Proiecte pentru domeniul Tranzacții Internaționale pagina 1 din 9

doc

Managementul tranzacțiilor de comerț exterior - MICO Candles Design SRL

Rezumat executiv S.C Mico Decorative Candles S.R.L are ca obiect de activitate producerea şi comercializarea de lumânări decorative și lumânări aromate din parafină și gel transparent, de cea mai buna calitate. Modelele de lumânări parfumate ornamentale sunt confecționate din parafină cu punct de topire ridicat și aditivi speciali, ceea ce le conferă o ardere uniformă și indelungată. Oferta de culori pentru lumânări parfumate ornamentale este: alb, galben, roz, roșu, albastru, mov, verde, maro, negru; iar gama de arome este la fel de variată: măr, lămâie, portocale, fragi, migdale, mentă,... vezi detalii

doc

Managementul tranzacțiilor internaționale SC Murfatlar SRL

“La Murfatlar, mostenirea este fara seaman. Prin mestesugul vinului, vechi de peste doua mii de ani, traditia, arta si voia buna stralucesc, din nou, laolalta.” Transmitem patrimoniul pastrat de secole: o reala mostenire a indeletnicirii vinului, a locuitorilor de pe aceste meleaguri, a traditiilor si a evolutiei, probabil cel mai bine pastrate din Romania din domeniul vini-viticol. Respectam in continuare conceptiile si traditiile si de aceea vinul de Murfatlar este si va fi neschimbat peste ani si ani. Planul proiectului Prin elaborarea acestui proiect care vizeaza managementul tranza... vezi detalii

doc

Proiect Albalact

BRIEF I.THE SELECTION AND CONTRACTING OF THE FOREIGN PARTNERS 1. The partners selection 2. The delivery availability 3. Marketing aspect 4. Duration 5. Documentation: inquiry letter and offer letter II. CONTRACTING III. RESOLUTION OF THE CONTRACT IV. THE COMMERCIAL OPERATIONS a. The order letter received from Mercator b. Order confirmation c. Transport d. Commercial documents 1. Proforma 2. Invoice e. Letters of Credit V. FINANCIAL ESTIMATION Bibliography BRIEF Albalact. The export decision Romanian milk and dairy products market Nowadays, the Romanian market is unde... vezi detalii

doc

Afaceri internaționale

Tema nr. 1 Perioada postbelica, un economist, pe nume Iacov Wiener, a respins teoria ca uniunea vamala ar duce la cresterea bunastarii. El a enuntat o teorie potrivit careia crearea uniunilor vamale si, in parte, a zonelor de comert liber, au ca efecte: • notiunea de creare de comert • notiunea de deturnare de comert. Prin creare de comert analistul intelegea aparitia de noi fluxuri comerciale in cadrul uniunilor vamale, care inlocuiesc sursele de furnizare mai putin eficiente, sursele cele mai avantajoase din punct de vedere al costurilor de productie. Acest lucru este de fapt crearea... vezi detalii

doc

Modalități de plată în schimburile economice internaționale

In cadrul schimburilor economice internationale, marfurile livrate pot fi platite imediat, respectiv chiar in momentul livrarii lor, cu numerar (“cash” ori “au comptant”) sau prin remiterea unui cec. Insa, de cele mai multe ori, vanzatorul (in speta, exportatorul) acorda cumparatorului-importator posibilitatea de a-I plati peste o luna , doua sau trei luni, iar in anumite situatii chiar dupa o perioada mai indelungata de timp. Cu alte cuvinte, vanzatorul a consimtit sa-i acorde un credit clientului externcare i-a cumparat marfa si asteapta ca acesta sa-si onoreze creanta la data fixata de c... vezi detalii

doc

Politici Comerciale

Capitolul 1. Politica comercială. Definiţii. Concepte. Tipologie Politica comercială reprezintă una din componentele de bază ale politicii economice generale a fiecărui stat independent, vizând sfera relaţiilor economice externe (exporturi, importuri, operaţiuni de cooperare economică şi tehnico-ştiinţifică), urmărind promovarea cu prioritate a intereselor naţionale. Politica comercială cuprinde totalitatea reglementărilor (administrative, financiare, bugetare, valutare) adoptate de un stat cu scopul promovării/ restrângerii schimburilor comerciale externe şi al protejării pieţei interne ... vezi detalii

doc

Internaționalizarea firmei Vincon Vrancea SA

1. Vincon Vrancea Prezentare generală Vincon Vrancea este liderul producătorilor şi vânzătorilor de vinuri şi distilate de vin din România, cu o experienţă în domeniu de peste 50 de ani. Privatizată în anul 1999, compania îşi desfăşoară activitatea în cele trei podgorii vrâncene şi în centrul viticol Pietroasele. Vrancea, cea mai importantă zonă viticolă a ţării, deţine o suprafaţă de aproape 28.000 ha vie, ceea ce reprezintă peste 11% din suprafaţa viticolă a României. Se consideră, pe buna dreptate, că sub aspect economic, Vrancea este pentru struguri şi vin, ceea ce este Bărăganul p... vezi detalii

doc

Piața futures a valutelor

INTRODUCERE Tranzactiile cu contracte la termen (futures) constituie, din mai multe puncte de vedere, una dintre ultimele bariere ale capitalismului. Acestea sunt printre putinele instrumente de investitie care necesita o mobilizare relativ mica de capital si care cu motivatie, insistenta si indemanare ofera un potential nelimitat de profit. S-a vorbit mult despre potentialul de castig al investitiilor imobiliare. Si, fara nici o indoiala, speculatiile sau investitiile in active ca pamantul, proprietatile de venit, proprietatile cu impozite restante, proprietatile cu ipoteci restante, cum... vezi detalii

doc

Cumpărarea unei polițe de asigurare a creditelor comerciale de către SC OMV România Mineraloel SRL

