Capitolul 1. Tematica proiectului 3 Capitolul 2. Cerintele utilizatorului 5 2.1 Necesitaeta utilizatorilor 6 Capitolul 3. Lista de servicii 7 Capitolul 4. Studiul asupra sitemelor de informare 11 4.1 Descrierea sistemului RTPIS 12 4.2 Crearea rutei 14 4.3 Prezicea timpul estimativ 15 4.4 Algoritmul ETA 16 Capitolul 5. Arhitecturile sistemului 17 5.1 Nevoile utilizatorului 17 5.2 Tipul de comunicatie 20 5.3 Arhitectura fizica 21 Capitolul 6. Bibliografie 22
Capitolul 1. Tematica proiectului In acesta lucrare, sistemul de informare a evenimentelor de traffic sugereaza sisteme de stare in timp real a traficului ca o solutie eficienta pentru aplicarea strategiilor de control al traficului, care ofera soferilor informatii despre traffic, colectarea, prelucrarea si diseminarea in care s-au dezvoltat o mare varietate de tehnologii. Exista o varietate de tehnologii de detectare a vehiculelor pe carosabil, precum bucle inductive, sondele vehiculelor, senzorii radar, supravegherea aeriana si camerele foto. Desi datele colectate folosind detectoare incorporate sunt corecte, costurile de intretinere ale utilizarii acestor tehnologii precum cablarea si saparea sunt principalele provocari. In plus, in ceea ce priveste aria lor de detectie limitata, colectarea datelor trebuie sa foloseasca mai multi detectori. Recent, detectarea video este cea mai frecventa metoda folosita in ceea ce priveste detectarea pe suprafete largi. In continuare, datele colectate precum ocuparea, volumul si viteza masinilor trecute primite de la videoclipuri si de la alti detectori ar trebui integrati cu atentie si traduse pentru a oferi informatii utile despre trafic, care este sarcina principala a centrelor de control al traficului. In lucrarea curenta, fluxul optic este utilizat pentru a detecta miscarea vehiculului in imaginile primite, care este definit ca model de miscare aparenta a obiectelor, suprafetelor si marginilor intr-o scena vizuala cauzata de miscarea relativa intre un observator si scena. Recent, termenul de fluxul optic este de asemenea utilizat de catre robotici, care cuprinde tehnici conexe de la procesarea imaginilor si controlul navigatiei, inclusiv detectarea miscarii, segmentarea obiectelor, informatiile din timp pentru contact si codificarea compensata a miscarii. Sunt propuse diverse metode pentru a calcula fluxul optic si detectarea miscarii. In cele din urma, dupa detectarea inteligenta, informatiile despre trafic in timp real ar trebui sa fie difuzate utilizatorilor rutieri prin diverse tehnologii, cum ar fi televiziunea, telefonul, radioul, placile, internetul, telefoanele mobile si dispozitivele de navigatie. Recent, tendinta metodelor este de a utiliza semne de mesaj variabil, care sunt cele mai usor accesibile pentru cei mai multi calatori care sunt cele mai usor accesibile pentru cei mai multi calatori. Intr-adevar, VMS-urile sunt usor utilizate de toate tipurile de utilizatori rutieri cu diferite facilitati si nivel educational. In prezent, se crede ca solutionarea problemei congestionarii traficului se bazeaza nu numai pe imbunatatirea facilitatilor de transport, ci si pe utilizarea diferitelor tehnologii pentru utilizarea mai eficienta a infrastructurii existente. In acest sens, tehnologia IT a fost aplicata din ce in ce mai mult in industria transporturilor si permite elementelor din acest domeniu sa utilizeze microcipuri si senzori pentru a comunica intre ei. Eforturile in aceasta privinta au condus la formarea sistemelor inteligente de transport, care sunt grupate in general in diferite categorii, cum ar fi: Sistemele avansate de informatii pentru calatori, care includ aplicatii precum furnizori de informatii de trafic in timp real, sisteme de orientare / navigatie pe trasee, sisteme de parcare si informatii meteo. Unele sisteme care incearca sa aplice strategii de control al traficului sunt plasate in categoria Advanced Transport Management Systems (ATMS), cum ar fi contorizarea rampelor, controlul dinamic al semnalelor de trafic, care sunt gestionate in cea mai mare parte in centrele de control al traficului. Pentru a furniza un sistem de informatii despre trafic in timp real, sunt aplicate diferite tehnologii, cum ar fi sistemul de pozitionare globala (GPS), comunicatiile dedicate pe distante scurte, retelele fara fir, telefonia mobila, undele radio sau balizele cu infrarosu, recunoasterea camerei de pe marginea drumului si vehicule sonda sau dispozitive. Intr-adevar, tehnologiile de baza sunt utilizate in colectarea, gestionarea si difuzarea informatiilor privind traficul de pe harti online, telefoane mobile sau semne cu mesaje variabile pe drumuri pentru a ajuta soferii sa aleaga o ruta optima cu mai putin congestionare. Printre diferitele tehnologii de detectare a vehiculelor, tendinta metodelor recente este de a utiliza camere care sa asigure o detectare eficienta pe o suprafata larga, pe langa oferirea unei facilitati complete de monitorizare, care sa conduca la extragerea de informatii despre evenimente de trafic, accidente si, de asemenea, conditiile meteorologice. Colectarea datelor se face prin 21 de camere pan / tilt / zoom instalate la intervale de 500 de metri pe drumuri si transmise catre centrul de control al traficului prin retele de fibre optice si wireless. Datorita capacitatii camerelor pentru definirea multipresetelor, peste 40 de segmente critice (puncte) sunt acoperite de aceste camere. Intr-adevar, pentru fiecare camera, sunt definite doua sau mai multe presetari si la fiecare doua minute, camerele se rotesc o data pe aceste puncte. Astfel, un segment poate fi acoperit de mai multe vizualizari furnizate de presetari diferite ale camerelor diferite. In acest caz, starea traficului determinat pentru segmentul respectiv este o combinatie cu starea detectata din vizualizari diferite. Mai exact, cel mai rau caz este raportat ca starea traficului din segmentul respective Figura 1. Exemplu de colectare a datelor Sursa: https://www.researchgate.net/publication/309447310_Intelligent_Traffic_Information_System_a_Real-Time_Traffic_Information_System_on_the_Shiraz_Bypass/link/5811003008aef2ef97b2d6ac/download In figura de mai sus sunt prezentaet 3 exemple de detectare inteligenta a starii de trafic a sistemului dezvoltat in stare diferita: (stanga) curgere libera, (mijloc) stare lenta, (dreapta) stare congestionata indicata de verde, respectiv galben si rosu
https://www.indracompany.com/en/passenger-information-system-1 https://www.researchgate.net/publication/225098455_Implementation_of_a_Real_Time_Passenger_Information_System https://www.airport-information-systems.com/ https://frame-online.eu/frame-architecture/the-browsing-tool https://en.wikipedia.org/wiki/Fiber-optic_communication https://infowatch.com/products/traffic_monitor_enterprise/architecture#
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.