Analiza Pietii Hoteliere din România

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 14 în total
Cuvinte : 4525
Mărime: 27.94KB (arhivat)
Publicat de: Valter Apostol
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

Starea actuala a pietei hoteliere din Romania

Piata hoteliera din Bucuresti totalizeaza acum 6.000 camere, un nivel inferior celui din tarile vecine. Cele mai multe hoteluri sunt cele de trei stele, care insumeaza peste 3.000 de camere, iar pe locul doi se afla hotelurile de lux, de 4-5 stele, unde exista 2.800 de camere. Restul sunt camere aflate in unitati turistice cu o stea, mostenite de la regimul comunist si nerenovate. In schimb, in ultimii doi ani marile lanturi internationale au investit in hotelurile de lux: Marriott, Hilton Hotels, Accor, InterContinental si Howard Johnson.

Oferta hoteliera din Romania este in continua crestere. Cu toate ca turismul de vacanta a ridicat mari probleme la nivelul acestui an, in ce priveste turismul de business ascensiunea este destul de spectaculoasa.

Tinand cont de o prezenta tot mai bogata a investitorilor straini si de o deplasare tot mai accentuata a oamenilor de afaceri in regiune, precum si de gradul mediu ridicat de ocupare al hotelurilor, de 60-70%, si investitiile in segmentul hotelier incep sa se simta. Potrivit jucatorilor pietei, investitiile vor ajunge la peste un miliard de euro, pe fondul majorarii investitiilor straine directe si al finantarilor din partea Uniunii Europene.

De asemenea, noi branduri si francize sunt asteptate pe piata, precum Four Seasons, Sheraton ori Radisson, in vreme ce altele isi consolideaza pozitia, cazul Accor care s-a imbagatit cu o noua marca - Novotel - alaturi de cele deja consacrate, Ibis si Sofitel. Ca trend general, pe piata se remarca investitiile in hoteluri de 4 stele, mai convenabile fata de cele de 5 stele, precum si o intoarcere catre zona cu tarife mici, hoteluri de doua stele. In acest caz, tarifele vor incepe de la 30 de euro pe noapte, iar acest tip de unitati sunt la moda in tarile UE. O dovada a raritatii hotelurilor de categorie inferioara este tariful mediu practicat de hotelurile din Bucuresti, de 106 euro, care este peste media europeana.

Continental Hotels

Compania Continental Hotels, cel mai mare operator hotelier roman, are in vedere extinderea si modernizarea bazei proprii. In urmatorii patru ani, Continental pregateste investitii de circa 65 de milioane de euro pentru modernizarea sau constructia a 11 hoteluri, un sfert din fondurile necesare urmand sa provina din surse proprii.

Lantul Continental Hotels, alcatuit din 14 hoteluri, a incheiat in 2004 un parteneriat cu grupul francez Accor, proprietarul marcilor Ibis, Novotel si Sofitel, prin care cele doua companii au initiat crearea unei retele de hoteluri in toate marile orase din Romania.

Structurata in doua etape, dezvoltarea retelei va include modernizarea si constructia unor hoteluri marca Continental, Ibis si lansarea noului lant de doua stele, Continental Express. Astfel, in urmatorii patru ani, vor fi amenajate trei Hoteluri Continental de patru stele, la Sibiu, Timisoara si Cluj-Napoca, patru Hoteluri Ibis de trei stele la Sibiu, Tirgu-Mures, Timisoara si Brasov si va fi construit la Bucuresti proiectul pilot al noului concept de doua stele, Continental Express.Totodata, compania va investi pentru modernizarea Hotelului Continental din Bucuresti, care va fi ulterior clasificat la cinci stele, si pentru derularea unor lucrari majore de modernizare la Hotelurile Continental din Suceava si Drobeta Turnu-Severin, clasificate la trei stele. Cifra de afaceri a Continental Hotels se situeaza in jurul valori de 25 de milioane de euro.

