Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Prezentarea societatii Dacia Groupe Renault 3
1.1. Prezentarea produsului Dacia Logan. 7
1.2. Prezentarea produsului Dacia Sandero. 8
1.3. Prezentarea produsului Dacia Duster. 9
2. Prezentarea principalelor atribute, beneficii si valori ale produselor comercializate 10
2.1.1 Motor/Transmisie 10
2.1.2. Consum 11
2.1.3. Interior 11
2.1.7. Vizibilitate 12
2.1.8. Tehnologie 12
2.1.9. Design 12
2.2.3. Performante 14
2.2.6. Siguranta 15
2.2.7. Tinuta de drum 15
2.2.8. Tehnologie 15
2.2.9. Design 16
2.3.1. Motor/Transmisie 17
2.3.2. Consum 17
2.3.3. Performante 18
2.3.4. Interior 18
2.3.5. Pret de achizitie 19
2.3.6. Siguranta 19
2.3.7. Tinuta de drum 19
2.3.8. Tehnologie 20
3. Stabilirea principalelor modalitati de promovare si vanzare 20
3.1. Stabilirea unor strategii ce pot fi folosite promovarea produselor 22
3.2. Stabilirea bugetului de marketing pentru promovare 24
3.2.1. Componentele unui buget de marketing 25
3.3. Metode de vanzare 25
3.4.1. Vanzarea in cadrul spatiilor comerciale 26
3.4.2. Vanzarea la distanta 26
3.4.3. Vanzarea directa 26
4.Organizarea unui showroom si a unui service pentru DACIA 27
5.Bibliografie 28


Extras din proiect Cum descarc?

1. Prezentarea societatii Dacia Groupe Renault 
Schimbarile din viata economica par a accelera cu fiecare zi si in aceste conditii companiile trebuie sa acorde o importanta vitala tuturor activitatilor desfasurate si sa se adapteze continuu la schimbarile de mediu. 
O atentie importanta trebuie acordata sistemului de distributie deoarece distributia este un proces complex, cu multe probleme, iar pentru fiecare dintre ele existand o multitudine de solutii, prin a caror combinare rezulta o serie de variante ale strategiei de distributie. Selectarea celei mai adecvate variante a strategiei de distributie a firmei reprezinta, in esenta, stabilirea in plan conceptual a tipurilor de canale de distributie la care aceasta va apela, precum si a gradului de implicare in activitatile de natura logistica.
Deciziile legate de alegerea canalelor de distributie se afla printre cele mai complexe si mai dificile decizii pe care trebuie sa le adopte o firma pe parcursul activitatii sale, ele influentand in mod direct toate celelalte decizii de marketing. Activitatea firmei producatoare se finalizeaza odata cu ajungerea bunurilor si serviciilor la utilizatorii carora le sunt destinate. 
Primul constructor roman de automobile, cu o istorie de peste trei decenii, Dacia a devenit, din 1999, a doua marca a Grupului Renault. Dacia Groupe Renault este liderul constructiei de automobile din Romania, realizand peste 70% din productia nationala de autoturisme si utilitare usoare. In acelasi timp, Dacia Groupe Renault reprezinta nucleul in jurul caruia s-a creat si dezvoltat o intreaga industrie de profil (proiectare, industrializare si comercializare de automobile).
Dacia, primul constructor de automobile roman, a luat fiinta in anul 1966 odata cu crearea Uzinei de Autoturisme de la Mioveni. In anul 1999, Renault achizitioneaza 51% din capitalul societatii in urma procesului de privatizare, iar in prezent detine 99,43% din capitalul Dacia Groupe Renault. Compania a parcurs un amplu program de modernizare: refacerea instalatiilor industriale, reconstructia retelei comerciale, reorganizarea retelei de furnizori. 
Investitiile realizate de Renault la Dacia pana in prezent se ridica la peste 1,5 miliarde de Euro. Intinsa pe o suprafata de 2 900 000 m2, platforma de la Mioveni produce modele Logan berlina, Logan MCV, Logan VAN, Logan Pick-Up, Sandero si Duster.
Cifra de afaceri Automobile Dacia Groupe Renault in 2009 este de 1 miliarde de euro si este in crestere cu 7,8% comparativ cu anul anterior. Profitul net al companiei, a urcat cu 3,7%, la 230, 27 milioane lei. 
Obiectul de activitate al societatii il constituie producerea si comercializarea de automobile, piese de schimb, masini unelte si instalatii pentru industria de automobile, de agenti energetici si tehnici pentru societatile comerciale de pe platforma industriala Colibasi si terti, promovarea si punerea in aplicare a initiativelor de interes national, in domeniul fabricatiei de automobile si domenii conexe si realizarea de beneficii.
Planul comercial actual al Dacia Groupe Renault este ambitios si este integrat economiei nationale. Dacia este a doua marca a Grupului Renault, iar Romania reprezinta a sasea piata a grupului. Dacia Groupe Renault contribuie la modificarea imaginii Romaniei in lume.
In 1998, anul in care s-au aniversat trei decenii de la producerea primului automobil Dacia, de pe portile uzinei a iesit autoturismul cu numarul 2.000.000. In acelasi an intreprinderea a obtinut Certificatului de Atestare a Implementarii Sistemului Calitatii ISO 9001.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici de Comercializare a Autovehiculelor.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!