Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Transporturi
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 28 în total
Cuvinte : 9758
Mărime: 724.21KB (arhivat)
Publicat de: Damian Crișan
Puncte necesare: 9
Proiect la materia Tehnici de comercializare, sau tehnici de vanzare

Cuprins

  1. 1. Prezentarea societăţii Dacia Groupe Renault 3
  2. 1.1. Prezentarea produsului Dacia Logan. 7
  3. 1.2. Prezentarea produsului Dacia Sandero. 8
  4. 1.3. Prezentarea produsului Dacia Duster. 9
  5. 2. Prezentarea principalelor atribute, beneficii şi valori ale produselor comercializate 10
  6. 2.1.1 Motor/Transmisie 10
  7. 2.1.2. Consum 11
  8. 2.1.3. Interior 11
  9. 2.1.7. Vizibilitate 12
  10. 2.1.8. Tehnologie 12
  11. 2.1.9. Design 12
  12. 2.2.3. Performante 14
  13. 2.2.6. Siguranta 15
  14. 2.2.7. Tinuta de drum 15
  15. 2.2.8. Tehnologie 15
  16. 2.2.9. Design 16
  17. 2.3.1. Motor/Transmisie 17
  18. 2.3.2. Consum 17
  19. 2.3.3. Performante 18
  20. 2.3.4. Interior 18
  21. 2.3.5. Pret de achizitie 19
  22. 2.3.6. Siguranta 19
  23. 2.3.7. Tinuta de drum 19
  24. 2.3.8. Tehnologie 20
  25. 3. Stabilirea principalelor modalitati de promovare si vanzare 20
  26. 3.1. Stabilirea unor strategii ce pot fi folosite promovarea produselor 22
  27. 3.2. Stabilirea bugetului de marketing pentru promovare 24
  28. 3.2.1. Componentele unui buget de marketing 25
  29. 3.3. Metode de vanzare 25
  30. 3.4.1. Vânzarea în cadrul spaţiilor comerciale 26
  31. 3.4.2. Vânzarea la distanţă 26
  32. 3.4.3. Vânzarea directă 26
  33. 4.Organizarea unui showroom si a unui service pentru DACIA 27
  34. 5.Bibliografie 28

Extras din proiect

1. Prezentarea societăţii Dacia Groupe Renault

Schimbările din viaţa economică par a accelera cu fiecare zi şi în aceste condiţii companiile trebuie să acorde o importanţă vitală tuturor activităţilor desfăşurate şi să se adapteze continuu la schimbările de mediu.

O atenţie importantă trebuie acordată sistemului de distribuţie deoarece distribuţia este un proces complex, cu multe probleme, iar pentru fiecare dintre ele existând o multitudine de soluţii, prin a căror combinare rezultă o serie de variante ale strategiei de distribuţie. Selectarea celei mai adecvate variante a strategiei de distribuţie a firmei reprezintă, în esenţă, stabilirea în plan conceptual a tipurilor de canale de distribuţie la care aceasta va apela, precum şi a gradului de implicare în activităţile de natură logistică.

Deciziile legate de alegerea canalelor de distribuţie se află printre cele mai complexe şi mai dificile decizii pe care trebuie să le adopte o firmă pe parcursul activităţii sale, ele influenţând în mod direct toate celelalte decizii de marketing. Activitatea firmei producătoare se finalizează odată cu ajungerea bunurilor şi serviciilor la utilizatorii cărora le sunt destinate.

Primul constructor român de automobile, cu o istorie de peste trei decenii, Dacia a devenit, din 1999, a doua marcă a Grupului Renault. Dacia Groupe Renault este liderul construcţiei de automobile din România, realizând peste 70% din producţia naţională de autoturisme şi utilitare uşoare. În acelaşi timp, Dacia Groupe Renault reprezintă nucleul în jurul căruia s-a creat şi dezvoltat o întreagă industrie de profil (proiectare, industrializare şi comercializare de automobile).

Dacia, primul constructor de automobile român, a luat fiinţă în anul 1966 odată cu crearea Uzinei de Autoturisme de la Mioveni. În anul 1999, Renault achiziţionează 51% din capitalul societăţii în urma procesului de privatizare, iar în prezent deţine 99,43% din capitalul Dacia Groupe Renault. Compania a parcurs un amplu program de modernizare: refacerea instalaţiilor industriale, reconstrucţia reţelei comerciale, reorganizarea reţelei de furnizori.

