Caiet de practică în turism

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 21 în total
Cuvinte : 3971
Mărime: 35.80KB (arhivat)
Publicat de: Iulian Crișan
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

PENSIUNEA NOEMI

Pensiunea Noemi este situata in central istoric al Brasovului, vis-a-vis de Hotelul Aro Sport, in spatele Hotelului Aro Palace so ofera locul ideal atat pentru turistii in trecere cat si pentru cei dornici sa cunoasca farmecul medieval al Brasovului.

Locatia excelente a pensiunii ofera posibilitatea vizitarii multor obiective turistice : Biserica Neagra, Turnul Alb, Turnul Negru, Poarta Ecaterinei, Strada Sforii, Tampa (Panorama, Telecabina), Poiana Brasov, Cascada ¨Sapte Scari¨, Castelul Bran, Castelul Peles – Sinaia, etc.

Conditiile de cazare sunt excelente, camerele fiind dotate cu : TV+CATV, mini-frigider, telefon, acces internet, sauna, jacuzzi si au tot confortul unei pensiuni de 3 stele.

Micul dejun este servit ireprosabil in sala de mese a pensiunii.

Structura hoteliera a Pensiunii Noemi este alcatuita din 4 camere duble, 2 camere single si un apartament, situate la etajul cladirii medievale.

• PRETURI DE CAZARE :

Camera single

- Pret: 135 lei/noapte

- Dotari: internet, televizor, minibar, baie proprie

Camera dubla

- Pret: 155 lei/noapte

- Dotari: internet, televizor, minibar, frigider, baie proprie

Apartament

- Pret: 220 lei/noapte

- Dotari: sauna, jacuzzi, bucatarie, internet, televizor, minibar, frigider

Camera la mansarda

- Pret: 110 lei/noapte

- Dotari: internet, televizor, baie proprie

Rezervarea intregii pensiuni (15 locuri)

- Pret promotional: 950 lei/noapte

- Dotari: bucatarie, internet, televizor, minibar, frigider

Micul dejun se achita separat la pretul de 9 lei de persoana.

OFERTE SPECIALE :

• Cazare pentru 5 nopti :

La fiecare cinci nopti petrecute la pensiunea Noemi a sasea noapte este gratuita.

• Grupuri de peste 6 persoane

Grupurile formate din mai mult de 6 persoane primesc o reducere in valoare de 10%.

• Rezervarile anticipate

Rezeravarile efectuate cu cel putin 2 saptamani inainte de data cazarii se recompenseaza cu 5% din pret.

• SALA DE MESE :

Are capacítate de 12 locuri. Se poate suplimenta numarul de locuri pentru organizarea banchetelor, meselor festive, Sarbatorilor (Craciun, Revelion).

ACTE NECESARE PENTRU INFIINTAREA PENSIUNII (actele sunt la receptia pensiunii) :

• Certificat de clasificare

• Certificat constatator de la Registrul Comertului – obiectul de activitate

• Certificat unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului

• Autorizatie de la Primarie

• Schita privind amplasarea si adresa unitatii

• Schita privind structura, amplasarea camerelor, a spatiilor de alimentatie publica, a grupurilor sanitare, etc.

• Copie a actelor de calificare a personalului pensiunii.

PERSONALUL :

Este format din 4 persoane :

- Directorul (proprietarul pensiunii) – care, de asemenea, se ocupa si cu receptia pe timpul zilei, de la ora 9 pana la ora 17.De asemenea, este vorbitoare de engleza, spaniola, maghiara si germana.Actele, regístrele sunt facute de director, ca de altfel si plata tuturor facturilor.Directorul se ocupa cu rezervarile facute pe timpul zilei, fie prin intermediul internetului (agentii), fie prin telefon, sau persoane care vin in pensiune si se cazeaza.De asemenea, se ocupa cu paza pe timpul zilei, avand acces, prin intermediul camerelor la tot ceea ce se intampla in pensiune. Deseori, este si ghid turistic pentru clientii care cer acest lucru.

