Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice

Proiect
7/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 5127
Mărime: 450.54KB (arhivat)
Publicat de: Iacob Iancu
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Ionut Popescu

Extras din proiect

Comertul mondial cu produse cosmetice

Cine nu a azuit vre-odata de frime ca L'Oreal, Garnier, The Body Shop, Coty, Lancome, La Roche  Posay, Matrix, Maybelline? Sunt nume foarte cunoscute din industria mondiala a cosmeticelor.

Ce au în comun toate acestea? Toate apartin arhicunoscutei companii L'Oreal, prin achizitii de-a lungul timpului.

L'Oreal Group achizitioneaza The Body Shop în anul 2006, desi au aparut multe nemultumiri ai consumatorilor Body Shop, în 1970 achizitioneaza producatorul de produse pentru piele Biotherm, fontata în 1950 si care în prezent este prezenta în 66 de tari, incluzând Venezuela, China si din 2001 Hong Kong. Tot din Grupul L'Oreal fac parte si Cacharel, Girgio Armani, Garnier, Helena Rubinstein, Inneov, Kerastase, Kiehls, Lancome, La Roche  Posay, L'Oreal Prodessionnel, Le Club Des Creatures, Matrix, Mazbelline NY, Mizani. Ralph Luren. Redken, Shu Uemura, Skinceuticals, Softsheen Carson, Vichy si Viktor & Rolf.

Diversitatea culturala e enorma în grupul L'Oreal, asadar perceptia frumusetii este foarte variata de la o tara la alta, fiecare cultura face alegeri individuale cu privire la îngrijirea parului, a pielii, fiecare îsi alege un machiaj specific si parfum care exprima unicitatea fiecarei persoane în parte. Toate aceste sunt posibile datorita vârstei, tipului de piele, de par si dupa cum am mai zis a culturii. Asadar prin achizitii L'Oreal a încercat sa ajunga la fiecare, având în subordine branduri pentru fiecare.

Componenta cea mai improtanta componenta a grupului este Cercetarea, ce este parte integranta ca si marketingul.

Câteva date despre L'Oreal:

- vânzarile în 2006 au depasit 15,8 mld EUR

- a acumulat 19 branduri globale, devenind un model in afacerile sustinute.

Din punct de vedere financial vânzarile au crescut in 2006 cu 8,7%, având un profit de 12,1%, si un venit net pe actiuni de peste 14,7% si câttigurile din dividende fiind 18%, 1,18 EUR pe actiune.

Graficul reprezinta procentul din totalul vânzarilor pe divizii din 2006.

Acest grafic arata cresterea din anul 2006 a vânzarilor în functie de regiune, fata de naul 2005

The Body Shop International este un producator global de produse defrumusete si îngrijire inspirate de natura.

A fost fondat in 1976 in Marea Britanie de catre Anita Roddick, în prezent are peste 2100 de magazine în peste 55 de tari, si cu o gama variata de peste 1200 de produse, ce nu au fost testate pe animale si care contin ingrediente naturale. A fost prima firma de cosmetice internationala care a fost premiata cu premiul Humane Cosmetics Standard pentru politica împotriva testarii pe animale, si totodata prima care detine propriul program numit Community Trade, ce are 31 de furnizori în 24 de tari, ce ajuta peste 1500 de persoane de pe întreg globul cu un venit esential, pentru construirea viitorului.

The Body Shop este un lider din punctul de vedere al transparentei corporatiei, si tind sa protejeze mediul prin campaniile lor active din întreaga lume care se învârt în jurul celor 5 valori: sustinerea comertului comunitar , apararea drepturilor Omului, împotriva testarii pe animale, cresterea respectului de sine, si protejarea planetei.

De asemenea în 1990 au lansat propria fundatie de cariate The Body Shop Foundation, ce ofera suport financial pionierilor, organizatiilor de prima linie care aduc putina speranta in lumpta pentru drepturile umane si civile, pentru mediu si protejarea animalelor.

Preview document

Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 1
Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 2
Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 3
Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 4
Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 5
Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 6
Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 7
Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 8
Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 9
Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 10
Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 11
Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 12
Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 13
Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 14
Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 15
Comerțul Mondial cu Produse Cosmetice - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Comertul Mondial cu Produse Cosmetice.doc

Alții au mai descărcat și

Petrolul

PETROLUL sursa naturala de hidrocarburi În limba latina, echivalentul pentru petrol- ''Petrolum'' semnifica ulei de piatra; nafta (în greaca-...

Portugalia - aspecte generale în contextul integrării europene

I. Momentul aderarii La 1 ianuarie 1986, anul aderarii Portugaliei la UE, produsul intern brut pe cap de locuitor depasea cu putin jumatate din...

Turismul Rural

1. Istoricul aparitiei ANTREC În tara noastra se practica de multa vreme, în mod sporadic si neoficial, cazarea la localnici a vizitatorilor...

Condițiile INCOTERMS

Incoterms se referă la obligaţiilor reciproce ale vânzătorului şi cumpărătorului într-un contract de vânzare internaţională, propunând o serie de...

Tehnologie hotelieră și de restaurant

1.1. Prezentarea unităţii de cazare Tipul de unitate: hotel Numele: SunShine Categoria: 3* Profilul unităţii: hotel Numărul de camere: 40...

Strategii de întrare pe piețele internaționale

Prezentare societatii Antibiotice S.A. I. Istoric 1953 - 1959 - Se pune prima piatra la temelia unei industrii noi, prin constructia Fabricii...

Boeing corporation - organizație globală

Industria aerospatiala civila globala, mai ales pe segmental de piata a aeronavelor cu mai mult de 110 locuri, este un duopol intre Boeing si...

Depozitarea mărfurilor

Magazinul este un -vânzator- de prim ordin, fie ca este organizat în forma de vânzare cu autoservire, fie în forma clasica unde progresele...

Te-ar putea interesa și

Efectele Rundei Uruguay asupra liberalizării comerțului mondial

1. ROLUL G.A.T.T. IN LIBERALIZAREA COMERTULUI INTERNATIONAL 1.1. Scurt istoric al crearii si organizarii G.A.T.T. 1.1.1 Crearea G.A.T.T. Crearea...

Falsificarea Produselor Cosmetice

Capitolul 1 Motivaţia temei alese şi obiectivele propuse Am ales să vorbim despre tema „Falsificarea produselor cosmetice”, deoarece este o...

Plan de Afaceri - SC Farmec SA Cluj - Napoca

Capitolul I-Sinteza planului de afaceri 1.1 Obiectivul avut in vedere Compania ‘Farmec’ S.A Cluj-Napoca este un simbol al produselor cosmetice in...

Avon - Anew Clinical

1. Istoria AVON AVON a fost fondata in 1886 in Statele Unite de catre David H. McConnell, un vanzator de carti care si desfasura activitatea prin...

Auditul unui Sistem Informatic

1. Aspecte teoretice privind auditul sistemelor informatice Prin audit , în general , se înțelege examinarea profesională a unei informații în...

Analiza Sistemului Logistic la Coty Cosmetics România SRL

Capitolul. I: Introducere I.1.Date de identificare Coty Cosmetics a fost creata la Paris in 1904 de catre Francois Coty, cel ce este considerat a...

Piața produselor cosmetice

a) Aria pietei Ca repartizare, piata produselor cosmetice se regaseste in toate regiunile tarii avand o pondere ridicata in mediul urban, unde...

Colgate

1.Denumire si scurt istoric Denumirea mãrcii : „COLGATE” Logo-ul: Slogan: „Colgate, îngrijirea zâmbetului în care poti avea încredere!” Scurt...

Ai nevoie de altceva?