1. DESCRIEREA TEHNICA A NAVEI SI A MARFII TRANSPORTATE 1.1 Principalele caracteristici tehnice ale navei Figura 1.1. M\T BW HUDSTON Tabelul 1.1. Dimensiunile caracteristice ale navei Numele navei M/V BW HUDSTON IMO No.: 9324306 Porul de inregistrare SINGAPORE Call sign: 9V2881 Proprietar BW FLEET MANAGEMENT - LYSAKER, NORWAY MMSI No.: 564956000 Dimensiuni Lungime 228 m Latime 32 m Pescaj 13.73 m Pescaj de vara 11.5 m Inaltimea de constructie 16,5 m Tonaj Brut 43797 trb Net 21967 trn Deadweight 76574 tm Clasa CHEMICAL / OIL TANKER - AIS CLASS A Anul constructiei 2007 Motor Principal MAM B&W 5S50MC-C 9480Kw / 12710 cp Auxiliar 3xMAN B&W 6l23/30H 960 Kw / 1290 cp Telegraf rpm Viteza in noduri Incaarcata In balast Design speed 121 14.5 15.2 Full ahead 100 12.6 13.5 Half ahead 85 10.2 12.1 Slow ahead 60 7.1 9.2 Dead slow ahead 35 4.3 5.9 Chei e lant 11 - babord 12 - tribord Ancher anchor Stock-less 8730 kg Elice Producator WUHAN Tip Cu pas fix Numar pale 4 Diametru 5,65 m Pompe Marfa 10x500m3/ora Balast 2x800m3/ora Macara 1 x Liebher de 10 tone Echipaj 23 persoane 1.2 Echipamente si instalatii de la bordul navei 1.2.1. Instalatia de manevra si ancorare Nava este dotata vinciuri electro-hidraulice care functioneaza la presiuni mici, cu doi tamburi si cu un capat de infasurare al cablului. Tamburii vinciurilor pot fi de 672 mm / 1450 mm diametru fiecare avand 900 mm lungime. In total, la bordul navei, instalatia de manevra si ancorare este deservita de urmatoarele: - 3 vinciuri electro-hidraulice de manevra la pupa de tipul HATLAPA; - 3 vinciuri electro-hidraulice de manevra/ancorare la prova de tipul HATLAPA; - 2 vinciuri electro-hidraulice de manevra la centrul navei de tipul HATLAPA; - 10 parame fibra (100 mm); - 10 parame sintetice (70 mm); - 5 parame metalice (28 mm); - 2 parama de remorcaj (120 mm); - 2 ancore de tipul stockless 8,73 t; - 2 lanturi de ancora de 27,5 x 12/11 chei in total 632,5 m de lant. 1.2.2. Sistemul de balastare Sistemul de balastare respecta reglementarile MARPOL 73/78 legate de tancurile de balast separate, avand tancuri de balast in forpic, afterpic si 6 perechi de tancuri de balast laterale si de dublu fund, dispuse pe toata lungimea zonei unde se afla tancurile de marfa. Dispunerea tancurilor de balast este urmatoarea: - Tanc de balast nr.1 (Babord / Tribord); - Tanc de balast nr. 2 (Babord / Tribord / Centru); - Tanc de balast nr. 3 (Babord / Tribord); - Tanc de balast nr. 4 (Babord / Tribord); - Tanc de balast nr. 5; - Tanc de balast nr. 6 (Babord / Tribord); - Tanc de balast forpic; - Tanc de balast afterpic. Tancurile de balast principale sunt deservite de 2 pompe hidraulice centrifugale verticale cu o singura treapta de turatie, cu capacitatea de 800 m3/h. Acestea se gasesc in camera pompelor avand fiecare sorb separat. Pompele sunt conectate la evacuari peste bord in amandoua bordurile care sunt situate la cel putin 500 mm peste cea mai adanca linie de balastare. Tubulatura aferenta acestor 2 evacuari nu trece prin tancurile de marfa. Tancul de balast din afterpic este deservit de o pompa de santina si una de incendiu pozitionate in compartimentul masini, fiecare avand capacitatea de 160 / 280 m3/h. Acest tanc poate fi folosit si ca tanc de apa dulce pentru spalarea tancurilor de marfa.
1. Meteorological charts; 2. Ocean Passages of the World; 3. Ship's Routeing; 4. Site-uri: - https://www.wikipedia.com/ - https://www.portofmelbourne.com/ - https://www.adpc.ae/ - https://www.searoutes.com/ - https://www.marinetraffic.com/
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.