • Proiectarea Generala, Functionala, privind Dinamica Tractiunii si Ambreiajul pentru un Automobil.doc

Alții au mai descărcat și

Asigurarea unui grad sporit de siguranță în care să confere economie de combustibil și de spațiu, precum și o reducere considerabilă a poluării

CAPITOLUL I INTRODUCERE Apariţia şi dezvoltarea societăţii omeneşti a impus nevoia de transport. Astfel că la nivelul acestui deceniu,...

Proiect Auto

Tema proiect: -tipul motorului: MAS -atoturism clasa mica 5 locuri -viteza maxima: 165 km/h Tipul caroseriei: sedan CAPITOLUL I Modele...

Proiectarea generală și functională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajului pentru autoturism de tip SUV

Sa se efectueze proiectarea generala, functionala, privind dinamica tractiunii si ambreiajului pentru un automobil avand urmatoarele...

Proiect de organizare generală a pieselor automobilului și proiectarea ambreiajului

Partea I Dinamica automobilului Cap. 1 Analiza modelelor similare 1.1 Alegerea modelelor similare Pe baza parametrilor din tema de proiect am...

Automatic Vehicle Location

AVL (Automatic Vehicle Location) - este denumirea generica a unui sistem de localizare a unui vehicul si transmiterea acestei informatii la un...

Proiect dinamica autovehiculelor

Capitolul 1. Alegerea si analiza unor modele similare de autoturisme. Stabilirea modelului de autoturism ce se va proiecta. 1.1 Alegerea modelelor...

Proiectarea generală, funcțională privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil

Sa se efectueze proiectarea generala, functionala privind dinamica tractiunii si ambreiajul pentru un automobil avand urmatoarele caracteristici:...

Mecatronica Mijloacelor de Transport - Tren Rulare Audi TT

Sistemul de suspensie al autovehiculului Audi TT Coupé 2007 Noul Audi TT este o maşină sport pur-sânge. Sistemul său de suspensie este unul din...

Te-ar putea interesa și

Automobile I - proiectarea generală funcțională privind dinamica tracțiunii la un autocar

PARTEA I PROIECTAREA GENERALA, FUNCTIONALA PRIVIND DINAMICA TRACTIUNII Capitolul I Analiza modelelor similare de autocare 1.1 Alegerea modelelor...

Proiectarea generală funcțională privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil

Capitolul 1 Alegerea modelelor similare si stabilirea automobilului ce urmeaza a fi proiectat 1.1 Alegerea modelelor similare Potrivit temei...

Proiectarea Generală Funcțională Privind Dinamica Tracțiunii și a Ambreiajului pentru un Automobil

Capitolul 1 Analiza unui număr adecvat de modele similare, analiza particularităților constructive și a principalelor caracteristici dimensionale,...

Proiectarea generală-functională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un automobil

1. Alegerea modelelor similare 1.1 Alegerea modelelor similare Pentru alegerea modelelor similar s-au laut in considerare mai multi parametri...

Proiectarea generală și funcțională privind dinamica tracțiunii și ambreiajul pentru un SUV

Sa se efectueze proiectarea generala, functionala privind dinamica tractiunii si ambreiajul pentru un automobile avand urmatoarele caracteristici:...

Proiectarea generală și functională, privind dinamica tracțiunii și ambreiajului pentru autoturism de tip SUV

Sa se efectueze proiectarea generala, functionala, privind dinamica tractiunii si ambreiajului pentru un automobil avand urmatoarele...

Proiectarea generală, funcțională, privind dinamica tracțiunii și a ambreiajului pentru diferite automobile

TEMA DE PROIECT LA AUTOMOBILE I Sa se efectueze proiectarea generala,functionala privind dinamica tractiunii si a ambreiajului pentru automobilul...

Autoutilitară furgon 800 kg

Temă de proiect la AUTOMOBILE I Să se efectueze proiectarea generală , funcţională, privind dinamica tracţiunii şi ambreiajul pentru un automobil...

Ai nevoie de altceva?