Proiectul de organizare a postului de diagnosticare a instalatiei de alimentare cu injectie de benzina

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere 3
Captiolul I. Partea de proiectare.
1.1 Destinatia postului de diagnosticare, schema procesului tehnologic 4
1.2 Selectarea datelor initiale si normative 6
1.3 Calcului manoperei anuale 7
1.4 Calculul numarului de posturi 8
1.5 Calculul numarului de muncitori productivi in sectorul de productie 9
1.6 Selectarea utilajului tehnologic si inventarului de productie 10
1.7 Calculul suprafetei de productie a postului 14
1.8 Calculul iluminarii si ventilarii postului (sectorului) 15
1.9 Calculul energietic al postului 17
Capitolul II. Partea tehnologica
2.1 Destinatia, constructia si principiul de functionare a instalatiei de alimentare cu injecttie de benzina 19
2.2 Defectiunile posibile, simptomele si cauzele aparitiei acestora 23
2.3 Parametrii si mijloace de diagnosticare 26
2.4 Algoritmul (planul operatiilor)procesului de diagnosticare 36
2.5 Normarea tehnica a operatiilor de diagnosticare a instalatiei de alimentare cu injectie de benzina 36
2.6 Elaborarea fisilor de diagnosticare 37
2.7 Intocmirea raportului de diagnosticare 40 
Bibliografie 41


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
Impreuna cu dezvoltarea economica a societatii se produce simultan si dezvoltarea transportului auto.In Republica Moldova 80% din volumul total de transportari a marfurilor si pasagerilor revine transportului auto.
In scopul obtinerii unei eficiente ridicate si a reducerii consumului de carburanti ,in domeniul transporturilor,potrivit orientarilor de baza ale directivelor republicii s-a trecut la economisirea carburantilor peste tot,precum si la oraniyarea rationala si eficienta a exploatarii si intretinerii tehnice a transportului. 
O mare insemnatate la solutionarea acestei probleme revine teoriei, metodicii si practicii proiectarii sau reconstructiei SSA. Transportul auto ca un element de baza a sistemei generale de transport ,stabil ocupa primul loc dupa volumul de transport a incarcaturilor (94 %) si a pasagerilor (mai mult de 97 %) si joaca un rol important in economia nationala.
Diagnosticarea tehnica prezinta un complex de legitati si principii pe baza carora se formeaza sistemul de diagnosticare, in care intra obiectivul diagnosticarii, caracterizati de anumiti parametri de diagnosticare, mijloace tehnice si organizarea procesului tehnologic de diagnosticare.
La introducerea in practica a tuturor acestor lucruri este nevoie de cunostinte complexe legate cu proiectarea tehnologica a intreprinderilor de transport auto. 
Lucrarea de fata isi propune sa prezinte principalele aspecte teoretice si practice in legatura cu ,,Proiectarea postului de revizie tehnica si diagnosticare a dispozitivelor instalatiei de alimentare cu injectie de benzina in cadrul statiei de service auto".
Continutul lucrarii prezinta ,,Proiectarea postului de revizie tehnica si diagnosticare a dispozitivelor instalatiei de alimentare cu injectie de benzina in cadrul statiei de service auto cit si ,,Procesul tehnologic de diagnosticare a componentelor instalatiei de alimentare cu injectie de benzina la autoturismul ,,Honda Orthia 2GX" cu motorizarea B20B".
In acest sens primul capitol abordeaza aspectele teoretice cu privire la proiectare a postului de diagnosticare a instalatiei de alimentare cu injectie de benzina. El cuprinde destinatia postului de diagnosticare, schema procesului, calculele manoperei, numarului de posturi, numarului de muncitori de productie, selectarea utilajului tehnologic si alte calcule cu privire la proiectarea postului dat. 
In capitolul al-II-lea intitulat Partea tehnologica se abordeaza ,,Diagnosticarea componentelor instalatiei de alimentare cu injectie de benzina la autoturismul ,,Honda Orthia 2GX" cu motorizarea B20B",el cuprinde destinatia, constructia si principiul de functionare a instalatiei de alimentare cu injectie de benzina, defectiuni posibile, simptome si cauzele aparitiei acestora, parametrii si mijloacele de diagnosticare, etc.
Capitolul I. Partea de proiectare.
1.1 Destinatia postului de diagnosticare, schema procesului tehnologic.
Postul de service auto este destinat pentru efectuarea lucrarilor de diagnosticare, de depistare a defectiunilor automobilului, agregatului in timpul expluatarii.
Deservirea parcului,de masini care sunt diferite dupa mai multi parametri,a contribuit la dezvoltarea pe scara larga si a statiilor de service.
De aceia pentru a face fata tuturor tipurilor de automobile, statiile de service cuprind mai multe sectoare,posturi:
Postul de diagnosticare - este destinat pentru determinarea starii tehnice automobilului,agregatele si mecanismele sale fara a le demonta,deagnosticarea prezinta in sine un proces tehnologic format din IT si Reparatie,apoi metoada principala de efectuare a lucrarilor de control.Diagnosticarea permite asigurarea unui nivel inalt de exploatare a automobilelor.Ridicarea productivitatii lucrului si tot odata minimizarea cheltuielilor pentru reparatie,piese de shimb si materiale
Numarul postrurilor in statia de diagnosticare , echiparea lor cu utilaje,schema amplasarii lor,legatura dintre posturi,etc. Permite determinarea-crearea caracterului statiei de diagnosticare.
Din baza tehnico-materiala a diagnosticarii fac parte completele de deagnosticare:
standurile,utilagele,aparatele si dispozitivele,precum si posturile,sectoare de diagnosticare in cadrul intreprinderilor de transport auto.
Postul( sectorul,zona ) este destinat in special pentru efectuarea lucralilor de diagnosticare cu depistarea defectiunilor automobilului , agregatului in timpul expuatarii.
Schema Procesului Tehnologic
Schema 1.1 
1.2 Selectarea datelor initiale si normative.
Datele initiale pentru efectuarea calculului tehnologic la proiectarea sau reconstructia SSA sunt:
o numarul de automobile ce sunt deservite la SSA in an si tipul statiei de service (universala sau specializata pe anumite modele);
o parcursul mediu anual al automobilelor (pentru SSA urbane);
o regimul de funtionare la SSA;
o programa anuala de producere (numai pentru SSA specializate);
o numarul de automobile realizate pe an. 
Parcursul mediu anual al autoturismelor constituie 8000..18000km.
Numarul de intrari la statie pe zi pentru SSA urbane constituie 2...5.
Numarul de intrari la statie pe zi pentru SSA rutiere se determina in dependenta de intensitatea de circulatia a automobilelor pe drumul auto.
Regimul de functionare a statiei de service-auto este determinat de numarul de zile lucratoare in an (Zla) numarul de schimburi (c) si durata schimbului de munca (tsch).
Datele initiale normative sunt indicate in tabelul 1.1.
Tabelul 1.1


