Ideea infiintarii unei agentii de turism a venit in urma unor cercetari personale a pietei in domeniul turismului in urma carora am considerat ca cea mai potrivita idee este cea de deschidere a unei agentii de turism, care se diferentiaza de celelalte existente pe piata locala prin gama serviciilor turistice oferite, accesibile tuturor categoriilor de turisti. Agentia de turism S.C. "Biandra" S.R.L este locul in care fiecare om isi poate indeplini dorinta de a calatori. Suntem persoane sociabile carora le place sa lucreze cu oamenii, stim sa oferim asistenta profesionala in orice problem intampinata de clienti in acest domeniu. De asemenea, seriozitatea cu care tratam fiecare sarcina sunt cheia castigarii increderii clientului. Ideea de afacere presupune crearea unor pachete turistice accesibile nu doar persoanelor clinic sanatoase ci si persoanelor cu dezabilitati si celor varstnice cu probleme de mobilitate. Scopul nostru este de a oferi servicii de calitate tuturor categoriilor de clienti potentiali dar si de a oferi persoanelor cu dezabilitati si probleme de mobilitate sansa la o viata in care handicapul nu reprezinta o piedica in calea placerilor. Studiile de piata pe care le-am realizat au aratat ca printre lucrurile pe care publicul le asteapta de la o agentie de turism sunt preturile adaptate la nevoile exprimate de clienti. Noi oferim clientilor nostri posibilitatea de a negocia preturile pentru serviciile oferite. Fiecare client este deosebit si de aceea agentia noastra a inteles ca la cerinte diferite trebuie oferite alternative diferite. Codurile CAEN aferente obiectului de activitate sunt: 7911 - Activitati ale agentiilor turistice 7990- Alte servicii de rezervare si asistenta turistica Conditiile pe care o agentie de turism trebuie sa le ofere sunt foarte ridicate, noi putem satisface cele mai variate si mai exigente asteptari ale clientilor. Asiguram clientilor nostri serviciile unor companii care respecta cele mai inalte standarde. Totodata, angajatii firmei noastre vor asigura asistenta dorita pentru alegerea variantei cele mai potrivite pentru vacantele clientilor. Obiectivele actuale sunt: 1 .Localizarea unui spatiu potrivit tipului de activitate, situat in zona central;. 2. Asigurarea conditiilor de functionare si a serviciilor destinate clientilor; 3. Oferirea de pachete turistice personalizate; 4. Incheierea de contracte cu hoteluri si firme care sa asigure transportul clientilor adaptate categoriilor de clientele vizate; 5. Desfasurarea activitatilor in primii ani de activitate in conditii de solvabilitate; 6. Modernizarea agentiei. Domeniile de activitate identifica vanzarea de bilete de transport, permite emiterea de bilete pentru un numar de 80 de companii aeriene din lumea intreaga, vanzarea produselor turistice servicii de primire (,,meeting" sau ,,transfer") care constau in punerea la dispozitia clientilor a unui mijloc de transport si a unuia sau mai multor functionari ai agentiei care vorbesc limba clientului (interpret), care stiu sa-l ajute in operatiunile de stationare (transport bagaje, vizare bilete) si care cunosc topografic locurile unde vor trebui utilizate serviciile locale, rezervate anterior; servicii de acces, prin care se pune la dispozitie un mijloc de transport si unul sau mai multi functionari (ghizi), care insotesc clientii in vizite sau excursii si care stiu sa prezinte, pe limba clientilor, atractivitatea zonei. In acest mod, se asociaza vanzarii serviciilor de baza (transport, cazare, masa) o serie de servicii complementare cum ar fi: serviciul de banca (schimb valutar, repartizari de valuta, emiterea de ,,travellers cheques"); serviciul de expediere a bagajelor, cu fiecare mijloc de transport; serviciul de asigurari: emiterea de polite de asigurare a bagajelor si asigurarea contra riscurilor navigatiei aeriene; serviciul de rezervari si cumparari de bilete pentru diverse spectacole si manifestari;.
1. Nita Constantin, Popescu Marius- Dictionar de marketing si de afaceri, Editura Economica, Bucuresti, 1999 2. Neamtu Liviu- Management strategic, Editura Universitaria, Craiova, 2006 3. https://m.ro.sputnik.md/infographics/20200611/30538381/Efectele-pandemiei-n-Romnia-Turismul-cea-mai-dramatic-scdere.html 4. https://www.capital.ro/ce-se-intampla-cu-turismul-in-2020-cati-straini-vin-in-romania.html
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.