Preview document

Analiza Pietii Hoteliere din România - Pagina 1
Analiza Pietii Hoteliere din România - Pagina 2
Analiza Pietii Hoteliere din România - Pagina 3
Analiza Pietii Hoteliere din România - Pagina 4
Analiza Pietii Hoteliere din România - Pagina 5
Analiza Pietii Hoteliere din România - Pagina 6
Analiza Pietii Hoteliere din România - Pagina 7
Analiza Pietii Hoteliere din România - Pagina 8
Analiza Pietii Hoteliere din România - Pagina 9
Analiza Pietii Hoteliere din România - Pagina 10
Analiza Pietii Hoteliere din România - Pagina 11
Analiza Pietii Hoteliere din România - Pagina 12
Analiza Pietii Hoteliere din România - Pagina 13
Analiza Pietii Hoteliere din România - Pagina 14

Conținut arhivă zip

  • Analiza Pietii Hoteliere din Romania.doc

Alții au mai descărcat și

Spa

INTRODUCERE SPA înseamnă "Sănătate Prin Apă", termenul derivând înca din antichitate şi fiind utilizat în culturile civilizaţiilor înfloritoare...

Evoluții și Tendințe pe Piața Turistică din România

CAPITOLUL 1:COORDONATELE PIEŢEI TURISTICE DIN ROMÂNIA 1.1. Conţinutul si caracterizarea pieţei turistice Dinamica economică-socială antrenează...

Securitate Turism

INTRODUCERE Actualitatea temei. Turismul reprezintă, atât prin conţinut cât şi prin rolul său, un fenomen care s-a impus pregnant în epoca...

Hotelul - Produse și Servicii

Turismul reprezintă astazi, prin conţinutul si rolul său, un domeniu distinct de activitate, o componentă de primă importanţă a vieţii economice...

Înființarea unui hotel

Capitolul 1. Prezentarea societatii 1.1 Date de identificare a hotelului Ring Hotelul Ring este unitatea reprezentativă a societăţii comerciale...

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Industria Hotelieră în România

Evident, industria hotelieră este una extrem de bănoasă. Romania este, fără îndoială, una dintre pieţele hoteliere cu cei mai mari indici de...

Analiza poziționării pe piață a Hotelului Popas Turistic Bucovina

Capitolul 1 Piata industriei hoteliere Este cunoscut faptul că industria turismului este un domeniu cu o dimamică accentuată implicînd odată cu...

Te-ar putea interesa și

Locul și Rolul Turismului Internațional în Grecia Posibilități de Dezvoltare a Relațiilor Turistice greco-române

CAPITOLUL I 1. Rolul şi locul turismului în economia mondială 1.1. Scurtă introducere Industria călătoriilor şi a turismului este, în prezent,...

Program de Marketing - Hotel Europa Eforie Nord

INTRODUCERE Eforie Nord se prezintă astăzi turiştilor ca o staţiune modernă, căutată de numeroşi vilgiaturişi români şi străini. Condiţiile...

Determinarea punctelor forte și a punctelor slabe ale întreprinderii pe baza evaluării caracteristicilor strategice

CAPITOLUL I PREZENTAREA GENERALĂ A ORGANIZAŢIEI NOŢIUNI INTRODUCTIVE S.C. CASA DE BUCOVINA – CLUB DE MUNTE S.A. Gura Humorului, a fost...

Analiza Comparativă a Industriei Hoteliere în Republica Moldova și România

Introducere Importanţa deosebită a dezvoltării serviciilor turistice în economia oricărei ţări decurge din faptul că acestea asigură creşterea...

Strategia de Dezvoltare și Diagnosticul Financiar

CAPITOLUL I FINANŢELE FIRMELOR, COMPONENTĂ A SISTEMULUI FINANCIAR Finanţele au apărut pe scena vieţii social-economice, pe fondul dezvoltării...

Rolul și locul turismului internațional în dezvoltarea economico-socială a Greciei

CAPITOLUL I. Studiu de impact al turismului asupra economiei Greciei 1.1. Introducere. Dezvoltarea turismului atât ca modalitate de petrecere...

Înființarea unei agenții de turism

Cap. 1 Date generale. Pozitionarea agentiei de turism 1.1. Date generale „Colour Travel” este o agentie de turism tur-operatoare, tânara si...

Laleaua Aurie

Introducere Cea mai complexa industrie din lume care reflecta întreaga societate, turismul, dobândeste valente majore în promovarea si...

Ai nevoie de altceva?