Campanie promoțională pensiune

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 3164
Mărime: 1.08MB (arhivat)
Publicat de: Elisabeta Dascalu
Puncte necesare: 7

Cuprins

  1. 1. Descrierea firmei
  2. 2. Analiza situaţiei existente
  3. 3. Descrierea pieţei ţintă (piaţa primară, piaţa secundară)
  4. 4. Stabilirea obiectivelor de marketing
  5. 5. Stabilirea obiectivelor de comunicare
  6. 6. Stabilirea strategiei de comunicare
  7. 7. Planificarea actiunilor de publicitate
  8. 8. Planificarea acţiunilor de promovare a vânzărilor
  9. 9. Acţiuni de marketing direct
  10. 10. Acţiuni specifice relaţiilor publice
  11. 11.Planul de desfăşurare a campaniei
  12. Bibliografie
  13. Anexe

Extras din proiect

1. Descrierea firmei

PENSIUNEA AMBIENT de 3* este situată pe str. Iuliu Maniu Nr.62B, Braşov, România, 500091, la 400 m distanţă de Hotelul Ambient de 4* în centrul Braşovului şi are de asemenea acces la toate obiectivele turistice din zonă, inclusiv Poiana Braşov. Arhitectura clădirii este clasică, culorile folosite sunt mai reci, camerele fiind amenajate într-un stil clasic baroc. Mobilierul nou cu linii clasice îmbinate cu elemente moderne dă un aspect ordonat şi rafinat pentru a satisface gusturile şi celor mai pretenţioşi clienţi.

Capacitatea de cazare constă în 35 de spaţii de cazare structurate în: 3 camere single, 5 camere duble cu pat twin, 7 camere duble cu pat matrimonial, 2 apartamente (dormitor + living), 1 apartament deluxe (2 dormitoare + living).

Barul, situat la parterul pensiunii oferă o gamă largă de băuturi alcoolice şi non-alcoolice, cocktail-uri, diferite sortimente de cafea. Construit în acelaşi stil clasic rafinat, barul oferă şansa răsfăţării descoperind secretele unei băuturi care omagiază simţurile într-o atmosferă intimă, într-un ambient plăcut.

Salonul de mic dejun, locul perfect pentru organizarea diferitelor evenimente, vă aşteaptă să serviţi o cafea aromată în cadrul unei întâlniri de afaceri. Micul dejun în sistem bufet suedez, pregătit pentru a satisface cele mai rafinate gusturi, dar şi cele mai gurmande, se poate servi între orele 07:00 şi 11:00. Salonul de mic dejun poate fi transformat în sală de conferinţe cu o capacitate de 25 de locuri.

2. Analiza situaţiei existente

Piaţa pe care acţionează Pensiunea Ambient de 3* este cea turistică pe plan naţional. Formele de turism cel mai des practicate de către această structură de primire turistică cu funcţiune de cazare este turismul de afaceri practicat de oameni de afaceri, exemplificat în traininguri, întâlniri de afaceri, etc., turismul de vacanţă care include turismul cultural datorită atracţiilor turistice precum biserici, muzee, bastioane, turnuri, mănăstiri, cetăţi, etc. prezente în oraş şi în judeţ; turismul de vacanţă prin participarea turiştilor cazaţi la diferite evenimente sportive (organizarea jocurilor olimpice de iarnă pentru juniori, meciuri internaţionale de hockey, concursuri de patinaj artistic, concursuri de tenis de câmp, raliul Braşovului, etc.) sau evenimente diverse precum Cerbul de Aur. De asemenea, pensiunea Ambient reprezintă destinaţia ideală pentru un refugiu ospitalier pentru turiştii care se află în tranzit şi au nevoie de o scurtă pauză de revigorare, însă cu precizarea ca ei să fie familiari cu oraşul pentru a le fie mai facil accesul la pensiune datorită poziţiei centrale a acesteia.

