Agentia de Turism Happy Tour

Extras din proiect Cum descarc?

1.Fisa de prezentare a agentiei: 
- amplasare: Organizarea activitatilor turistice se realizeaza de catre diversi agenti economici din turism (persoane fizice care presteaza servicii specifice, societati comerciale cu capital privat sau mixt, asociatii familiale), dar agentia de turism este intermediarul privilegiat intre acesti prestatori si turist. 
Agentia de turism prezinta doua mari avantaje fata de alti distribuitori de produse turistice: protectia aproape totala a consumatorului de turism si garantiile financiare acordate atAct turistilor cat si prestatorilor 
Agentia de turism Travel House International are sediul in Bd. N. Titulescu nr 4-8, Cladirea America House, aripa de vest, etj 2 este o societate cu capital privat romanesc si un punct de lucru situat in Piata Victoriei. 
- profilul agentiei: S-a infiintat in anul 1994 si a avut ca obiect de activitate publicitatea, dupa care in anul 2000 s-a specializat in business travel. 
In anul 2005 au avut loc modificari in structura actionariatului, in sensul ca unicul actionar al societatii a devenit o societate comerciala, persoana juridica romana. 
In octombrie 2006, datorita managementului performant, a politicii de marketing orientata catre client si profesionalismului tinerei echipe, societatea a fost distinsa cu premiul " Star Award for Quality" la cea de a 31 -a editie a manifestarii Business Initiative Direction organizata la Geneva. 
- profilul clientilor: Clientela agentiei se imparte in doua categorii: 
a) Clientii persoane fizice sunt: 
- pe de o parte turisti individuali, pretentiosi care solicita oferte pentru programe sofisticate. Exista si clienti, dar foarte rar, care solicita servicii cazare si masa deoarece calatoresc cu mijlocul de transport propriu; 
- pe de alta parte grupurile de turisti care se inscriu la un program turistic fix, de obicei cu ghid (in special circuite turistice);
b) Clientii persoane juridice sunt: 
- agentiile care nu sunt acreditate IATA si care deci nu pot sa emita bilete de avion si catre care se vand doar bilete de avion; 
- agentiile revanzatoare prin care se promoveaza pachetele de servicii turistice ale societatii; 
- firmele cu care agentia are incheiate contracte de colaborare si care au o pondere de 75% in totalul clientilor. 
Clientii aleg oferta agentiei pentru ca le ofera valoare si satisfactie. Pentru a imbunatati performantele sistemului de furnizare a valorii catre client agentia isi selecteaza atent furnizorii cu care coopereaza, iar pentru a le oferi o satisfactie mai mare agentia a adoptat doua strategii: 
1.adaugarea unor avantaje financiare. Acestea constau in discount-uri care sunt prevazute in contractele incheiate. 
2.adaugarea unor avantaje sociale. Intrucat avantajele financiare, nu reprezinta un element permanent de diferentiere a agentiei de concurenta, personalul agentiei lucreaza la intarirea legaturilor pe plan social cu clientii, prin cunoasterea nevoilor si a dorintelor individuale ale acestora si ulterior prin personalizarea si individualizarea produselor si serviciilor. Personalul este calificat si stie ca, calitatea serviciilor oferite este cheia satisfactiei clientului iar satisfactia acestuia va aduce de la sine o fidelitate mai puternica din partea acestuia. 
Deasemenea agentii de turism sunt in permanenta legatura cu clientul dandu-i posibilitatea de a-si exprima opiniile favorabile sau nefavorabile. 
- dotari: 
- motivul infiintarii: S-a infiintat in anul 1994 si a avut ca obiect de activitate de publicitatea, dupa care in anul 2000 s-a specializat in business travel.


Fisiere in arhiva (1):

  • Agentia de Turism Happy Tour.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!