Sisteme de dirijare a traficului feroviar

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Tema proiectului .. 3
2. Schema Bloc . 4
3. Descrierea blocurilor ... 5
3.1. Sursa principala de curent electric .. 5
3.2. Sursa secundara de curent electric . 5
3.3. Panou de comanda si control .. 6
3.4. Operator uman 7
3.5. Interfata operator 7
3.6. Blocul de detectare a erorilor .. 8
3.7. Display LCD .. 9
4. Schema electrica 12
5. Program software .. 13
6. Solutii alese la realizarea proiectului . 14
7. Fiabilitate ... 14
Bibliografie . 15


Extras din proiect Cum descarc?

1. Tema proiectului
Sa se proiecteze un sistem de efectuare a parcursurilor pentru o cale simpla cu circulatie in ambele sensuri, avand instalatie BLA. Sunt obligatorii urmatoarele:
a. Comanda si controlul a cel putin 5 sectoare de bloc;
b. Posibilitatea de efectuare a parcursurilor in ambele sensuri;
c. Posibilitatea de efectuare a mai multor parcursuri in acelasi sens;
d. Detectia defectiunilor in functionarea sistemului si semnalizarea la dispecer;
e. Evitarea raspunsurilor false si analizarea raspunsurilor eronate;
f. Se vor analiza cel putin 5 aspecte care tin de fiabilitatea sistemului realizat;
g. Solutiile alese trebuie justificate; pentru fiecare se vor prezenta avantaje si dezavantaje;
2. Schema Bloc
BLOCUL DE DETECTARE A ERORILOR
BLOCUL DE LINII AUTOMAT
SURSA PRINCIPALA DE CURENT ELECTRIC
PANOU DE COMANDA SI CONTROL
CIRCUITUL DE CALE
SURSA SECUNDARA DE CURENT ELECTRIC
DISPLAY LCD
OPERATOR UMAN
3. Descrierea blocurilor
3.1. Sursa principala de curent electric
Blocul de alimentare principal aprovizioneaza sistemul cu curent continuu, in 5V, transformat din curent alternativ de la reteaua nationala de energie.
Pentru a ajunge la tensiunea de 5 V trebuie utilizat un transformator care reduce tensiunea de 230 V de la reteaua principal la aproximativ 17 V, curent alternativ. Urmatoarea etapa, este trecerea in curent continuu care se face printr-o punte redresoare formata din 4 diode care vor conduce doar pe cate o semi alternanta. Pe cea pozitiva vor conduce diodele D2 si D4, iar pe cea negative vor conduce diodele D1 si D3. Curentul continuu rezultat din puntea redresoare va avea multe oscilatii, problema ce poate fi rezolvata in doi pasi, primul consta intr-un condensator, al doilea intr-un filtru capacitive trece-jos. Incarcarile si descarcarile condensatoarelor reduc tensiunea de 17 V la 5 V, totul fara oscilatii.


Fisiere în arhivă (1):

  • Sisteme de dirijare a traficului feroviar.pdf

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. Laboratoare Microcontrollere
2. Laboratoare Sisteme de dirijare a traficului feroviar
3. www.atmel.com
4. Cursuri Sisteme de dirijare a traficului feroviar
5. https://www.elprocus.com/steps-to-convert-the-230v-ac-to-5v-dc/
6. http://www.alldatasheet.com/


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!