Directorul este responsabil cu domeniul administrativ, logistic, paza si protectie

- Receptionerul pe timp de noapte (de la ora 17 la ora 9) – de asemenea se ocupa cu rezervarile pe timp de noapte, completarea si semnarea caietelor personalului angajat pe timp de noapte (registrul personalului), mentinerea ordinei in Pensiune si, nu in ultimul rand el este cel care trebuie sa asigure tot confortul clientilor.La receptie se afla si monitorul de unde poate vedea ce se intampla in pensiune.Este calificat si cunoaste 3 limbi straine.

- Femeia de serviciu din timpul zilei : este responsabila cu ordinea, curatenia si, de asemenea, cu servirea micului-dejun clientilor care cer acest lucru.Atunci cand proprietara –receptionera un se afla la locul de munca, aceasta indeplineste si rolul de receptioner, avand calificare pentru a face acest lucru.

- Femeia de serviciu din timpul noptii : pe langa curatenie, paza, ea are si rolul de ghid pentru clientii care doresc acest lucru si ajuta receptionerul fiind pregatita pentru a face acest lucru.

Personalul este pregatit si calificat in domeniul de activitate in care lucreaza.

Preview document

Caiet de practică în turism - Pagina 1
Caiet de practică în turism - Pagina 2
Caiet de practică în turism - Pagina 3
Caiet de practică în turism - Pagina 4
Caiet de practică în turism - Pagina 5
Caiet de practică în turism - Pagina 6
Caiet de practică în turism - Pagina 7
Caiet de practică în turism - Pagina 8
Caiet de practică în turism - Pagina 9
Caiet de practică în turism - Pagina 10
Caiet de practică în turism - Pagina 11
Caiet de practică în turism - Pagina 12
Caiet de practică în turism - Pagina 13
Caiet de practică în turism - Pagina 14
Caiet de practică în turism - Pagina 15
Caiet de practică în turism - Pagina 16
Caiet de practică în turism - Pagina 17
Caiet de practică în turism - Pagina 18
Caiet de practică în turism - Pagina 19
Caiet de practică în turism - Pagina 20
Caiet de practică în turism - Pagina 21

Conținut arhivă zip

  • Caiet de Practica in Turism.docx

Alții au mai descărcat și

Caiet de practică - agenție turism Open Travel

16.05.2011 -ziua I- 1100-1400 • Cunoasterea agentiei. • Cunoasterea personalului din cadrul agentiei. • Observarea modului de lucru in...

Diagnosticul Pensiunii Casa Cranța Brașov

INTRODUCERE Într-o casă sosită parcă din alte vremuri, o vilă veche, transformată de comunişti în gradiniţă, care a fost revendicată într-un final...

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Te-ar putea interesa și

Potențialul balneoclimateric al Subcarpaților Olteniei

INTODUCERE România se înscrie printre țările europene cu un fond balnear remarcabil: 30% din apele termale și minerale de pe continent se găsesc...

Caiet de practică agenție de turism

Introducere Caietul de practică de faţă are drept scop prezentarea activitaţii pe care am desfăşurat-o în cadrul S.C. SINCRON CONSULTED S.R.L....

Practică - centru de informare turistică

1 Centrul de Informare Turistica Iasi – prezentare generala Iaşi, oraş al începuturilor şi muzeu al amintirii (Mihail Sadoveanu), este cel care...

Economia comerțului, turismului și serviciilor - caiet de practică Hotel Kolping

1. Prezentarea firmei 1.1. Denumirea, localizarea Hotelul Kolping *** este situat la poalele Tâmpei, în Centrul Vechi al Braşovului, la o...

Caiet de practică - agenție turism Open Travel

16.05.2011 -ziua I- 1100-1400 • Cunoasterea agentiei. • Cunoasterea personalului din cadrul agentiei. • Observarea modului de lucru in...

Organizații cu atribuții în domeniul turismului

1. Organizaţii naţionale cu atribuţii în turism Turismul este un sector de activitate cu profil complex, un agregat de servicii şi activităţi cu...

Hotelul Capitol Brașov

Datele constituie o resursa organizationala cruciala si trebuie gestionate similar activelor unei intreprinderi. Dupa cum se stie, fara date asupra...

Management Turism

Capitolul 1 - Notiuni teoretice In procesul de transformare si adaptare a mecanismelor si structurilor economice la cerintele economiei de piata,...

Ai nevoie de altceva?