Extras din proiect
Comertul mondial cu produse cosmetice
Cine nu a azuit vre-odata de frime ca L'Oreal, Garnier, The Body Shop, Coty, Lancome, La Roche Posay, Matrix, Maybelline? Sunt nume foarte cunoscute din industria mondiala a cosmeticelor.
Ce au în comun toate acestea? Toate apartin arhicunoscutei companii L'Oreal, prin achizitii de-a lungul timpului.
L'Oreal Group achizitioneaza The Body Shop în anul 2006, desi au aparut multe nemultumiri ai consumatorilor Body Shop, în 1970 achizitioneaza producatorul de produse pentru piele Biotherm, fontata în 1950 si care în prezent este prezenta în 66 de tari, incluzând Venezuela, China si din 2001 Hong Kong. Tot din Grupul L'Oreal fac parte si Cacharel, Girgio Armani, Garnier, Helena Rubinstein, Inneov, Kerastase, Kiehls, Lancome, La Roche Posay, L'Oreal Prodessionnel, Le Club Des Creatures, Matrix, Mazbelline NY, Mizani. Ralph Luren. Redken, Shu Uemura, Skinceuticals, Softsheen Carson, Vichy si Viktor & Rolf.
Diversitatea culturala e enorma în grupul L'Oreal, asadar perceptia frumusetii este foarte variata de la o tara la alta, fiecare cultura face alegeri individuale cu privire la îngrijirea parului, a pielii, fiecare îsi alege un machiaj specific si parfum care exprima unicitatea fiecarei persoane în parte. Toate aceste sunt posibile datorita vârstei, tipului de piele, de par si dupa cum am mai zis a culturii. Asadar prin achizitii L'Oreal a încercat sa ajunga la fiecare, având în subordine branduri pentru fiecare.
Componenta cea mai improtanta componenta a grupului este Cercetarea, ce este parte integranta ca si marketingul.
Câteva date despre L'Oreal:
- vânzarile în 2006 au depasit 15,8 mld EUR
- a acumulat 19 branduri globale, devenind un model in afacerile sustinute.
Din punct de vedere financial vânzarile au crescut in 2006 cu 8,7%, având un profit de 12,1%, si un venit net pe actiuni de peste 14,7% si câttigurile din dividende fiind 18%, 1,18 EUR pe actiune.
Graficul reprezinta procentul din totalul vânzarilor pe divizii din 2006.
Acest grafic arata cresterea din anul 2006 a vânzarilor în functie de regiune, fata de naul 2005
The Body Shop International este un producator global de produse defrumusete si îngrijire inspirate de natura.
A fost fondat in 1976 in Marea Britanie de catre Anita Roddick, în prezent are peste 2100 de magazine în peste 55 de tari, si cu o gama variata de peste 1200 de produse, ce nu au fost testate pe animale si care contin ingrediente naturale. A fost prima firma de cosmetice internationala care a fost premiata cu premiul Humane Cosmetics Standard pentru politica împotriva testarii pe animale, si totodata prima care detine propriul program numit Community Trade, ce are 31 de furnizori în 24 de tari, ce ajuta peste 1500 de persoane de pe întreg globul cu un venit esential, pentru construirea viitorului.
The Body Shop este un lider din punctul de vedere al transparentei corporatiei, si tind sa protejeze mediul prin campaniile lor active din întreaga lume care se învârt în jurul celor 5 valori: sustinerea comertului comunitar , apararea drepturilor Omului, împotriva testarii pe animale, cresterea respectului de sine, si protejarea planetei.
De asemenea în 1990 au lansat propria fundatie de cariate The Body Shop Foundation, ce ofera suport financial pionierilor, organizatiilor de prima linie care aduc putina speranta in lumpta pentru drepturile umane si civile, pentru mediu si protejarea animalelor.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Comertul Mondial cu Produse Cosmetice.doc