Proiectul de Organizare a Sectorului Fieraro-Resort in Cadrul Intreprinderii de Transport Auto

Cuprins proiect Cum descarc?

1.1. Destinatia sectorului (zonei) proiectat si schema 
procesului tehnologic. 
1.2. Selectarea datelor initiale si normative.
1.3. Determinarea programului de productie de RT si 
diagnosticare.
1.3.1. Corectarea normativelor periodicitatilor RT si 
parcursului pina la RK.
1.3.2. Determinarea indicatorilor tehnici de exploatare a 
parcului de autovehicule.
1.3.3. Determinarea programului de productie de RT si 
diagnosticare.
1.3.4. Corectarea normativelor manoperei RT si RC.
1.3.5. Determinarea volumului anual de lucru la RT si RC.
1.3.6. Repartizarea volumului anual de lucru la RT si RC 
pe tipuri si intre sectoare de productie.
1.3.7. Aprecierea volumului anual de lucru in sectorul 
(zona) proiectat.
1.3.8. Determinarea volumului anual de lucru a lucrarilor 
auxiliare.
1.4. Determinarea numarului de muncitori productivi in 
sectorul(zona) de productie.
1.5. Determinarea numarului de posturi pentru RT,diagnosticare 
si RC a autovehiculelor.
1.6. Selectarea utilajului tehnologic si a inventarului de productie 
pentru sectorul (zona) de productie.
1.7. Calculul suprafetei de productie a sectorului (zonei) 
1.8. Cerintele generale in constructie.
CAPITOLUL 2. PARTEA TEHNOLOGICA.
2.1. Destinatia, constructia si principiul de functionare a 
agregatului arcului in foi.
2.2. Defectiunile posibile,simptoamele si cauzele aparitiei 
acestora.
2.3. Cerintele tehnice la dezasamblarea, asamblarea si 
reparatia agregatului, materialele si intrumentul utilizat. 
2.4. Planul operatiilor procesului de reparatie curenta a arcului 
in foi la autocamionul "ZIL-5301".
2.5. Normarea tehnica a operatiilor mentionate.
2.6. Elaborarea fiselor tehnologice si de schita a procesului 
tehnologic.
Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE 
Cresterea economica in societatea moderna este conditionata din ce in ce mai mult de dezvoltarea serviciilor de productie. Acestea cuprind ansamblul activitatilor de servicii utilizate ca factori intermediari de productie, atit pentru intreprinderile din sectorul productiei materiale cit si pentru cele din sectorul tertiar.
Tipologia serviciilor pentru intreprinderi cuprinde o gama extrem de diversa de activitati, unele "clasice", cu o vechime de sute de ani si altele "moderne", cu o istorie mult mai recenta si ritmuri spectaculoase de evolutie.
Transporturile reprezinta o latura a activitatii economice a societatii omenesti, aparuta odata cu aceasta si care influenteaza toate laturile vietii economico-sociale. Transporturile reprezinta un sistem dinamic si rational, constind din mijloace tehnice specifice, utilaje, cai de comunicatie, deservite de un personal specializat si destinate deplasarii in timp si spatiu a marfurilor si persoanelor. De-a lungul timpului transporturile au cunoscut o permanenta dezvoltare cantitativa, calitativa si structurala, tinind pasul cu dezvoltarea productiei, a stiintei si tehnicii, contribuind nemijlocit la dezvoltarea fortelor de productie, la cresterea economica pe plan mondial.
Transportul reprezinta una dintre cele mai importante ramuri ale economiei nationale. Prin activitatea de transport se realizeaza deplasarea in spatiu a bunurilor sau oamenilor in vederea satisfacerii nevoilor materiale si spirituale ale societatii omenesti. 
Dezvoltarea transporturilor, aparitia de noi mijloace de transport perfectionate si specializate a permis specializarea si schimbul de activitati, formarea pietei nationale si a pietei mondiale, dezvoltarea comertului pe plan intern si international. Pe linga impactul asupra economiei unei tari, transporturile au implicatii si asupra aspectelor sociale(turism, sanatate, invatamint, cultura) si politice.
Activitatile de transport, mai ales cele feroviare si aeriene, sunt intensive in capital, cerind investitii masive, accesibile numai marilor corporatii. In acelasi timp, transporturile ofera mari posibilitati de economii de scala, existind o proportie mare a costurilor fixe care distribuite pe un numar mai mare de utilizatori determina reducerea costurilor unitare.
O caracteristica importanta a serviciilor este aceea ca transporturile nu creaza produse materiale ci servicii, adica efecte utile de deplasare in spatiu a marfurilor si produselor.
Alta particularitate a transporturilor este faptul ca serviciul creat in procesul de transport se consuma pe parcursul desfasurarii acestuia. La sfirsitul procesului de transport marfa se afla in sfera circulatiei si nu a productiei, urmind a intra in sfera consumului productiv sau neproductiv. Contravaloarea serviciului de transport se adauga la valoarea marfurilor transportate, ca valoare suplimentara.
Asemeni tuturor serviciilor seviciul de transport nu poate fi stocat. De aceea este necesara dezvoltarea si organizarea pe baze stiintifice a bazei tehnico-materiale, cresterea vitezei tehnice si comerciale a mijloacelor de transport, utilizarea deplina a capacitstii acestora si eliminarea transporturilor in gol sau cu incarcatura partiala astfel incit nevoile de transport ale societatii sa poata fi satisfacute cu cheltuieli minime de munca sociala.


Fisiere in arhiva (2):

  • Proiectul de Organizare a Sectorului Fieraro-Resort in Cadrul Intreprinderii de Transport Auto
    • Capitolul 1 .docx
    • Capitolul 2 .docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!