Competiţia directă de care are parte această pensiune este una acerbă datorită numărului mare de unităţi clasificate cu 3* pe plan local, însă care au deficienţe la capitole precum amplasare, promovare, raportul calitate – preţ, servicii suplimentare oferite, capacitate de cazare, etc. Competiţia este una locală care are loc doar în perimetrul oraşului Braşov. Câteva dintre pensiunile urbane concurente pensiunii Ambient ar fi: Ana-Maria (str. Griviţei, nr. 32); Ambra (str. Avram Iancu, nr.4); Andy (str. Avram Iancu, nr.101); Diana (str Republicii, nr.24); Sofie (str. Codrul Cosminului, nr.122); Noemi (str. Sf. Ioan, nr.2); Memo (str. Lungă, nr.159); Dolce Far Niente (str. Lupeni, nr.11); Warthe (str. Cibinului, nr.45); etc. De precizat faptul că au fost selecţionate pensiunile clasificate cu 3 * apropiate ca şi dotări sau preţuri.

Portofoliu de produse – produsul principal este cazarea cu toate dotările aferente, cel secundar fiind alimentaţia (mic dejun).

● Dotări cameră : camere fumători; camere nefumători; cameră cu duş; TV / cablu / satelit; minibar în cameră; frigider în locaţie; uscător de păr în cameră; internet în cameră; telefon în cameră;

● Dotări / servicii unitate : bar; bar de noapte; salon; terasă amenajată; sală de conferinţe; sală de protocol; salon mic dejun; recepţie 24 de ore; parcare proprie gratuită; acces animale casă; masaj; încălzire centrală; seif la recepţie; sală de conferinţe amenajabilă;

Preview document

Campanie promoțională pensiune - Pagina 1
Campanie promoțională pensiune - Pagina 2
Campanie promoțională pensiune - Pagina 3
Campanie promoțională pensiune - Pagina 4
Campanie promoțională pensiune - Pagina 5
Campanie promoțională pensiune - Pagina 6
Campanie promoțională pensiune - Pagina 7
Campanie promoțională pensiune - Pagina 8
Campanie promoțională pensiune - Pagina 9
Campanie promoțională pensiune - Pagina 10
Campanie promoțională pensiune - Pagina 11
Campanie promoțională pensiune - Pagina 12
Campanie promoțională pensiune - Pagina 13
Campanie promoțională pensiune - Pagina 14
Campanie promoțională pensiune - Pagina 15
Campanie promoțională pensiune - Pagina 16
Campanie promoțională pensiune - Pagina 17
Campanie promoțională pensiune - Pagina 18

Conținut arhivă zip

  • Campanie Promotionala Pensiune.doc

Alții au mai descărcat și

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Turism Rural

1.Itroducere in TRChiar dacă o definiţie a turismului rural ar putea părea ca fiind foarte simplă – acea formă de turism practicată în spaţiile...

Te-ar putea interesa și

Particularități ale Managementului unei Pensiuni Turistice din Zona Arieșeni

INTRODUCERE PENSIUNEA LA CARE VISEZ Viitorul este o taină pentru fiecare dintre noi. Nu ştim ce ne poate aduce o zi, ce să mai vorbim despre...

Studiu de oportunitate privind dezvoltarea turistică și agroturistică a localității Râmnicu Sărat din punct de vedere geografic și împrejurimile

INTRODUCERE Teritoriul judetului Buzau, leaganul culturii si civilizatiei romane, conserva vestigii care atesta existenta omului in regiune din...

Înființarea unei pensiuni

INTRODUCERE Lucrarea de faţă işi propune să evidenţieze noţiunile generale privind serviciile turistice şi turismul rural, să analizeze...

Elemente Strategice de Marketing

INTRODUCERE Prezervarea mediului înconjurător preocupă în tot mai mare măsură omenirea, edificatoare fiind, pe de o parte, conceptualizarea şi...

Turismul Rural în Maramureș

Turismul rural in Maramureş „ Maramureş, ţară veche, cu oameni fără pereche.” Statisticile demonstrează că turismul, în spatiul rural a făcut, în...

Înființarea unei pensiuni turistice în Localitatea Munteni, Județul Galați - Pensiunea Rustic

1. Prezentarea ideii de afacere in turism Situat in localitatea Munteni, judetul Galati Pensiunea Rustic se regaseste intr-un peisaj pitoresc....

Promovarea serviciilor turistice - componentă determinantă a politicii de marketing turistic stațiunea Durău

INTRODUCERE România a reprezentat o destinaţie turistică importantă pentru piaţa zonală, promovând, cu precădere, produsele turistice de litoral,...

Marketing Turistic

1. Expunere introductivă Zona Maramureşului are o atât de bogată ofertă turistică, încât singurul lucru care nu este disponibil în limitele...

Ai nevoie de altceva?