Fisiere in arhiva (4):

  • Bibliografia.docx
  • Introducere.doc
  • Partea tehnolgica final.docx
  • Proiectul de organizare a postului de diagnosticare a instalatiei de alimentare cu injectie de benzina.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. Gh. Fratila, Mariana Fratila, St. Samoila ,,Automobile, cunoastere, intretinere si reparatie" Editura Didactica si Pedagogica, R.A. Bucuresti 1999.
2. Mihailovschi E. V.,Serebreacov C. B.,Tur E. La., ,,Ustroistvo avtomobilea"-M./ ,,Masinostroenie" 1981.
3. Mihai Stratulat, Cristian Andreescu ,,Diagnosticarea automobilului"- Societatea Stiinta si Tehnica SA. Bucuresti 1998.
4. Fastovtev G.F. ,,Organizatia tehnicescogo abslujivanie i remonta legcovih avtomobilei", M.Transport 1991.
5. Cartasov V. T. ,,Tehnologicescoe proectirovanie avtoremontnih predpreatii i stantii TO" - M.Ttransport 1981.
6. Corpocean A. ,,Documentatia tehnologica pentru deservirea tehnica si reparatia automobilelor."-Chisinau: UTM, 1999.
7. Jomiru V.N.,Amariei V.I ,,Spravocinic po diagnostiche tehnicescogo sostoiania avtomobilei" - Chisinev : Cartea Moldoveneasca,1989
8. ,,Obslujivanie normi tehnologhicescogo proiectirovania predpriatii avtomobilinogo transporta ON TP -01-91"-M.;1991.
9. Suhanov B.N. ,,TO i remont avtomobilei" ,,Posobie pe cursovomu i diplomnomu proectirovaniu" M.Transport 1985.
10. ,,Ustroistvo, tehnicescoe obslujavanie i remont avtomobilei Honda Orthia,Partner,Domani" Moskva, Legion Avtodata.
Surse de pe internet:
1. http://forum.orthia-club.ru/
2. http://orthia-car.ru/
3. http://forums.drom.ru/honda-general/t1150897668.html
4. http://vnx.su/content/avto/honda/partner_orthia_domani.html
5. http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva-po-remontu/inomarki/honda


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!