Campanie de Relatii Publice

Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
Romania, una din cele mai recente membre UE, arata tuturor cum o tara mica poate echilibra atat de bine toate tipurile de resurse turistice. Muntele, marea si Delta, desi nu atat de bine promovate, pot deveni destinatiile unei vacante ideale. Tocmai din acest motiv, campania noastra este axata pe valorificarea acestui urias potential, in special prin focusarea pe zona Retezat.
Activitatea de promovare se va desfasura in perioada 2 martie - 2 iunie 2013, aceasta avand ca scop readucerea in actualitate a acestei regiuni si atragerea unui numar cat mai mare de turisti.
Rezervatia Biosferei Retezat constituie una dintre cele mai importante regiuni turistice din Romania prin originalitatea peisajului complex (relief, apa, vegetatie, fauna, populatie si asezari umane) care a atras, incepand cu precadere in a doua jumatate a secolului XX numerosi turisti pentru cunoastere si recreere. Muntii Retezat au unele din cele mai frumoase privelisti din Europa de Sud - Est. Originalitatea potentialului turistic constituie o marca reprezentativa pentru produsul turistic al Romaniei promovat pe piata turistica interna si externa, nu totdeauna la nivelul acestuia.
Noul statut al Rezervatiei Retezat, dupa anul 1979 de Rezervatie a Biosferei, Teritoriu inclus pe Lista Patrimoniului Mondial Cultural si Natural, a necesitat o reorientare si o reorganizare a activitatii turistice, in contextul protectiei si valorificarii durabile a resurselor naturale regenerabile.
Caracterizarea campaniei publicitare
Exista multe criterii dupa care se pot distinge diversele tipuri de campanii de publicitate. Campania noastra se adreseaza consumatorului final, fiind un mix intre publicitatea de pozitionare si cea de reamintire; dorim sa pozitionam distinct in mintea turistului zona noastra, dar si sa pastram interesul clientului pentru aceasta.
Dupa tipul mesajului transmis, publicitatea este una emotionala, care pune accent pe caracteristici si beneficii intangibile, iar dupa efectul intentionat de campanie, dorim un mix de publicitate cu actiune directa si actiune intarziata. Publicitatea cu actiune directa urmareste obtinerea unui efect imediat in urma desfasurarii campaniei, pe cand cea cu actiune intarziata vizeaza efectele pe termen lung asupra consumatorilor; de exemplu, campaniile de pozitionare de marca sau cele de imagine.
Tonul comunicarii denota o publicitate blanda, neagresiva, care ofera consumatorului optiuni, iar continutul mesajului publicitar este unul conotativ deoarece este bazat mai mult pe sugestie.
Ce incercam sa obtinem in urma campaniei publicitare?"
Atat scopul, cat si obiectivele campaniei noastre trebuie sa fie SMART: Specifice, Masurabile, Abordabile, Relevante si incadrate in Timp.
Scopul campaniei este cresterea numarului de turisti ce viziteaza zona Retezat-Godeanu prin valorificarea potentialului natural oferit de aceasta rezervatie a biosferei si prin actiuni de marketing care sa sporeasca atractivitatea zonei si sa o readuca in atentia publicului-tinta.
Printre obiectivele ce decurg din scopul campaniei se numara si crearea de noi locuri de munca pentru locuitori si atragerea atentiei asupra caracteristicilor speciilor de plante si animale protejate prin lege, extinderea si promovarea conceptului de ecoturism in randul populatiei, crearea unui centru de informare dedicat rezervatiilor si parcurilor nationale . Campania face parte din actiunea initiata de World Wide Fund for Nature (WWF), cu scopul de a realiza ,,conservarea, refacerea si gospodarirea durabila in regiunea Muntilor Apuseni" , regiune care cuprinde si zona Parcului National Retezat-Godeanu
Atractii turistice in Rezervatia Retezat:
- Peisaje spectaculoase si salbatice, medii de viata
- Lacuri Glaciare - Zanoaga, Bucura
- Cascade - Cascada Lolaia
- Moumente ale naturii, a caror culegere este oprita, printre acestea numarandu-se floarea de colt, sangele voinicului sau strugurii ursului
- Obiective culturale si istorice, dintre care, cele mai renumite sunt Schitul Retezat, Cetatea si Schitul Colt, Pestera Gura Cetatii sau ruinele fostei capitale a Daciei Romane, Ulpia Traiana Sarmizegetusa.
Manastirea si Cetatea Colt
Construita probabil de-a lungul secolului XV de catre familia Cande, mai sunt evidentiate doar turnul, donjonul si zidul de incinta. Reprezinta posibila locatie a actiunii romanului "Castelul din Carpati" de Jules Verne.
Biserica si Cetatea apartin familiei Candestilor, castelul datand inca din anul 1280. Elementele arhitecturale sunt asemanatoare bisericilor din Zona Hategului, avand arce cu material din piatra fatuita, acoperis piramidal, catapeteasma din lemn de brad etc. 
Manastirea adaposteste, se pare, moastele Voievodului Tata, Ioan Cande. De mult s-a descoperi aici un trup neputrezit, frumos mirositor. Calugarii au decis sa lase trupul in acelasi loc, construind strana din stanga altarului. Parintele Daniel a fost cel care a descoperit cui apartinea acest trup. 
Daca vrei sa vizitezi aceste asezaminte, afla ca Biserica si Cetatea Colt sunt situate la intrarea pe Valea Rausorului, in satul Suseni, la 3 km de satul Rau de Mori.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campanie de Relatii Publice.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!