Introducere Activitatea comercială presupune prin însăşi definiţia sa anumite riscuri. În fiecare an, zeci de mii de companii din întreaga lume devin falimentare, înregistrând datorii mari către parteneri. În cele mai multe cazuri, motivul este insolvabilitatea cumpărătorilor, ceea ce face imposibilă recuperarea creanţelor. Astăzi, mai mult ca oricând, prin piaţa mondială, nesiguranţa atinge noi forme şi valenţe. Într-un mediu de afaceri dinamic, succesul este de cele mai multe ori condiţionat de solvabilitatea clienţilor, în special în perioadele de recesiune, însăşi supravieţuirea în me... vezi detalii

doc

Internaționalizarea firmei

Motivatie Vinul - comparatie paradoxala cu femeia - placere sau pacat? Produce euforie, duce la filozofie sau iubire, te poate teleporta în straturile superioare ale metafizicii sau coborî în iadul inconstientei. Fiecare popor are în traditia lui acel specific care-l caracterizeaza si îi da personalitate, îl formeaza de-a lungul veacurilor ce trec peste teritoriul si generatiile ce traiesc în aceste spatii. Nu s-ar exagera deloc daca aceasta licoare a bobului de strugure s-ar suprapune peste istoria milenara a poporului român în spatiul danubiano-carpatic. Trinitatea vietii umane - naste... vezi detalii

doc

Sistemul Economic al Turciei

Date generale Localizare geografică: Tucia se află acolo unde se întâlnesc Asia si Europa, fiind situată în jumatatea nordica a emisferei, într-un punct care este la aproximativ jumatatea drumului intre Ecuator si polul nord, de la o longitudine de 36 grade N la 42 grade N si la o latitudine de la 26 grade E pana la 45 grade E. Turcia are o forma aproximativ dreptunghiulara si 1,660 km. În cea mai mare parte, această ţară este acoperită de munţi: la nord - masivul Ponti, în centru - regiunea muntoasă Anatolia, la sud - masivul Taurus. În partea de sud a Anatoliei se înalţă vulcani inac... vezi detalii

doc

Tranzacții - Borsec

1. Rezumat ROMAQUA GROUP, societate cu capital integral autohton şi privat, a realizat în ultimii ani investiţii importante care se ridică pânǎ acum la peste 50 mil. euro, mizând în primul rând pe tehnologii şi echipamente de vârf la nivel mondial, care să asigure obţinerea unui produs finit cu cel mai înalt standard calitativ. Societatea are în portofoliu o gamă largă de branduri, si anume: liderul pieţei româneşti de apă minerală naturală Borsec, băuturile răcoritoare carbogazoase Giusto, băuturile răcoritoare plate Giusto Natura, brandul de cafea Metropolitan Caffé, apa minerală natura... vezi detalii

doc

Proiect Economic - SC Mirfo Industries SA

TIPUL DE SOCIETATE SI MODUL DE CONSTITUIRE: MIRFO INDUSTRIES este o societate comerciala pe actiuni cu capital privat in totalitate, fiind infiintata in anul 1991. Societatea pe acţiuni este una din formele de societate comercială cu o largă reglementare şi implementare pe plan internaţional. Aceasta este o societate de capitaluri, asociaţii răspund pentru pierderile societăţii doar în limita acţiunilor deţinute. Astfel spus, asociaţii nu pot pierde mai mult decât au investit. Societatea pe acţiuni era denumită în legislaţia mai veche din România societate anonimă Cotele de participare a... vezi detalii

doc

Criza Asiatică

Introducere În economia globală, banii sunt asemenea sângelui dintr-un organism viu, ei permit circulaţia valorii şi întreţin viaţa sistemelor economice. Aproape în orice domeniu al activităţii umane există preocupări privind disfuncţionalităţile care pot să apară în interiorul lui şi, de aceea, se studiază cauzele, modul de apariţie şi manifestări a acestora, consecinţele lor. Crizele sunt astfel de disfuncţionalităţi. Economiştii analizează criza după criterii specifice, atribuindu-i caracteristicile unor fenomene cu urmări nefaste pentru organizaţii, instituţii şi grupuri sociale afect... vezi detalii

docx

Tranzacția comercială dintre Eurojet România SRL și Avolus Group Bv

Tranzacţia comercială Eurojet România SRL – Avolus Group BV 1. Caracterizare generală a tipului de tranzacţie Tranzacţiile comerciale au următoarele elemente comune: existenţa mai multor părţi (subiecţi) şi existenţa unui obiect (reglementări) în realizarea unui consens pentru armonizarea intereselor. Pe lângă elementele comune se pot releva unele caracteristici cum ar fi caracterul solemn care implică existenţa unui înscris (contract), caracterul reglementat, presupunând existenţa şi respectare unor norme legale (de ex. tipizarea contractelor) şi caracterul profesional care impune parti... vezi detalii

Hopa sus!