Strategii în Turism - Wizz Air

Proiect
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Transporturi
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 4312
Mărime: 40.79KB (arhivat)
Publicat de: Nicodim Toader
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. Capitolul I: Prezentarea și misiunea firmei
  2. 1.1 Piețele sau segmentele de piață
  3. 1.2 Principalele produse și servicii furnizate
  4. 1.3 Aria geografică de acțiune
  5. 1.4 Tehnologiile de bază
  6. 1.5 filozofia organizației
  7. 1.6 Imaginea publică dorită
  8. 1.7 Competența distinctiva a companiei
  9. Capitolul II: Analiza situației existente
  10. 2.1 Analiza SWOT
  11. 2.2 Obiectivele urmărite
  12. 2.3 Evaluarea strategiei de piață adoptată
  13. Capitolul III: Conceperea produsului global al firmei Wizz Air
  14. 3.1 Proiectarea startegiei de produs optimă
  15. 3.2 Propuneri si recomandări privind promovarea produsului si perfecționarea strategiei de produs existente

Extras din proiect

Capitolul I : Prezentarea şi emisiunea firmei

Wizz Air este o companie de transport aerian orientată către valoare şi concentrată asupra modernizării permanente a deplasării călătorilor.

Proiectul de înfiinţare a companiei Wizz Air s-a conturat în iunie 2003, în momentul în care şase persoane cu o experienţă vastă în domeniul transporturilor aeriene şi cu rezultate de excepţie în alte domenii industriale au făcut echipă cu József Váradi, Directorul General Executiv al companiei. În numai trei luni, Wizz Air era deja o companie înregistrată şi gata de zbor. Sediul companiei este la aeroportul Vecses, aproape de Aeroportul International Budapesta (Ferihegy).

Prima cursă a avut loc în ziua de 19 mai 2004, cu decolare de la Katowice. Când a intrat pe piaţa locală, Wizz Air a deschis prima bază operaţională în Bucureşti. În prezent, Wizz Air dispune de 15 baze operaţionale în regiune: Gdansk, Poznan, Katowice, Varşovia şi Wroclaw în Polonia, Budapesta în Ungaria, Sofia în Bulgaria, Bucureşti, Cluj-Napoca, Targu Mures şi Timişoara în România, Vilnius în Lituania, Kiev în Ucraina, Belgrad în Serbia şi Praga în Republica Cehă, oferind zboruri pe mai mult de 220 de rute. Oferă 51 de rute disponibile din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara şi Tîrgu Mureş.

Grupul Wizz Air include 2 linii aeriene operaţionale :

- Wizz Air Ungaria(WAH, zborurile acesteia încep cu W6)

- Wizz Air Ucraina (WAU, zborurile acesteia încep cu WU).

Wizz Air oferă un „model simplu de deservire”, ceea ce înseamnă: călătorie fără bilet, utilizarea unor aeroporturi secundare eficiente din punct de vedere al costurilor şi timpului, saloane de călătorie de clasă unică, cu scaune de piele, alegerea locului în momentul îmbarcării şi furnizarea de servicii la cerere, contra cost. De asemenea este consecventă în exploatarea unor aparate de zbor noi, de cea mai bună calitate în clasa tehnologică din care fac parte, a căror operaţiuni de întreţinere sunt asigurate de către Lufthansa Technik, una dintre cele mai importante companii de întreţinere din lume. Prin aceasta, compania poate atinge în mod constant un înalt standard de deservire a călătorilor. Wizz Air deţine o flotă tânără de aparate Airbus A320 cu 180 de scaune de piele la bord.

1.1. Pieţele sau segmentele de piaţă ţintă

Compania aeriană domină segmentul de zboruri low cost, adresându-se tuturor categoriilor de vârstă.

La nivelului anului 2011, Wizz Air a transportat a transportat în 2011 peste 11 milioane de pasageri, reprezentând o creştere anuală cu 15%. Gradul mediu de încărcare al aeronavelor Wizz Air a fost de peste 84%, la nivelul anilor anteriori.

