Transportul Aerian in Cadrul Companiei de Curierat DHL

Cuprins proiect Cum descarc?

INTRODUCERE 3
CAPITOLUL I ORGANIZAREA SERVICILOR DE TRANSPORT AERIAN 
4
1.1. Aspecte privind transportul aerian 
4
1.2. Evolutia transportului aerian 10
CAPITOLUL II TRAFICUL AERIAN SUB IMPACTUL TRANSFORMARILOR LA NIVEL MONDIAL 
21
2.1. Organizarea transportului aerian la nivel international si intern 
21
2.2. Impactul crizei asupra serviciilor de transport aerian 
41
CAPITOLUL III TRANSPORTUL AERIAN IN CADRUL COMPANIEI DE CURIERAT DHL
(STUDIU DE CAZ) 
46
3.1. Scurt istoric al serviciilor de curierat 46
3.2. Serviciile de curierat practicate de 
compania DHL 
47
CONCLUZII 53
BIBLIOGRAFIE 57
ANEXE 62


Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
Transportul este o activitate veche de cand lumea. Omul, ca sa se hraneasca a trebuit sa-si poarte trupul. Apoi copii. Apoi uneltele si armele.
Transporturile reprezinta un domeniu important al activitatii economico-sociale pentru ca prin intermediul lor se efectueaza deplasarea in spatiu a bunurilor si oamenilor in scopul satisfacerii necesitatilor materiale si spirituale ale societatii omenesti. Dezvoltarea, diversificarea si modernizarea transporturilor au fost determinate de extinderea si intensificarea productiei si a circulatiei marfurilor, de adancirea diviziunii internationale a muncii.
Un rol important il are transportul in sfera productiei unde, printr-o mai buna organizare, poate contribui la: reducerea ciclului de productie, accelerarea vitezei de rotatie a mijloacelor circulante, imbunatatirea indicatorilor economico-financiari. Productia unei intreprinderi este deservita nu numai de transportul intern, ci si de transportul care realizeaza legaturile externe ale acesteia cu celelate intreprinderi si cu intreaga economie nationala. De aici decurge functia importanta a transporturilor de a sustine legaturile de productie intre intreprinderi, comunicatiile intre marile centre industriale, intre cele industriale si agricole, etc. 
Lucrarea de fata isi propune sa analizeze organizarea serviciilor de transport, precum sI transportul aerian in cadrul companiei DHL.
CAPITOLUL I
ORGANIZAREA SERVICIILOR 
DE TRANSPORT AERIAN
1.1 Aspecte privind transportul aerian 
In transportul aerian se folosesc urmatoarele notiuni :
Agent autorizat: agent de vanzare desemnat de transportator sa-l reprezinte in vanzarea transportului aerian de pasageri pe serviciile sale.
Bagaj: articole, efecte si alte obiecte personale ale pasagerului, destinate purtarii, utilizarii, confortului sau comoditatii relativ la calatoria acestuia. In afara situatiilor in care este specificat altfel, termenul include atat bagajul inregistrat cat si cel neinregistrat.
Bagaj inregistrat: bagajul luat in primire de catre transportator si pentru care acesta elibereaza buletinul de bagaj.
Bagaj neinregistrat: orice alt bagaj in afara celui inregistrat.
Bilet: document intitulat "bilet de calatorie si buletin de bagaj" eliberat de transportator sau in numele acestuia. El cuprinde conditiile contractului, avizele, cupoanele de zbor si cuponul pasagerului.
Bilet complementar: bilet emis impreuna cu alt bilet si care constituie, impreuna, un singur contract de transport.
Buletin de bagaj: partea din bilet care se refera la transportul bagajului inregistrat al pasagerului.
Codul companiei: cod format din doua caractere sau trei litere care identifica o anumita companie aeriana.
Conventie: inseamna oricare din urmatoarele conventii aplicabile:
- Conventia pentru Unificarea Anumitor Reguli referitoare la transportul aerian international, semnata la Varsovia, la 12 Octombrie 1929 (denumita in cele ce urmeaza Conventia de la Varsovia);
- Conventia de la Varsovia amendata la Haga la 28 Septembrie 1955;
- Conventia de la Varsovia amendata prin Protocoalele Aditionale Nr.1, 2 si 4 de la Montreal (1975);
- Conventia aditionala de la Guadalajara (1961), in functie de aplicabilitatea fiecareia si asa cum este amendata periodic, dar depinzand de ratificarea de catre Romania a acelor amendamente.
Cuponul pasagerului: parte din bilet care poarta aceasta mentiune si care trebuie pastrata de pasager.
Cupon de zbor: parte din bilet emis de sau in numele transportatorului, care poarta mentiunea "valabil pentru transport" si care indica punctele intre care pasagerul are dreptul sa fie transportat.
Conditiile Contractului: inseamna precizarile cuprinse in bilet sau predate odata cu acesta, care includ o trimitere la unele din aceste Conditii generale de transport.
Dauna: cuprinde decesul, vatamarea corporala, prejudiciile cuzate prin intarziere, pierdere partiala sau alte prejudicii de orice natura ivite in urma transportului sau in legatura cu transportul sau a altor servicii suplimentare prestate de transportator.
DST: Drepturi Speciale de Tragere asa cum sunt definite de Fondul Monetar International.
Eticheta de bagaj: document eliberat de transportator in scopul exclusiv al identificarii bagajelor inregistrate.
Forta majora: inseamna situatii neobisnuite si imprevizibile care scapa controlului pasagerului si/sau transportatorului, ale caror consecinte nu ar fi putut fi evitate chiar daca s-ar fi luat toate masurile de prevedere cuvenite.
Locuri de oprire acceptate: locurile mentionate pe bilet sau prevazute in orarul transportatorului ca opriri regulate in itinerarul pasagerului, cu exceptia locului de plecare si a celui de destinatie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Transportul Aerian in Cadrul Companiei de Curierat DHL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!