Investiţiile realizate de Renault la Dacia până în prezent se ridică la peste 1,5 miliarde de Euro. Întinsă pe o suprafaţă de 2 900 000 m², platforma de la Mioveni produce modele Logan berlină, Logan MCV, Logan VAN, Logan Pick-Up, Sandero şi Duster.

Cifra de afaceri Automobile Dacia Groupe Renault în 2009 este de 1 miliarde de euro şi este în creştere cu 7,8% comparativ cu anul anterior. Profitul net al companiei, a urcat cu 3,7%, la 230, 27 milioane lei.

Obiectul de activitate al societăţii îl constituie producerea şi comercializarea de automobile, piese de schimb, maşini unelte şi instalaţii pentru industria de automobile, de agenţi energetici şi tehnici pentru societăţile comerciale de pe platforma industrială Colibaşi şi terţi, promovarea şi punerea în aplicare a iniţiativelor de interes naţional, în domeniul fabricaţiei de automobile şi domenii conexe şi realizarea de beneficii.

Planul comercial actual al Dacia Groupe Renault este ambiţios şi este integrat economiei naţionale. Dacia este a doua marca a Grupului Renault, iar România reprezintă a şasea piaţă a grupului. Dacia Groupe Renault contribuie la modificarea imaginii României în lume.

În 1998, anul în care s-au aniversat trei decenii de la producerea primului automobil Dacia, de pe porţile uzinei a ieşit autoturismul cu numărul 2.000.000. În acelaşi an întreprinderea a obţinut Certificatului de Atestare a Implementării Sistemului Calităţii ISO 9001.

Preview document

Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 1
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 2
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 3
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 4
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 5
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 6
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 7
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 8
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 9
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 10
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 11
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 12
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 13
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 14
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 15
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 16
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 17
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 18
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 19
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 20
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 21
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 22
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 23
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 24
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 25
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 26
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 27
Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor - Pagina 28

Conținut arhivă zip

  • Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor.docx

Alții au mai descărcat și

Proiect la transporturi interne și internaționale

Calculul indicatorilor de utilizare a materialului rulant aferent traficului feroviar de marfuri Problema Pe teritoriul unei regionale de cale...

Pompa de Injecție în Linie

Aparitia primelor automobile este strâns legata de descoperirea si perfectionarea masinii cu abur si a motorului cu ardere interna primele...

Instalații de control și comandă a circulației

Pentru statia de cale ferata având configuratia dispozitivului de linii stabilita prin tema proiectului ( codul proiectului), se vor întocmi...

Te-ar putea interesa și

Metoda costurilor specifice

CAPITOLUL I Consideraţii generale privind costurile 1.1. Costul – instrument de măsurare a consumului de resurse Costul, prin definiţie,...

Contabilitatea rezultatului din exploatare la o societate comercială pe exemplul TIN - COMPANY SRL

Introducere Orice entitate desfășoară activități atât consumatoare de resurse, cât și generatoare de rezultate. În contabilitate, consumurile de...

Extinderea Uniunii Europene Către Europa Centrală

INTRODUCERE Uniunea Europeană este un proces de integrare deplină, economică, socială şi instituţională, situându-se, din punct de vedere politic,...

Evaluarea performanțelor resurselor umane în cadrul SC Serus Service

CAPITOLUL I 1. Rolul şi importanţa mangementului în societatea modernă Managementul, ca ştiintă, s-a definit relativ recent (primele lucrări de...

Studiu de Caz în Cadrul Băncii Țiriac Leasing cu Privire la Contractul de Leasing

Contractul de leasing I. Elementele unui contract de leasing Finanţările în sistem leasing se fac în funcţie de cerinţa beneficiarului pe o...

Politica de Distribuție

ARGUMENT Nu o singură dată mi s-a întâmplat ca, intrând într-un magazin, să văd o inscripţionare de genul “adaos comercial 30-50%”. Mă întrebam...

Diagnosticul societății comerciale Autoglobus 2000 SRL

CAPITOLUL I 1.1 Informaţii generale 1.1.1 Elemente de identificare Denumirea societăţii : SC AUTOGLOBUS 2000 SRL Sediul societăţii : Timişoara...

Proiect management financiar - analiză de piață Policolor

Capitolul I Informatii generale despre societate Detalii de identificare S.C. Policolor S.A. Nume firma Policolor S.A. Bucuresti Localitate/...

Ai nevoie de altceva?