A devenit cea mai mare linie aeriană de pe piaţa românească, bazându-se pe puterea brandului şi pe calitatea ridicată a serviciilor. În ciuda provocărilor mediului macro-economic, creşterea înregistrată de Wizz Air a fost una dintre cele mai mari din industria aeriană europeană. 2011 a fost un an important pentru companie în România prin deschiderea bazei operaţionale de la Tîrgu Mureş.

Fiind o companie cu tarife reduse, Wizz Air nu oferă mese la bord. Pasagerii pot cumpăra răcoritoare şi gustări la bord de la Wizz-cafe.

1.1. Principalele servicii şi produse furnizate

- Wizz Xclusive Club oferă acces exclusiv la bilete promoţionale care pot fi mai ieftine cu

până la 10 EUR pentru o singură călătorie în comparaţie cu preţurile obişnuite. Avantaje :

• acces instantaneu: taxa anuală se transformă în economii, obţinându-se acces imediat la preţuri reduse în calitate de membru, după înscrierea în program;

• avantaje pentru însoţitori: până la 9 pasageri (inclusiv copii, însă exclusiv bebeluşi) pot călători în cadrul aceleiaşi rezervări, beneficiind de tarifele reduse.

• oferte exclusive: clienţii primesc prin e-mail oferte promoţionale exclusive pentru membri în cazul în care se abonează la newsletter-ul Wizz.

- WIZZ Reserved Seat cu îmbarcare prioritară inclusă este serviciul se oferă sporire

suplimentară a confortului pe durata călătoriei. Achiziţionând acest serviciu călătorii beneficiază de o îmbarcare mai plăcută şi mai puţin stresantă, având un loc garantat situat în primele 2 rânduri ale aeronavei. Serviciul WIZZ Reserved Seat nu înseamnă alocarea unui loc, prin urmare, acesta va fi ocupat conform principiului „Primul venit, primul servit”. În cazul în care la bordul avionului se află pasageri care au nevoie de asistenţă specială, locurile de la fereastră de pe rândul 1 vor fi alocate acestor persoane şi însoţitorilor acestora, în mod gratuit.

Preview document

Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 1
Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 2
Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 3
Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 4
Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 5
Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 6
Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 7
Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 8
Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 9
Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 10
Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 11
Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 12
Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 13
Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 14
Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 15
Strategii în Turism - Wizz Air - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Strategii in Turism - Wizz Air.docx

Alții au mai descărcat și

Proiect la transporturi interne și internaționale

Calculul indicatorilor de utilizare a materialului rulant aferent traficului feroviar de marfuri Problema Pe teritoriul unei regionale de cale...

Pompa de Injecție în Linie

Aparitia primelor automobile este strâns legata de descoperirea si perfectionarea masinii cu abur si a motorului cu ardere interna primele...

Instalații de control și comandă a circulației

Pentru statia de cale ferata având configuratia dispozitivului de linii stabilita prin tema proiectului ( codul proiectului), se vor întocmi...

Te-ar putea interesa și

Practică - agenție turism

Motivații și explicații Am ales să efectuez stagiul de practică în domeniul turistic deoarece mi se pare un domeniu interesant și pe viitor vreau...

Practică la agenția de turism SC Prosper Meridian SRL

Motivaţii şi explicaţii Dorind sa efectuez stagiul de practică în domeniul turistic, am analizat piaţa ieşeană din acest sector de activitate,...

Analiza costurilor la întreprinderea Free Communication

Introducere 1. Denumirea, sediul si statutul juridic al societatii Societatea comerciala “FREE COMMUNICATION S.R.L.” este persoana juridica...

Analiza activității companiei Tarom

1.Introducere Compania TAROM - Transporturile Aeriene Române - a fost înfiinţată la 18 septembrie 1954, iar la câţiva ani după lansare, TAROM...

Ai nevoie de altceva?