Aspecte ale Gestiunii Unitatilor de Alimentatie in Republica Moldova

Cuprins proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I. ANALIZA SI CARACTERISTICA ALIMENTATIEI PUBLICE IN INDUSTRIA TURISTICA A REPUBLICII MOLDOVA
CAPITOLUL II. METODELE MOTIVARII INTERESULUI PENTRU DESCHIDEREA UNEI INTREPRINDERI PENTRU DESERVIREA TURISTILOR IN REPUBLICII MOLDOVA
CAPITOLUL III. ANALIZA SI IMPORTANTA PARTICULARITATILOR ORGANIZARII DESERVIRII IN INSTITUTIILE ALIMENTATIEI PUBLICE SI METODE DE DESERVIRE A TURISTILOR STRAIN IN REPUBLICA MOLDOVA
Termenul prezentarii tezei de licenta conducatorului stiintific:
Capitolul I. 
Capitolul II. 
Capitolul III. 
Termenul prezentarii tezei de licenta in decanat 
Data primirii sarcinii 
Semnatura studentului 
Semnatura conducatorului stiintific 
CUPRINS
INTRODUCERE 6
CAPITOLUL I. ANALIZA SI CARACTERISTICA ALIMENTATIEI PUBLICE IN INDUSTRIA TURISTICA A REPUBLICII MOLDOVA 14
I.1.Analiza bazelor legislative ca fundament al organizarii activitatii turistice 14
I.2.Caracteristica clasificarii restaurantelor in Republica Moldova si rolul lor in atragerea turistilor straini 20
1.3 Caracteristica si importanta rolului componentului national in activitatea restaurantelor ca baza a motivarii interesului turistic 30
CAPITOLUL II. METODELE MOTIVARII INTERESULUI PENTRU DESCHIDEREA UNEI INTREPRINDERI PENTRU DESERVIREA TURISTILOR IN REPUBLICII MOLDOVA 36
II.1. Metode si tehnici de creare si amenajare a unui restaurant in Republica Moldova pentru a avea succes in businessul turistic 36
II.2. Caracteristica amenajarii salonului restaurantului si efectuarea mise-en place-ului 44
II.3. Analiza metodelor de servire ca element principal de promovare a restaurantului turistilor straini 55
CAPITOLUL III ANALIZA SI IMPORTANTA PARTICULARITATILOR ORGANIZARII DESERVIRII IN INSTITUTIILE ALIMENTATIEI PUBLICE SI METODE DE DESERVIRE A TURISTILOR IN REPUBLICA MOLDOVA 61
III.1.Caracteristica activitatii de deservire a clientilor in unitatile de alimentatie publica si rolul si importanta sectorului de alimentatie publica in dezvoltarea turismului 61
III.2.Analiza si caracteristica comparativa aorganizarii deservirii turistilor in restaurantele Republicii Moldova 64
III.3.Analiza si caracteristica restaurantului Golden Lion ca exemplu de business de restauratie in deservirea turistilor straini in Republica Moldova 75
CONCLUZII 83
BIBLIOGRAFIE 85
ANEXE 89


Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
In lucrarea de fata va fi cercetata activitatea de deservire a clientilor in unitatile de alimentatie publica ce cuprinde notiuni si clasificarea unitatilor de alimentatie publica, desfasurand in cadrul lor tipul de deservire corespunzator. In continuare voi desfasura gandul prin a prezenta continutul serviciilor turistice de alimentatie publica si importanta lor. Voi incerca sa fac o delimitare concreta a unitatilor de alimentatie destinate servirii turistilor. De asemenea voi prezenta anumite tehnici de manipulare corecta si transportare a inventarului pentru servire, si regulile privind debarasarea lor, astfel ca incorporandu-se in intregul proces de deservire sa creeze un ciclu complex de la pregatire pana la prezentarea preparatelor clientilor contribuind la crearea unei atmosfere cat mai confortabile si relaxante.
Activitatea de deservire a turistilor in unitatile de restauratie este legatura dintre turism si industria ospitalitatii, modul in care este tratat si servit clientul in orice unitate de restauratie. Datorita faptului ca exista mai multe tipuri de unitati de restauratie, mai multe natiuni, mai multe culturi si traditii, activitatea de deservire devine variata si multipla. Dar tot odata exista si anumite standarte si reguli dupa care se conduc si care reunesc toate activitatile intr-o industrie a alimentatiei.
Industria alimentatiei si modul in care este servit un turist sau un simplu client este un element foarte importat pentru dezvoltarea unitatilor de restauratie si o dezvoltare pentru destinatiile turistice.
In prezenta teza de licenta vor fi descrise elementele si componentele de influinta a unitatilor de restauratie atit pe plan mondial cit si pe cel national, asupra clientilor, in sectorul alimentatiei.
Incepand de la descrierea insusi a unitatii de restauratie si finisind cu aplicarea in practica a restaurantelor in R.M., si anume, de ce este nevoie pentru a satisface dorinta clientului, cum trebuie servit clientul in diferite unitati de restauratie, cum presupune sa fie spatiul de deservire, anturajul, ambianta, unde ar fi mai convenabila localizarea unitatii de restauratie in dependenta de tipul unitatii. Ce tendinte noi se elaboreaza in domeniul gastronomiei si cum se desfasoara atit pe plan mondial cit si national.
Pentru obtinerea unui rezultat bun in domeniul deservirii este nevoie de sisteme specializate de servire a alimentelor si bauturilor alcoolice si nealcoolice, de modalitati de preparare a alimentelor si redarea unui aspect respectiv cultural si traditional, de modalitati de servire a alimentelor dupa un grad inalt al calitatii si un grad inalt al specializarii personalului in domeniul deservirii, si respectarea regulilor privind comportamentul personalului in restaurant si revigoarea unitatilor de restauratie.
Trebuie de tinut cont de diferite orientari ale industriei de alimentatie. Care ar putea fi motivele unei cresteri a profitului in rindurile unitatilor de restauratie din R.M si alte tari ale lumii. Care sunt tipurile de restaurante intilnite la noi in tara si cum are loc dezvoltarea lor. Care sunt cele mai intrebate tipuri de restaurante si ce inventeaza un patron al unui restaurant pentru a obtine un profit maxim si pentru a satisface dorintele clientilor, si pentru a aduce ceva nou in gastronomie ce va bucura ochiul si gustul unui client.
Pentru a respecta toate normele industriei ospitalitatii este nevoie de a lua cunostinta cu toate regulile si domeniile acestei arte care intr-un mod oarecare ii aduce omului bucuria de a savura placerea intr-o atmosfera placuta a unei bucatarii traditionale si a unui vin aromat sau un alt tip de bautura. Trebuie sa primesti placere in timp ce servesti din bucate si bautura, de altfel, nu are rost sa o mai faci.
Actualitatea temei Istoria dezvoltarii industriei de restauratie prezinta o evolutie complicata, lenta, dar sigura. Primele atestari ale ospitalitatii dateaza din antichitate si sunt legate de activizarea comertului si a calatoriilor, care au facut necesara existenta unor localuri pentru cazarea calatorilor. 
Lumea moderna, caracterizata printr-o dezvoltare intensa a tehnicii si a stiintei, a oferit numeroase posibilitati de perfectionare a industriei serviciilor de restauratie si de aparitie a unor noi metode si posibilitati de satisfacere a asteptarilor clientilor. Odata cu cresterea numarului populatiei, ridicarea nivelului veniturilor, cresterea duratei timpului liber, urbanizarea si democratizarea, se impune necesitatea pregatirii si perfectionarii unor manageri care ar reactiona prompt si corect la conditiile schimbatoare ale pietei. O administrare profitabila a restaurantelor necesita nu numai o cunoastere a operatiunilor si a procesului tehnologic din cadrul acestora, ci si a celor mai moderne si mai noi concepte si tehnici de management. Intr-un restaurant toate aspectele afacerii (marketing, standarde operationale si buget, rentabilitatea preparatelor culinare si a bauturilor, politica de preturi si controlul) urmeaza a fi combinate intr-un mod dinamic si orientate spre profit. Oferta unor produse si servicii competitive, de o calitate inalta, conform cerintelor pietei a devenit imperativa pentru restauratori.
Perioada tranzitiei la economia de piata si alinierea la standardele internationale, in contextul integrarii europene, au impus un sir de cerinte in fata Republicii Moldova.


Fisiere in arhiva (3):

  • Aspecte ale Gestiunii Unitatilor de Alimentatie in Republica Moldova
    • ANEXE.docx
    • Aspecte ale Gestiunii Unitatilor de Alimentatie in Republica Moldova.docx
    • PLAN.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 7 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!