Analiza SWOT - Hotel Piatra Mare, Poiana Brașov

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 2 fișiere: doc, ppt
Pagini : 24 în total
Cuvinte : 1210
Mărime: 2.58MB (arhivat)
Publicat de: Rafael Alecu
Puncte necesare: 9
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRAŞOV Facultatea de Ştiinţe Economice și Administrarea Afacerilor Program de studii : Economia comerţului,turismului şi serviciilor.

Cuprins

  1. 1.Prezentarea hotelului pag.3
  2. • Camere pag.3
  3. • Conferințe și evenimente pag.3
  4. • Restaurant pag.4
  5. • Spa & Wellness pag.5
  6. 2.Analiza SWOT a Hotelului Piatra Mare pag.5
  7. 3.Concluzii pag.6

Extras din proiect

Hotelul Piatra Mare din Poiana Brașov face parte din grupul Prescon , înființat în anul 1990 de către omul de afaceri Ioan Niculaie Pe lângă hotelul Piatra Mare , grupul Prescon cuprinde mai multe firme din sectorul materialelor de construcții, al transporturilor rutiere dar și producătorul de camioane Roman Brașov.

Situat în punctul cel mai înalt al stațiunii Poiana Brașov , Piatra Mare oferă o priveliște fascinantă spre masivul Postăvarul.Gazdă pentru mii de oaspeți încă din 1981, cu o tradiție de 31 de ani în turism, Hotelul Piatra Mare a fost renovat în totalitate și redeschis în anul 2002.

Fiind clasificat la categoria de 4 stele, rămâne una dintre cele mai căutate destinații hoteliere, fie pentru vacanțe luxoase sau ca locație pentru evenimente cu servicii complete.

Hotelul și-a asigurat un loc binemeritat în istorie , în octombrie 2004 când a găzduit Reuniunea Informală a miniștrilor apărării din statele membre NATO, aceasta fiind și prima întâlnire de acest gen organizată în România. Special pentru această întrunire a fost construită sala NATO cu o capacitate de 1200 de locuri.

Camere

Hotelul Piatra Mare cuprinde 186 de camere , utilate cu mobilier din lemn masiv și decorate cu lucrări de artă din colecția personală a proprietarului. Dintre cele 186 de camere , 11 sunt single , 136 duble standard , 14 duble cu pat matrimonial , 9 garsoniere și 16 apartamente ( etajul 9 fiind ocupat în întregime de apartamentul prezidențial ).

Dotările de care beneficiază camerele sunt:

- camere single : TV, minibar, telefon, uscător de păr;

- camere duble standard : telefon atât în baie cât și în cameră, baie cu cadă ;

- camere cu pat matrimonial : spațiu mai mare față de cele duble standard

- apartamente: jacuzzi , dormitor, living

Conferințe și evenimente

Hotelul Piatra Mare reprezintă soluția perfectă pentru organizarea diferitelor evenimente, atît a celor corporate cât și a celor private. Cele 8 săli de conferință, ce pot fi aranjate după preferințele organizatorilor , sunt dotate cu echipamente de ultimă generație în domeniul audio- video și al teleconferințelor.

Sălile care deservesc conferințele și evenimentele sunt dispuse după cum urmează :

La demisol:

- Salonul TOPAZ , poate cuprinde între 70 și 200 de persoane;

La etajul 1:

- Salonul VIP, poate cuprinde 12 persoane

- Sala SAFIR, poate cuprinde între 20 și 22 de persoane

- Sala CALCEDONIA poate cuprinde între 30 și 60 de persoane

- Sala AGAT, poate cuprinde între 50 și 80 de persoane;

- Salonul OPAL, poate cuprinde între 50 și 80 de persoane

La etajul 2:

- Sala NATO , poate cuprinde între 1000 și 1200 de persoane;

La etajul 3:

- Sala ONIX , poate cuprinde între 70 și 180 de persoane;

Printre facilitățile cu care acestea sunt dotate se pot enumera:

-conexiune gratuită la internet wireless

-videoproiector

-ecran de proiecție

-flipchart

-sistem propriu de sonorizare

-garderobă

Restaurant

În ceea ce privește restaurantul, Hotelul Piatra Mare este foarte apreciat pentru oferta sa bogată , ce conține atât preparate românești tradiționale cât și internaționale.

Restaurantul Smarald poate găzdui între 400 și 600 de invitați, este deschis 7 zile din 7 pentru mic dejun ( 7:30- 10:00) , prânz (12:00-16:00) și cină (18:30 – 22 :00).

Restaurant Topaz & Terasă : în această locație nu se servește micul dejun. Restaurantul Topaz poate găzdui aproximativ 100 de persoane iar terasa poate găzdui în jur de 300 de persoane.

Lobby Bar : barul , situat în holul hotelui ,este deschis 24 h.La bar, clienții pot servi cocktail-uri , gustări ușoare sau ceaiuri alături de prăjituri.

Pool Bar: este deschis zilnic între orele 8:00 și 22:00.Clienții pot sorbi băuturi delicioase fără a fi nevoiți să iasă din apă, se pot relaxa pe șezlonguri sau pot ieși pe terasa exterioară pentru a profita de aerul de munte și de priveliștea incredibilă.

Preview document

Analiza SWOT - Hotel Piatra Mare, Poiana Brașov - Pagina 1
Analiza SWOT - Hotel Piatra Mare, Poiana Brașov - Pagina 2
Analiza SWOT - Hotel Piatra Mare, Poiana Brașov - Pagina 3
Analiza SWOT - Hotel Piatra Mare, Poiana Brașov - Pagina 4
Analiza SWOT - Hotel Piatra Mare, Poiana Brașov - Pagina 5
Analiza SWOT - Hotel Piatra Mare, Poiana Brașov - Pagina 6
Analiza SWOT - Hotel Piatra Mare, Poiana Brașov - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Analiza SWOT - Hotel Piatra Mare, Poiana Brasov
    • Analiza SWOT - Hotel Piatra Mare, Poiana Brasov.doc
    • Analiza SWOT - Hotel Piatra Mare, Poiana Brasov.ppt

Alții au mai descărcat și

Program de Marketing - Hotel Europa Eforie Nord

INTRODUCERE Eforie Nord se prezintă astăzi turiştilor ca o staţiune modernă, căutată de numeroşi vilgiaturişi români şi străini. Condiţiile...

Analiza zonei Bran Moeciu din perspectiva agroturismului

INTRODUCERE Tot mai mulţi sunt cei care după un an de muncă şi diverse griji doresc să-şi petreacă vacanţa cât mai aproape de frumuseţile naturii,...

Analiza Swot a Hotelului Ramada Sibiu

Prezentarea hotelului Hotelul Ramada (4 stele) este situat în centrul orașului Sibiu și este o îmbinare de nou cu vechi, de lux cu șarm medieval,...

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Te-ar putea interesa și

Strategii de Marketing în Cadrul unui Hotel

INTRODUCERE IN MANAGEMENTUL HOTELIER Definirea conceptelor cheie: turism şi industria ospitalităţii în cadrul sectorului terţiar putem localiza...

Ai nevoie de altceva?